pages

Thursday, August 2, 2018

Timbalan Menteri 'PERIOD" angkuh, Kerja Baca Usul Sambung Dewan je pun Hari-hari

Apakah penyakit yang sedang Timbalan Menteri ini hidapi.?
Sungguh kasihan melihat gelagat Timbalan Menteri ini.
Apa jua yang PAS buat, semuanya serba tak kena. Ada sahaja yang dia ingin pertikaikan seolah dia sahajalah yang paling hebat lagi cerdik di dunia ini.

Semalam, Ahli Parlimen PAS menegur Menteri Pengangkutan yang berhelah ketika menjawab persoalan hak pramugari Muslim untuk berpakaian menutup aurat.

Menteri tersebut mahu kekal sahaja dengan dasar dan polisi kerajaan lama.
Sudah menjadi kewajipan PAS memperjuangkan hak beramal dengan agama kerana ia dijamin dalam Perlembagaan.
Adakah isu menutup aurat ini remeh sahaja.?
Bukan isu ini sahaja yang Ahli Parlimen PAS suarakan, banyak lagi isu rakyat yang diperjuangkan antaranya isu royalti, perjudian berlesen, Felda, UEC, LGBT, guru duka lara, wabak HFMD, peluang pekerjaan, penderaan kanak-kanak, nasib penoreh getah, lebuh raya Kelantan, pesawah padi, kenaikan harga barang, kedudukan Bahasa Melayu dan banyak lagi.
Jadi, adakah Timbalan Menteri tidak nampak dan tidak mendengar kesemua ini.?
Atau sebenarnya dia sedang menghidapi penyakit angkuh, lupa diri dan hasad dengki terhadap PAS.?

9 comments:

  1. Org pas nii bkn apa..pantang tgk awek seksi mulalah nafsu mengelegak..lps nii nmpk lembu pun disuruh pakai kain..cibaii punya lobaii..🙊🙉🙈

    ReplyDelete
    Replies
    1. ted ni bukan apa...pantang nampak lubang taik..mulalah nafsu mengelegak nak mkn benda yg keuar dari lubang taik tu dan menjilatnya sampai licin.

      Delete
    2. Ted dah meracau, takut bila rakyat dah tau temelang DAP-PH hanya kuat berbohong. Kali ni baru betul2 Janji dicapati. Ted amat2 risau.

      Delete
    3. ko ni ted, kalau bapak ko tu jenis tgk lembu pun bernafsu, jgn ingat org lain mcm tu. bernafsu tak bapak ko tgk mak ko?

      Delete
  2. Pakaian stewardess sexy, bukan jangan tengok aje..jangan naik kapalerbang.

    Dah jadi apa negara Malaysia ni ? Sampai cara berpakaian (hak peribadi) pun nak kena ada guideline ? Ni dah macam kita puasa orang lain tak puasa, kita bukan puasa. Ini iman apa ni ? Di mana iman ?

    Tumpat dan Rantau Panjang ni nak semua perempuan kena berpakaian macam Rantau Panjang ke ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga kau diaibkan dengan seaib2nya di dunia ataupun masa kau nak mati nanti.

      Delete
  3. dulu ustaz saya kata kalau tertengok perempuan seksi2 ni sekali xpa kira rezeki la....tertengok sekali....kalau tgk kali kedua tu dah kira gatal nak mampus saja carik penyakit la tu....kalau tgk berkali2 pulak??pikir sendiri la kan....jadi betul la tu apa menteri jawap...kalau rasa batin terseksa alih ja la pandangan....lobai sibuk nak tengok sampai stim tu buat pa???pi layan citer blue la kalau nak nafsu bergolak2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. semoga anak2 atau cucu2 kau jadi manusia yang bangga tayang aurat. semoga kau tenang dalam kubur nanti. peace yo!

      Delete
    2. ko doa la tuk anak sendiri... lagi satu cakap kat mak ko dah tua2 tu sudah2 la dok jual pantat....kan dah dapat anak macam celah kangkang dia tu kerja nak nganga ja...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com