SILA KLIK

pages

Saturday, August 11, 2018

Mujahit Mujahil :Jangan Diskriminai Pala Uto


JANGAN DISKIRMINASI...

Dilarang menghalang lelaki tulen berpakaian wanita masuk ke bilik persalinan wanita kerana itu adalah DISKRIMINASI. 

Lebih mudahlah golongan ‘sex maniac’ untuk memenuhi nafsu mereka iaitu sekadar berpakaian seperti wanita dan boleh sesuai hati keluar masuk bilik air dan persalinan wanita.

Maka dengan ini saya ingin cadangkan agar kerajaan dan pihak swasta tak perlulah membazir duit untuk membina bilik air yang berbeza. Cukup binalah satu bilik air yang mempunyai urinal bowl untuk mereka yang perasan mereka adalah lelaki manakala kemudahan toilet bowl untuk unisex. 

Kegilaan apakah yang sedang melanda negara kita? 

Moga Allah Subhana Wa Ta’ala selamatkan kita dan zuriat keturunan kita dari bala bencana ini. Ameen.

-Firdaus Wong Wai Hung 

19 comments:

  1. Firdaus wong yang buat kempen i'm a muslim and i follow jesus ni ke? Gila2..geng saka najib ni terdesak kutip tulisan sesapa saja yang bangkang kerajaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sikit2 geng najib..bongok la babi sekor, mcm ko blh tahu id geng najib ke tdk, asal xsetuju dgn babi pakatan je.. Dilabel geng Najib..???

      Xpyh alih cerita slhkn kan Najib, bnda betul geng baik kita sokong.

      Delete
    2. Bila kena pd sdra mara kamu baru tahu. LGBT adalah budaya songsang bro. Apakah kamu sanggup terima LGBT dlm kalangan sdr mara kamu. Binatang pun x amal budaya LGBT.

      Delete
    3. Apa pasal tidak bersuara masa zaman najib berkuasa? Sajat, safiey ilias semua sudah wujud zaman beliau. Bapuk viral tunjuk buahdada pun kerajaan najib diamkan. Apa tindakan susulan? Tak ada apa. Pasal apa dulu senyap soal lgbt? Sebab najib pandai jaga semua pihak. Leher kembang macam itik baru lepas makan. Kenyang.

      Delete
    4. Ok.. kita akui zaman najib penuh dengan pemerintahan yg mengecewakan... Sebab itu pilihan dibuat utk menyokong PH pula..

      Tetapi setelah PH menang.. Makin menjadi2 pulak isu LGBT ni..!

      Maka, ia bukan berkait dgn zaman.. tetapi lebih kepada ketegasan dan corak pemerintahan..

      Rakyat perlukan perubahan..!

      Memilih PH untuk maksud mendapatkan perubahan tersebut..!

      Tetapi biarlah perubahan tersebut diberkati dan diredhai ALLAH SWT..!

      LGBT semestinya hukumnya adalah HARAM dan dilaknat ALLAH..!

      Ini semestinya tidak boleh diperdebatkan..! INI HUKUM YANG ALLAH TETAPKAN..!

      jika nak ulas kenyataan ini, sila ulas tentang LGBT sahaja..!

      Jangan libatkan hal lain..! Hal lain, isu lain..!

      Delete
    5. Mana ada kerajaan PH anjur perkara bukan2? Kalau golongan lgbt bersuara dan buat program di zaman skrg, itu bukan melibatkan kerajaan. Tak nampak apa usaha mujahid turunkan poster di penang? Bapuk yang jumpa mujahid pun dah cakap, diorang guna gambar dia buat poster tanpa izin. Selagi boleh kau nak kaitkan dengan kerajaan. Apa kata kau yang hebat ni pergi hentam terus golongan lgbt? Pergi tumbuk terajang mereka. Kau takut nak bersemuka dengan mereka?

      Delete
    6. Dah merepek ke benda nye lah kau ni..

      Semoga kau diberikan petunjuk dan hidayah dari ALLAH.. aamiin..

      Delete
    7. Cer tgk style macai ph bongok berhujah. Patutlah bung mokhtar fuck you ke kt mp ph..mmgla tak sopan, tapi nk gmbarkan puak yahudi ph ni buat sakit ati je bertengkar, hati batu bodoh dan pembelit tegar.

