pages

Thursday, August 2, 2018

Kempen Buat Laporan Polis terhadap P.Ramasay DITERUSKAN


Ayuh Beramai - Ramai.

Sokong Dan Share, Tanda Kita Sayang Pada Negara Kita.

11 comments:

  1. Ayarkkk..ingatkn dh ltk jawatan selepas demo kelmarin rupanya blom..maza dan mujahid dh jumpa ramasamy kelmarin dn tk perlu kita buat provokasi lagii..yusop azmi sudah2lah cari publisiti..kita tunggu jerr respon maza hasil pertemuan kelmarin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodohnya, ini bukan hal peribadi antara MAZa dan Rama pengganas. Ini isu negara yg dicemari DAp dengan pemimpin pengganasnya. DAP-PH pembela pengganaskah? Kita akan teruskan usaha menegakkan perundangan yg telus.

      Delete

  2. Di bawah ini adalah senarai kawasan parlimen yang tandingi dalam PRU14,

    Saya senaraikan 97 kawasan di Semenjaung yang jumlah undi perolehi oleh BN dan PAS adalah melebihi dari undi yang diperolehi oleh PKR-PH,

    Oleh itu hanya 68 kawasan sahaja di Semenanjung dimana lebih dari separuh pengundi mengundi PKR-PH.

    Jadi seharusnya BN dan PAS memikirkan cara kerja sama yang lebih erat supaya dapat menawan kembali Putra Jaya dari PH.




    Bil Kawasan PKR BN PAS

    1 P001 13594 15032 7874
    2 P002 20909 15306 8465
    3 P003 11691 16547 11362
    4 P005 18695 12413 12829
    5 P006 29984 16975 13375
    6 P007 7254 16384 15285
    7 P008 28959 18390 23401
    8 P010 36,624 19,400 23,143
    9 P011 14901 20728 26536
    10 P012 21,651 21,773 22,312
    11 P013 6970 14870 20088
    12 P014 30902 20830 19618
    13 P015 45532 23963 22760
    14 P016 14472 38557 37483
    15 P017 31724 15449 22911
    16 P018 23,159 18,299 12,885
    17 P019 10003 29541 47041
    18 P020 7435 19360 32592
    19 P021 22422 16256 28291
    20 P022 5093 15005 28080
    21 P023 5,361 18,431 24,581
    22 P024 11557 16251 35620
    23 P025 4880 32896 36188
    24 P026 6,799 25,467 20,841
    25 P027 4747 28152 25223
    26 P028 4896 30947 32307
    27 P029 5695 26076 23252
    28 P030 2078 21665 15018
    29 P031 5173 20911 28903
    30 P032 5173 20911 28903
    31 P033 4997 19426 15513
    32 P034 4,740 32,218 35,020
    33 P035 4604 29527 37974
    34 P036 15380 28215 42988
    35 P037 5138 31795 53749
    36 P038 3364 30925 28057
    37 P039 6,833 27,731 40850
    38 P040 12911 37715 39878
    39 P041 17,723 22,459 12120
    40 P042 18466 18547 14891
    41 P054 6353 13243 7715
    42 P055 3932 12523 6750
    43 P056 7738 18184 13698
    44 P057 16753 13655 12312
    45 P058 12987 17220 17048
    46 P059 18361 22450 16052
    47 P061 7943 10491 6847
    48 P063 38661 33341 14948
    49 P067 11371 12102 6583
    50 P069 7240 14035 7715
    51 P072 15472 16086 4616
    52 P073 12291 20003 11151
    53 P074 21,955 21,555 10,135
    54 P075 13836 18909 4061
    55 P077 24,672 19,314 10,311
    56 P078 9,710 10,307 3,587
    57 P079 7426 13995 6671
    58 P080 20659 17500 7866
    59 P081 10877 22640 16732
    60 P082 28578 17628 17515
    61 P083 22807 13667 14696
    62 P084 11776 19033 13291
    63 P085 7662 43854 18995
    64 P086 4,360 16,064 12301
    65 P087 5071 18058 15182
    66 P088 23998 22094 14734
    67 P089 25716 23684 5706
    68 P090 18,449 20,760 8096
    69 P091 7,876 26,628 15233
    70 P092 11188 12862 9300
    71 P093 17350 16636 7220
    72 P094 40783 27392 16620
    73 P095 15,626 17,596 7276
    74 P096 29842 21344 8535
    75 P109 47731 26412 31425
    76 P112 43239 26127 18731
    77 P119 23,840 19,701 6,845
    78 P125 8776 12148 3634
    79 P126 17,017 19,062 2,878
    80 P127 25188 26819 5267
    81 P129 18045 17845 4347
    82 P131 31,732 36,096 6,028
    83 P133 22435 21433 4598
    84 P134 14739 22898 4688
    85 P136 32420 27761 8961
    86 P138 26,341 26,560 8,860
    87 P139 26,341 26,560 8,860
    88 P147 18140 24481 7148
    89 P148 16773 17076 4975
    90 P149 21511 18223 4548
    91 P153 14691 21353
    92 P154 11347 19806 6215
    93 P155 14,209 20,142 2,683
    94 P156 11786 26407
    95 P157 10412 21829
    96 P164 20299 21132 4295
    97 P165 21255 20731 2962

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beranganlah ko sampai mampos..kahkah..

