pages

Friday, August 3, 2018

PENYABARNYA MELAYU: Sampai bila Melayu boleh bertahan DIHINA CACI MAKI sebegini?


 Sampai bila orang Melayu nak dipersenda dan dicerca begini?

Betullah kata Puan Zaharah, kita sibuk jaga hati orang, tapi orang lain tak pernah jaga hati kita. - Gerakan Pengundi Sedar










27 comments:

  1. KAHKAHKAH!!!INI LAWAK ANTARABENUA!

    ReplyDelete
  2. Apa nii cg..komen kena delete lagii..

    ReplyDelete
    Replies




    1. Ooi Ah beng, Apa lu buat tidur ke??... Ringgit sudah merosot teruk sekarang....


      1 U.S. dollar =
      4.08113292 Malaysian ringgits

      Kalo macam ni hujung tahun nanti cecah RM 5 = USD 1

      Tak tshu kerja berhenti le ooi






      Delete
  3. kita hanya menunggu satu kematian adun di kedah dan perak sepanjang 5 tahun ini untuk menukar kerajaan kafir maha fitnah jijik. Maka mukris akan jadi pembangang di negeri kelahiran atok maha fitnah sendiri... ini lah balasan yg bakal menunggu sang raja fitnah.

    nak tepuk gak ke...??

    haaa tepukk tepuk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silap2 pekan yg mati dulu,wakahkahkah

      Delete

    2. #prksgkandis
      #prkbalakong
      #prkserisetia
      #prkpagoh
      #prklangkawi..

      skrg 3-0

      Insya Allah doakan kejatuhan kera jaan pakatan dajal laknatullah. mereka menang dengan cara fitnah bohong menipu mengainaya DSN. rakyat yang jilat mereka juga terima akibat. Allah Maha Adil. Di bagi rasa sorang sikit akibatnya!

      Delete
    3. tu diaaa..
      pembela lanun
      penyanjung perompak
      pemuja pencuri..
      guna nama Tuhan lagiii
      fuiiyoooo..ptui...!!!

      Delete
  4. Penyakit kaki tangan dan mulut khabarnya telah MEREBAK tanpa dapat dikawal dengan baik, elakkan pergi ketempat2 awam seperti shopping komplek dsb. negeri Pulau Pinang dsb. Penyakit AIDS/HIV juga dikhabarkan telah meningkat berlipat kali ganda akibat dari aktiviti homosexual pengamal LGBT. Terbaru pengakit selsema burung mula kembali bertapak kebumi Malaysia....he..he..ini semua bala yg diturunkan Allah SWT, mungkin ada yang tak kena dengan barisan pemimpin PH yang menang hasil dari siri2 penipuan dan fitnah?..he..he..

    ReplyDelete
  5. Plkn sampai 8 bilion..kalau 8 bilion dibelanja utk buat prasarana utk rakyatkn bagus..byk dpat kt kroni2 umno..buat byr hutang 1mdb ok gak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu dpt pd kroni UMNO, laa ni dpt kpd kroni Firaun pulak.
      Bongok pun gatal nak hantar komen jugak

      Delete
    2. Dpt kt umno ko diAm plk..jgn mimpi umno nk berkuasa semula..beranganlah ko sampai mampos..kahkahh..😁😁😉😂😀😀

      Delete
    3. ted MATI (takziah)

      main angka billiun2 lepas tu kaitkan nama UMNO.. habis tu duit negara tak boleh belanja untuk rakyat? minum teh saja 11 juta OPcom.. si botak bodoh tu dapa pree je...
      kasi kat penyamun penyangak mcm mokzani mirzan ok? terus senyap jangan cakap??

      Delete
    4. skrang ni dah tak main juta2 derr...
      pencuri AKA penyamun AKA perompak AKA lanun dah letak satu stended..
      klau nak "niaga" AKA 'melanun" mesti mula ngan bilyun..
      paling kurang Satu bilyun mesti ada simpan kat rumah..
      dok gituuu...huhuhu

      Delete
  6. Itu mintiri torpedo kapla tumpol sudah tido kaaa..

    ReplyDelete
  7. https://youtu.be/FDWEw-hCHZA


    Habis najib kali nii..mana nk muka lagii..taklama lagii mungkin bunuh diri..macaii sila buka link tuu..😣😣😣😪

    ReplyDelete
    Replies

    1. DS Najib tak habis apa.. dia disegani, dia menang sebenarnya..atas kerta kalah undi rakyat rugi, tapi hari demi hari rakyat makin rindu pada kerajaan pimpinannya..
      ko buat la loyar bodoh merata2 posting.. itu jarum bagi orang makin benci pada ph.
      dulu rakyat nk try ..skrg dah rasa.. HaaaTepokk Tepokk

      Delete
    2. stended penyokong lanun..
      eh mana ada yg cerdik pung..
      suma bodo bodo blake..
      rakyat rinduuu sesangat nak nengok dua2 laki bini ditelanjangkan..
      tak lama lagi dahhh...mueheheheh

      Delete
  8. Masanya akan sampai, mgkin kita akan ajar cina2 kapiaq siapa melayu bila sampai saat itu. Hari ni kita perati dan kumpulkan saja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Porahhh..geli aku dengar..