      Zaman Nabi Luth A.S. lg dah wujud lgbt, bkn zmn Najib bongokk oii.. Mknanya ko nk ckp zmn mane yg suci xde penentang fitrah?

      Tapi wahai bongok ph..kita tgk pada prinsip pemerintah, aku nak tanye, ade tak mentri zmn Najib ckp kite kena layan lgbt ni mcm skg..bagi muka atau sokong lgbt mcm mentri Mujahat binti Mujahil Musibat ni tgh buat.
      Ade ke nk lawan Tuhan, dahle tak nak hukum, bimbing pun tidak, tolong layan bg keistimewaan lg??

      Ya Tuhan.. Hancurkan ph ni.. Karut dah. Teruk2 umno xde sokong bnde mcm ni..

      Prk parit buntar cepat lahh

      Delete
  2. Ted babi laknatullah. Semoga ko mampos brsama madey!!!

    ReplyDelete
  3. Kalau selalu kaitkan perjuangan islam dan melayu dng umno ini strategi kafir dap PH, nk suruh rakyat tk sokong islam Melayu

    Dia lupa Melayu bukan bodoh mcm korang munafik dan kafir

    Kami seluruh rakyat Melayu islam akan perjuangkan islam Melayu sampai bila2. Cuba lawan lh klu berani, ni blum ada gelombang, tunggu masanya Kebangkitan Melayu Islam tanpa parti politik

    ReplyDelete
  4. Apa khabar semua? Mereka semua perlu bimbingan,bkn disisihkan.kesilapan menteri cuma isu masuk tandas saja.kalau nasihat tak jalan ikot saja saranan robert mugabe kurungkan mereka disatu pulau,jika pasangan mereka lahirkan ank baru dibenarkan keluar

    ReplyDelete
  5. Khairulryezal osmanAugust 11, 2018 at 7:13 PM

    Hutang terkumpul Felda pada ketika ini adalah berjumlah RM8.025 billion dan mereka sedang menghadapi aliran tunai yg sgt kritikal.

    ini isu besar,hutang tinggalan isa samad,cg tlg upkan.

    Jgn babitkan babi lagi wahai macai.kahkahh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tk habis2 ckp pasal duit hutang.. Bongok oii hutang tu haram mcm meliwat ke??
      Ape mslh hutang? Madey gi tmbh hutang dgn jepang 22 billion npe ko tkmenyalak??

      Xde keje lain ko bahlol ph, politik mcm taik.. Lapiji ckp madey patut tumpu 80% buat keje bgunkn nwgara, 20% je main isu kencing rakyat.. Ade phm x??

      Bodooww !!

      Delete
  6. Pemimpin songsang dtg dr parti songsang.

    Peraturan songsang dtg dari kerajaan songsang.

    Rakyat songsang dtg dari msyrkt songsang.

    Jom kita satukan hati dan tekad tumbangkan kerajaan songsang. Unyuk selamatkan negara tercinta sebum negara ini jadi songsang dan diturunkan bala oleh Allah.

    ReplyDelete
  7. Golongan lebai lagi banyak terlibat kes cabul dan liwat. Budak sekolah rendah pun nak dijadikan bini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak? Ini fitnah klu tk dpt bg statistics
      Eh tp macai PH mmg tk lepas dr fitnah, makanan harian macai PH ialah fitnah

      Delete
    2. Bacalah berita lain kali. Berapa ramai lebai jaga tahfiz oral seks dan liwat pelajar? Lebai pas pergi jerman apa dia buat? Tengok porno lupa nak bayar.

      Delete
    3. Klu lebai pas buat salah/ dosa apakah ko nak ikut kafir?
      Ko beriman dgn Allah Taala ke dgn lebai kepala org pas? Otherwise ko kapir yg dtg mnyamar sbg Isle kt sini?

      Apa bodoh jahil sgt hujah ko? Madey merompak ko sokong bulat2. Dapig racist, samseng, tolak budaya kebangsaan ko angguk.

      Bodoh macai ph unrated..

      Delete
  8. Macai kuttytaek ph bg hujah mcm tgh pekena air ketom campur ubat gegat..BANGANG.. !!!

    ReplyDelete

Sila Klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com