pages

Friday, August 10, 2018

Kisah MUJAHAT vs MUJAHID vs MUJAHIL

Ingatkan salah dengar tadi, rupanya betul Menteri kata boleh geng pening jantina (GPJ) masuk tandas perempuan!

Mula2 dulu Mujahid bekap LGBT. Bila majoriti Muslimin bantah, Mujahid cakap GPJ kena banteras. Then nampak la terbukti tegas tentang gejala GPJ ni bila arah turunkan potret pejuang geng seks terlaknat. Rupa2nya Mujahid kona leper lagi kononnya demi 'melindungi orang dalam gambar'.

Pastu tadi, bagi pulak pentas dan seolah bersetuju dgn 'diskriminasi' terhadap GPJ. Bagi saya ia bukti:

1. Dr Mujahid seorang politikus sejati yg tiada prinsip, yg mengamalkan 'realpolitik'. Agama hanya menjadi 'kad terup' yg diguna bila perlu utk dapat sokongan.

2. Puak liberal songsang lebih mendapat tempat dan telinga Kerajaan #MalaysiaBaharu. Orang Melayu buat demo jalanan pun tak diendah, tapi geng liberal hanya tweet dan SMS je terus bergegas menteri2 PH bertindak.

Kita akan terus bagi tekanan supaya menteri2 terus berada di jalan yg lurus.

Selebihnya kita serah kepada keberanian depa nak menjawab depan Allah nanti. - Muadz Abu Hanzalah



30 comments:

  1. Mereka LGBT semakin MELAMPAU..tkde ape yang kurang dari dulu..cuma puak diharamkan Tuhan ini sudah semakin mengada-ngada. Bila tiada hukuman car Islam mereka mula naik KEPALA. Mereka boss penggerak penggerak mereka ada dalama kera jaan ph. Sekarang mereka minta untuk dihalalkan aktiviti mereka termasuk berkahwin dan sebagainya. GILA kot. Nak simpati apa? Jika diberi muka ia terus berkembang biak. Inilah akibat bila tiada hukuman tegas. mereka perlu dibetulkan dan yang berdegil MESTI dihukum kerana mereka melaggar tabii kemanusiaan dan akan merosakkan sistem hidup manusia, apatah lagi dalam Islam mereka golongan yang dilaknat Allah! Mentri MUJAHAT lebih sibuk jada puak LGBT dari fikir bagaimana nak majukan Tahfiz Profesional. atau membina pusat bimbingan pemulihatn LGBT!!

    ReplyDelete

  2. tu aku kata.. serba serbi PAKATAN HAPRAK ini GILA!
    dari kepala bapak perompak tua tu..GILA MEROYAN pasal 1mdb kapal hantu..GILA membalas dendam sampai lingkup ekonomi takpa..janji PUAS GILA!
    mentri tokong GILA dengan kira rugi untung kerajaan lama..
    mentri BAboon GILA melondeh aset tentera negara..
    mentri Din Pudu GILA kira ikan kembung 1 billion
    mentri Pudin jerawt GILA suruh rakyat makan tomato
    mentri Kulaparia GILA perasan dia kaum asal paria Malaya
    mentri Jijah kipas GILA dengan politik laki dia..
    mentri BOBOI botak GILA sebab Kedah dah senget.. PH mau tumbang..
    mentri MUJAHAT bin MUJAHIL GILA dengan LGBT.. sayangnya dia dgn LGBT dari budak2 Tahfiz yang dhaif dan perlukan pembelaan profesional seperti plan transfromasi DS Najib Razak (sedih beb!! plan mulia Najib musnah)

    hahahahaa...seronok macai madey CASH KING sekarang ni..

    ReplyDelete
  3. Ted pemakan tegar taik LGBT sebab tu bodoh. Dah lah kuat makan taik, suka di jubo pulak tu, ted harus bertaubat.

    ReplyDelete
  4. mentri MUJAHAT binti MUJAHIL..
    elok le tu MUHAJAT oii.. ko kasi malu nama arwah bapak ko je..
    bapak ko tu ustaz ulung PAS..
    anak sial macam setan.. nampak je macam baik..dalam diam tergodaaa hati dengan NYAH..

    puiii.. hempok kepala sekor2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagusnya kata2 penyokong Pas!

      Delete

  5. TERGAMAM MENTERI BODOH KEWANGAN KENA BALUN DENGAN KHAIRY JAMALUDDIN BENTANG RUU SST

    KJ on Friday, August 10, 2018 by Generasi Pejuang Bangsa - No Comments



    RUU yang pertama dibentang kerajaan PH tak melalui Parlimen Select Comittee seperti mana mengikut prosedur .

    Jelas ia dilakukan tergesa-gesa bagi hapuskan GST .

    Kata Malaysia Baharu kenapa habis semua peraturan bulldoze !!

