SILA KLIK

pages

Tuesday, August 7, 2018

LGBT : Kehadapan Cik Puan Marina bt Mahathir



PERINGATAN:
# JANGAN GUNA BAHASA KESAT DI RUANGAN KOMEN - Admin CG

19 comments:

  1. Ok..mohon marina jauhi ngo2 yg boleh jejaskn reputasi tun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. benih mahababi.. benih bapak sial turun ke anak sial sepanjang hayat

      Delete
  2. oleh kerana mereka ini beriya sangat hendak menghapuskan lgbt pluralist liberalist atheis dsbnya, saya cadangkan kumpul semua mereka ini di tepi cliff tolak ke laut dan atau di hantar ke stadium bukit jalil dibom atau tembak. selepas ini mereka yang against this akan berasa selamat dan lega......

    persoalannya itukah islam atau yang islam mahukan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereka2 ini makhluk Allah atau bukan makhluk ciptaan Allah?

      Delete
    2. Baii..bukan itu yg di mahu kn masyarakat..masyarakat mahu mereka ni berubah dan menjalani kehidupan macam manusia lain..bukan tutuh lubang jubur

      Delete
    3. 9.08......

      U ONLY KNOW WHAT HAPPEN....U DID NOT TELL HOW TO APPROACH........

      U kutuk marina kah atau mana2 muslim lain...mereka tak mahu juga benda2 ni...namun jangan diperlihatkan seolaah2 kita mahu hapuskan mereka ini. In Shaa Allah ada jalan keluar bukan dengan menuduh orang kiri kanan. saya pun tak sokong mereka2 ini namun mereka makhluk Allah dan kita yang normal ini kena approach sebijak mungkin. You can have tons of LAWS.....but hakikatnya perlu approach yang humane.

      Kita ni kalau muslim merompak melanun kita cepat sokong pelanun dan perompak atas nama melayu dan islam.....heran....wallahuaklam

      Delete
    4. muslim merompak melanun kami pun tak sokong.. apa hak menuduh memfitnah tanpa bukti dan fakta merompak dan melanun pula...

      Delete
  3. Maksud doctor diatas..
    Memang dia mengektiraf kaum lgbt.layanan sama tiada beza dgn manusia yg lain..cuma...dlm islam perlakuan songsang tu di tegah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju........islam menegah kemungkaran seperi lgbt pluralism liberalima menipu mencuri meormpak menzalimi rakyat menyebab rakyat bayar hutang yang sepatutnya bukan dibebankan atas rakyat menyalahguna dana untuk islam dan tabung haji dsbnya

      Delete
    2. Apa ko merepek ni tenok..org cerita psal..sotong tknak ikut jalan yang diredho Allah..

      Delete
    3. Air selangor 2.55b ko tknak sebut sekali kew

      Delete
  4. Ada sahabat sy..perwatakannya kaum2 sotong..suka berhias..ala2 gitu..tapi tk mengamalkan pergaulan songsang.tk berpakaian seperti wanita...pegangan agaamanya kukuh..mempunyai butik yg berjaya...yg di usaha kan dari zero..bermula dr saudara mara..
    Kenapa yg lain tk boleh mencontohi mereka2 yg berjaya mengelak dr terjerumus kesongsangan...

    ReplyDelete
  5. Kita berada di zmn pemerintahan mahaparia.

    ReplyDelete
  6. Sebelum ini kita berada di zaman penipu pelanun penyamun.......kita berhutang sekeliling pinggang...........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa ko merepek ni Yonok..ko ni jenis tutuh belakang yer...

      Delete
  7. Usah layan mamat lgbt diatas..nampak beno menyimpang

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul kata kau, main taik tu!

      Delete
    2. Marina dan siti kassim ni kembar cuma tak seiras... Mrk ni mana asa fikir ttg hukum hakam.. Ttg kesihatan dan sebagainya mrk hny nak cari publisiti... Yg penting publisiti... Sepatutnya mrk berusaha dgn program2 yg membantu golongan tersasar ni balik ke jln yg betul... Bukannya menyokong mrk ini supaya lebeh kukuh dan membesar.. Menambahkan lagi masalah negara... Ekonomi.. Kesihatan dan berbagai lagi...
      Lg pun siapa marina mahathir ni... Laki pun indonesia... Negara islam yg bebas dari hukum hakam... Jadi marina ni nak buat malaysia jadi mcm indonesia lah... Lgbt... Arak.. Judi... Khalwat... Persetubuhan haram dan berbagai lagi....
      Tak semestinya bapa PM otak baik. Anak pun ikut baik... .Siti kassim lainlah bapa dia pun jelas2 anti hadis.. Tak heranlah kalau anak anti kebaikan. ....
      Dunia dah semakin tua... dah nak kiamat. walaupun dajjal belum keuar...seiausaha2 dajjal dah pun berkempen supaya mudah boss besar nak bg arahan..

      Delete
  8. Abis dah.mana..macai lgbt ted pengampu mana..ooo tngah tungu dedak yerr.

    ReplyDelete

Sila Klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com