      Delete
    2. Berikut ada 29 kawasan parlimen yang di menangi oleh PH, Di Semenanjung.

      Kalau ko ambil calculator dan total kan undi yang BN dapat dengan PAS dapat, jumlahnya akan melebihi dari apa yang PH dapat

      Bermakna di kawasan ini PK sudah KO, kalau BN dan PAS berkerjasama meletakkan satu calon saja dalam pru4.

      Kalo zaman Tun Abdul Razak BN dan PAS boleh bekerjsama, tak mustahil sekarang pun boleh.

      Harap2 semangat kerjasama dapat di terjemahkan di Sungai Kandis 2 hari lagi

      ________________________________________________


      Bil. Kaw PH BN PAS
      1 P002 20909 15306 8465
      2 P005 18695 12413 12829
      3 P006 29984 16975 13375
      4 P008 28959 18390 23401
      5 P010 36,624 19,400 23,143
      6 P014 30902 20830 19618
      7 P015 45532 23963 22760
      8 P017 31724 15449 22911
      9 P018 23,159 18,299 12,885
      10 P057 16753 13655 12312
      11 P063 38661 33341 14948
      12 P074 21,955 21,555 10,135
      13 P077 24,672 19,314 10,311
      14 P080 20659 17500 7866
      15 P082 28578 17628 17515
      16 P083 22807 13667 14696
      17 P088 23998 22094 14734
      18 P089 25716 23684 5706
      19 P093 17350 16636 7220
      20 P094 40783 27392 16620
      21 P096 29842 21344 8535
      22 P109 47731 26412 31425
      23 P112 43239 26127 18731
      24 P119 23,840 19,701 6,845
      25 P129 18045 17845 4347
      26 P133 22435 21433 4598
      27 P136 32420 27761 8961
      28 P149 21511 18223 4548
      29 P165 21255 20731 2962

      Delete
  3. Orang PAS ego tinggi. Tak akan bersatu dengan UMNO walaupun untuk tolong bangs adan agama. Tapi boleh pulak Tok guru Kata nak bersatu dengan Setan kalau nak Tolong PAS.

    ReplyDelete
  4. kita bukan nak buat report kat pengganas ltte ajer.... LGE mazlee Zam Mamak Siti Kassim G25 COMANGO Tun OPCOM dll pun kena buat laporan polis..

    Kroni dan anak menantu cucu diutamakan

    Yg paling penting laporan polis minta suasat segra kes 1mdb smou skg tiada tindakan...

    Kalau tuada tindakan dlm kes 1mdb maka rakyat turun buat laporan polis terhadap Tun atas memfitnah Najib...

    ... haah tepukkk...!!

    ReplyDelete
  5. http://theunspinners.blogspot.com/2018/08/pendedahan-skandal-azmin-tapi-bukan.html?m=1

    link atas yg ni nnti pun depa kata UMNO/PAS punya kirja lah ni...walau kjaan PH memerintah..

    kita tunggu mintri agama kata apa pulak nnti...(pssttt walaupun dah bole agak jawapan mintri semua agama kah kah kah)

    haaah tepukkk... tepukkk...!!!

    jom beli popkon bole masuk tengok wayangggg...!!!!

    wayang dah nak mula dahhh.. tepukk.. tepukk..!!

    fake or not....?

    ReplyDelete
  6. hebat sebenarnya PDRM ni, pada simbul tu pun dah letak Islam dijunjung, berat tanggungjawab. tapi jika tidak mampu laksana dan rasa terikat, baik jangan.
    kpn zaman bijan slow, time ph pun slow sbb orang yg samalah kan.. baik letak jawatan xpayah disuruh2 ye tak?

    ReplyDelete
  7. Ted manoff tu ingat PH dah kujuh bebenar kot? Kencing masih berdiri, berak masih orang cebokkan bukan main sombong lagi: Apabila ditanya - kena tanya AG/baru 2 hari ayah jadi PM ke 7 anak dpt kontrak telekom (kroni). Baru nak siasat selepas didedah. Kalau tak senyaplah jawapnya.

    ReplyDelete
  8. OPCOM dah dapat kontrak 10 jota dah dapat kontrak baru nak siasat... apekejadah nk siasat...

    harap bapak ajer la... dah mampos bapaknya nnti masa ko tau tinggi rendah langit keluarga ko kali ni..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com