    Syabas YB KJ balun kerajaan Pakatun ni ...

    https://www.facebook.com/richard.leeheng/videos/2127060374174241/

    ReplyDelete
  6. WAYANG PARIA MAHADEY MENIPU MELAYU, PARTI CHAP BUNGE MENJADI DAYUS

    Bawa isu sensitif MARA ke Kabinet- HMetro

    Selain itu, berdasarkan artikel disiarkan di www.abuleman.blogspot.com mendakwa Timbalan Menteri Pembangunan Luar Bandar, R Sivarasa, dalam pertemuan bersama dengan pegawai kanan MARA menyatakan hasratnya mahu membuka MARA untuk semua kaum di Malaysia selepas melawat Ibu Pejabat MARA, baru-baru ini.

    Artikel memetik sumber itu menyatakan Sivarasa mahu menukar nama sekolah berasrama penuh Maktab Rendah Sains MARA kepada Maktab Rendah Sains Malaysia.

    Memetik laporan dalam artikel itu, menurut sumber, Sivarasa diamanahkan untuk menjaga kepentingan MARA yang sepatutnya dijaga orang Melayu.

    Artikel ini disiarkan pada : Sabtu, 11 Ogos 2018 @ 12:46 AM

    ReplyDelete
  7. Sebelum pru I tolong you. Bila berjaya jadi kerajaan, you kena tolong I pula. LGBT dan kristian diutamakan..janji pakatan haprak

    ReplyDelete
  8. Apa yg aku lihat kebencian puak2 sini kpd lgbt dan menteri yg bertemu lgbt tu bukan kerana depa sayang Islam atau nak cegah kemungkaran, tp kerana nak jatuhkan reputasi menteri dan PH. Daripada komen2 maki hamun di sini tak sedikit pun menunjukkan depa sayang Islam, termasuklah admin.

    Bukti depa sebenarnya tidak sayang Islam dan hanya nak puaskan nafsu politik: Depa tak kecam langsung kenyatan Exco Agama Terengganu Mohd Nor Hamzah yg membenarkan pelancong berbikini di pantai dan pulau2 dlm negeri Terengganu

    ReplyDelete
  9. Menteri melayu ph... Semua pak turut menteri kaum minoriti... Yg sedihnya tu. ..menteri melayu ph ada yang dah dapat pangkat senior.. .dah lama dlm politik... Tapi menikus...semua angguk kepala ikut apa menteri hitam cakap...apa menteri putih cakap... Kesian rakyat bangsa melayu. ..tak ada pun menteri melayu ph membela nasib mereka...
    PM pun dah lgsg tak fokus pada bangsa melayu...pada agama islam... TPM lagilah... lentok dibuai kemenangan... Rasa hebat jadi TPM wanita pertama dlm sejarah Malaysia. ..
    Dulu kata mahadir nak bina politik keluarga... Sekarang timpa batang hidung sendiri... Ingatkan dulu ph ni boleh jadi lebeh bagus dari bn.. .rupanya lagi teruk... Belum 100 hari perintah... Dah mcm2 tembelang dan busuk pecah...
    Org kampong aku kata menyesal sokong ph... Kalau tau begini jadinya.. Baik tak payah mengundi... Atau baik terus undi dap je... Dah tentu melayu dan islam akn disepak terajang...
    Buat pemimpin melayu ph yg berjawatan kabinet... Tak malukah kalian semua... Nama saja melayu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat apa malu,kita lebih malu pm mencuri merompak dan mengaku untuk bangsa agama dan negara

      Delete
    2. Ko tuju kt sape tu? Pm ke4 yg curi 31 billion tu ke? Curi duit cara haran, buat beejudi..Takmalu dan celaka jadi pm ke 7 lagi.. Semoga dihukum cepat oleh Tuhan!

      Delete
  10. http://syedsoutsidethebox.blogspot.com/2018/08/pensyarah-arab-cabul-budak-purdah-di.html?m=1

    ReplyDelete
  11. Rakyat minta menteri agama berbincang dgn menteri luar untuk membantah Kerajaan China yang dikatakan sedang menahan satu juta rakyat Islam Urgur. Kerajaan China juga dikatakan ingin merobohkan sebuah masjid disana. Harap dua menteri ini dapat bertindak segera!!!!

    ReplyDelete
  12. Dalam kehidupan semua manusia diuji tapi ujian diberikan kepada golongan transgender adalah ujian yang AMAT BERAT. Berbahagialah jika golongan ini dapat menempuh cabaran berat ini. Ayuh kita semua kembali kepada Islam...insyaAllah isu ini dapat diselesaikan dengab baik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak balik pada Islam lagu mana encik..pm kita mamak sekular, Tuhan pun dia tak berapa yakin mana satu.. Tk pernah dengar pun dia ucap kalimah2 Al Quran.

      Parlimen kita majoriti Mp kristian, apa nk jadi skg??

      Delete
    2. Ya tak ya jugak, jarang sekali tengok keluarganya dan Hasmah bertadarus Al Quran. Dulu sekali sekala ada juga tengok Rosmah bertadarus...