      Delete
    2. Nanti apa-apa hal, kita bocorkan kepala ted kentut ni dulu

      Delete
    3. join sama bro.. ted mahababi ni die akan suffer teruk lps ni..

      Delete
  9. ted MATI (takziah)

    ReplyDelete
  10. http://www.utusan.com.my/hiburan/berita/mahadzir-lokman-meninggal-dunia-1.721861

    INNALILLLAHI WAHINNA ILAIHIRAJIUN..

    Hari ini perginya seorang Personaliti TV yang disegani kerana keterampilannya dalam penyiaran.. Allahyarham Mahadzir Lokman. Jasa-jasanya dalam menjadi penyiar, penterjemah bahasa Perancis, English, dan mengemudi majlis-majlis besar antarabangsa seperti Tilawah Al Quran Antarabangsa sejak sekian lama akan diingati sepanjang zaman..

    Semoga Allah Merahmati Rohnya perginya di hari mula Jumaat ini. Al-Fatihah

    ReplyDelete
    Replies

    1. Insya Allah, petanda seterusnya masa terdekat ialah Mahathir Mohamed Kutty?
      ini manusia BANGSAT keji jahat kotor..segera lah diambil Robb PENCIPTA..Ameen!

      #prklangkawi

      #prklangkawi

      #prklangkawi



      Delete
  11. Ted Babi..Ibnu Hashim Pukimak sial makhluk cilaka...

    Mahathir mohamed sudah mampuih laaa

    PRK Langkawi... TEd Manoff bontot busuk prooot..tak nak jadi calon ker>?

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah..betapa indahnya persaudaraan dalam Islam..
    Perpaduan..

    TED MAHABABI kena sawan pulok..bace mende ni..

    boleh hello blogger tahi anjeng kelongdemon.. nk bikin story ape untuk alih isu.. naik main isu 90 juta dah tak lalu sbb 90 juta maslee mangkok jamban dah tukor dengan 300 jootaaa f1 dan UEC ...BABI SUDAH TERBANGG WOOO!!!

    kah...kah...kahh..

    -----------------------------------------------------------------------------

    PAS Sambut Baik Keputusan BN Beri Laluan Tanding PRK Seri Setia
    August 3, 2018 Abdul Mursyid Zainuddin 15 Views 0 Comments


    SHAH ALAM – PAS menyambut baik keputusan Barisan Nasional (BN) memberi laluan kepada parti Islam itu untuk bertanding pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Seri Setia.

    Timbalan Pesuruhjaya PAS Selangor, Datuk Dr Ahmad Yunus Hairi percaya keputusan Umno itu akan disambut baik partinya, selepas dibincangkan di peringkat Pusat.

    “Saya sangat mengalu-alukan pendirian, keputusan dan ketegasan dibuat BN dan Umno, DUN Seri Setia akan diberikan laluan kepada PAS.

    “PAS negeri akan bawa keputusan ini untuk dibincangkan di peringkat Pusat. Walau apapun keputusannya, kita harapkan yang terbaik demi kekuatan Islam dan Melayu,” katanya sewaktu ditemui di DUN Sungai Kandis, hari ini.



    Terdahulu, Umno memutuskan untuk memberi laluan kepada PAS bertanding dalam PRK Seri Setia.

    Timbalan Presidennya, Datuk Seri Mohamad Hasan berkata, ini ialah titik permulaan dan persefahaman antara 2 parti itu sebagai gerakan politik baru di bawah Malaysia baru.

    Sementara itu, Pengarah Pilihan Raya PAS Selangor, Roslan Shahir Mohd Shahir memberitahu FMT, pendekatan satu lawan satu mencerahkan peluang pembangkang untuk merampas kerusi yang merupakan kubu kuat PKR itu.

    “Jentera PAS tempatan bersedia memainkan peranan dalam PRK Seri Setia, tertakluk kepada keputusan PAS Pusat. – FMT

    ReplyDelete
  13. #prksgkandis
    #prkbalakong
    #prkserisetia
    #prkpagoh
    #PRKLANGKAWI


    Mahadzir Lokman telah tiada (Al-Fatihah, semoga Allah SWT rahmati rohnya dan angkat jasa kebaikannya bersama kalangan orang2 SOleh.. Ameenn)

    MAHADEY MAHABABI pulak next turn!

    ini BANGSAT kita jangan doa apa2.. nak tengok je apa nak jadi.. melainkan dia bertaubat pergi mintak ampun pada Najib dan semua yang dia buat dosa termasuk waris MEMALI dan seluruh rakyat yang dia telah merompak 30 billiuun dan yang lain2 untuk mintak HALAL/ maaf.
    lepas itu tangkap dia..penjara/ hukum gantung sampai mati... baru kita boleh doa baik2!

    BANGSAT MAHATHIR KUTTYTAEK!!




    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com