SILA KLIK

pages

Sunday, August 5, 2018

Pakaian Tutup Aurat TERUS DIHINA oleh Kafir



Kepada yang bukan beragama Islam,

Tidak salah jika anda mempunyai pendapat lain tentang etika pemakaian. Namun itu anda tak perlu menghina agama Islam yang anda tak faham tentangnya.

Ingatlah, isu agama adalah isu yang sensitif, jangan biarkan keharmonian negara kita ini terjejas kerana menghina sensitiviti agama lain.

Jangan cabar.



1 comment:

  1. Cina2 ni dah tak ada kerja nak buat. Jelous sgt2 kat org islam. Kita tak kutuk pun tokong dia, sami dia dah cukup baik. Cina kat mana pun dlm dunia ni dia duduk, dia rasis. Pi lah. Usa, australia, europe, .. tanya masyarakat tempatan...semua akan kata cina ni nak bercampur dgn bangsa dia aje, dah ramai sikit komuniti dia... .jadi besar kepala. Diaorg dibenci walau kemana diaorg pergi. Tu yg dia sakit hati. Cuba tgk sifat pelancong china...itulah sifat asli bangsa cina

    ReplyDelete

Sila Klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com