      Delete
  13. Rakyat minta kalau ada mana2 ustaz atau mufti kalau boleh bagi sedikit pencerahan adakah transgender ini termasuk dalam golongan umat Nabi Luth yang engkar? Setahu aku umat yang sesat semasa zaman baginda adalah LBG Lesbian, Biseksual dan Homoseksual, 3 golongan ini yang WAJIB KITA UMAT ISLAM PERANGI SEBAGAIMANA ALLAH SWT MEMBERIKAN MEREKA AZAB DIPERSEKITARAN LAUT MATI DIPALESTIN/JORDAN. Harap ada ustaz2 dan mufti2 sudi bagi sedikit pencerahan!!!!

    ReplyDelete
  14. Khairulryezal osmanAugust 11, 2018 at 8:40 AM

    Hutang terkumpul Felda pada ketika ini adalah berjumlah RM8.025 billion dan mereka sedang menghadapi aliran tunai yg sgt kritikal.

    Haramjadah isa samad,patut ph sukar nk selesaikan masalah peneroka,rupanya sarat dgn hutang! Ph yg tolong bayar!


    Cg, gerakkan utk bubar umno tlh digerakkn oleh org dlm.mmg sah mp mereka akn sertai bersatu! Satu lagi berita baik! Bersatu bakal ganti umno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ki ki ki ki..Anuar ko nk letak mana

      Delete
    2. Khairulryezal osmanAugust 11, 2018 at 9:19 AM

      Anwar tetap jadi pm,tun tetap berundur dlm masa 1 atau 2 tahun lagi! Tak payah nk lagakan tun dgn anwar,walaupun bersatu dijangka ketuai ph dgn jumlah kerusi yg byk tapi perjanjian yg telah dibuat dulu tetap akn ditunaikan.kena ingat gerakkan bubar umno dibuat oleh ahli mereka sendiri tak babitkan bersatu! Ini berita baik yg harus diraikan.

      Delete
  15. Surat terbuka dari saya rakyat malaysia
    Kepada datok seri anwar ibrahim..saya menyeru dsai suoaya tidak bertangguh lagi..mulakan lah langkah2 untuk memegang PM malaysia seterusnya..
    Politik dan ekonomi malaysia sedang gawat..m
    Mahukah Dsai memegang jawatan nnti..malaysia dh jadi muflis,runtuh ekonomi dengan nilai ringgit dan saham semakin merundum...
    Sebelum sesuatu yg lebih serius berlaku..lebih elok rasanya diperbaiki daripada dibiarkan tikus memperbaiki labu..
    Akhir kalam..Dsai perkukuhkan kuasa dgn bantuan mp2 islam yg tertungu2 pemimpin baru yg dapat memimpin malaysia kearah yg lebih cemerla g....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Khairulryezal osmanAugust 11, 2018 at 9:28 AM

      Takpayah jadi batuapi,tun dah jumpa anwar kelmarin. Kempunanlah kau,kahkahh,pork u.

      Delete
    2. Anwar tidak menekan Mahathir dan tidak terburu2 untuk jadi PM. Mungkin selepas 4 tahun setengah barulah beliau akan meminta diserahkan? Apa2 pun kita tunggu perkembangan terbaru sambil makan popcorn perlahan2an....

      Delete
    3. Khairulryezal osmanAugust 11, 2018 at 9:38 AM

      Mereka dah jumpa secara peribadi,anwar mahu tun selesaikan masalah hutang dn kestabilan ekonomi,muhyiddin dijangka akn beri laluan pada azmin ali,mereka dh pun bertemu.ini sesuatu yg positif.tun dah memahaminya bahawa malaysia tk perlu hadapi krisis politik lagi.

      Delete
  16. Tahukah anda golongan LBG Lesbian Biseksual dan Homoseksual telah mempergunakan term golongan T Transgender untuk mengHALALkan aktiviti seks SONGSANG MEREKA. GOLONGAN LBG INILAH YANG WAJIB BAGI SEMUA UMAT ISLAM PERANGI!!!!!!

    ReplyDelete
  17. Baru ada akai madey

    ReplyDelete
  18. Menteri yg sudah rosak akidah

    ReplyDelete
  19. Kalau sekarang pun annuar ibrahim dan menteri melayu ph tak bersuara tentang semua penghinaan melayu dan islam yg dibangkitkan oleh pemimpin ph kaum minoriti... Boleh yakin ke annuar ibrahim boleh berbuat sesuatu bila dia jadi pm. .. Aku takut lebeh teruk lagi kedudukkan melayu dan islam... Harus diingat... Pkr kuat bukan kerana melayu sahaja... Pkr sebenarnya didokong kuat oleh kaum cina india dan lain2... .skg pulak dap dah kuat dlm kabinet...tak heran kalau cina dan india pkr. .Cina mca dan gerakan... India mic akan menyebelahi dap...
    Mmg pun itu tujuan dap.... Selama ini dap baling batu sembunyi tangan....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive

Total Pageviews