pages

Saturday, August 4, 2018

KAFIR terus hina kita dan agama kita




Menjadi pembangkang atau Kerajaan memerintah, mereka tetap BENCI terhadap Islam. Mereka berani secara terbuka menghina Islam sunggupun majoriti penduduk Tanah Melayu ini adalah Islam. 

Peluang menjadi Kerajaan pastinya membuka lebih peluang untuk mereka menekan Islam dengan lebih kuat melalui kuasa yang ada. 

18 comments:

  1. Xde benda pun..hanya melayu umno jerr yg terasa..rakyat ok jerr..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setan ni tak mampus lagi ke?

      Delete
    2. ted gila babi

      Delete
    3. Ted ni agen DAP dah gelabah bila rakyat ramai2 mula sedar. Dia cuba nak sedapkan ati menipu diri dan macai DAP-PH yg lain.

      Delete
    4. Sebelum bn jatuh dulu byk kita jumpa org mcm ni.sempat jugak 60thn jd kerajaan.rasanya tak sampai sepenggal ph ni

      Delete
  2. Eee teruknya PH... rasis giler... kalu org Islam nak laksana hukum Islam tak sepatutnya kafir masuk camput... org Islam kt Malaysia pun tak masuk campur hal agama diorg? Kenapa pula nk kutuk pasal pemakaian wanita Islam? Bodoh punya kafir.

    ReplyDelete



  3. Dahulu melayu di hormati, tetapi sekarang tidak lagi.


    Sebabnya kerana Melayu telah lemah.... Berpecah ke beberaoa parti

    Semasa era Tun Abd Razak, UMNO Dan PAS dapat bekweja sana dengan erat sehingga di geruni oleh musuh.

    Masa zaman Tun Hussain Onn, PAS keluar Dari gabungan BN ini kerana terdapat perselisihan antara kepimpunan UMNO dan PAS.
    Ini perpecahan pertama. Lebih2 lagi bila TPM sangat memusuhi PAS Dan Islam

    Perpecahan kedua berlaku zaman Mahathir menjadi PM, dimana wujud parti melayu, S46, yang di ketuai oleh T Razaligh Hamzah.

    Perpecahan ketiga pula berlaku zaman Mahathir juga menjadi PM iaitu dengan wujudnya PKR, perpecahan ke 4 berlaku kepada pas dengan wujudnya parti Amanah, Dan perowcahan terakhir , Mahathir sendiri yang menubuhan sendiri parti baru PPBM.


    Untuk mengelakkan pepecahan seterusnya, sika pastikan UMNO sama sekalu tidak akan menerima mahathir sebagai ahli dalam apa keadaan sekali pun....kerana dia adalah batu api dan agent perlecahan Ummah

    Kita berdoa agar UMNO Dan PAS Dan bekerjasama sehingga bila2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita kene ada satu tragedi baru kita boleh bersatu.

      Delete
    2. setuju..perlu perancangan yg kemas serta sepakatan yg paduk

      Delete
  4. Kapir hina Islam bukan perkara baru, kapir hina Melayu lebih kurang sejak 60-70 tahun lalu dan paling teruk 10 tahun kebelakangan ini.

    Kenapa, apa puncanya?
    Apa resolusinya? Menangkan semula umno?
    Untuk kembali berkuasa, kuasa untuk apa?
    Kuasa untuk mempertahan Islam dan Melayu?
    10 tahun yang lepas, ketika berkuasa, buat apa?

    Bagaimana Radulullah atasi apabila Islam dihina kapir?

    Keluarlah dari minda taksub dan emosi kepartian kalau benar sayang Islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah nak jual nama rasulullah kalau makan hasil rezeki dari tangan orang kafir harbi. Kalau kerja halal satu hal, ini kerja menyampaikan fitnah dan dusta. Kalau fikir yang baik baik aku rasa kluang bangsat ni dah jadi closet christian, pakai kopiah tapi rantai salib pakai juga dalam baju. Hari jumaat pergi masjid tunjuk kat orang kampung, tapi Hari ahad menyanyi di gereja senyap senyap kat bandar dengan partner kunyit... Dah aku kata, jangan minum holy water tu.

      Delete
  5. klueng men komen aku pun ko tak siar asa ati nak komen kat blog org lain pulak..

    kluar dri emosi kepartian klu saya g islam... sedap montot ko tulis komen aku pun ko tak brani siar...
    puiiii..!! haa tepukk ..!! are u okey klueng men

    ReplyDelete
  6. Kenapa keling dan budis pijak api cocok badan sana sini panjat bukit
    Kenapa melayu tak mahu pertikai kan kerana semua aksi yg di lakukan amat mebahaya
    Terutama kepada budak kecil dan apa faedahnya aksi ganas di pamirkan di atas jalan raya
    Sekali sekali melayu pertikaikanlah memang harini penulis cucuk sikit
    Org melayu asik mempertahan kan hak melayu dan islam
    Sekali sekala kacau hak mereka persenda kan hak mereka walaupun agama islam melarang
    Tapi takan org melayu nak peluk dan beri bunga pd bangsa yg yg menghina bangsa melayu dan agama islam
    Cuma melayu ni masalah sikit tak kira dari umno atau PH melayu mudah di beli
    Makan rasuah juga sebenarnya satu penhinaan terhadap melayu dan agama Islam
    Tapi kenapa semua dia tak tidur atas jalan atau berjihat melawan rasuah,,m
    Semuadiam klu ada yg bersuarapun kerana tak cukup bahagian atau dah kenyan
    Tak percya tanya pemimpin politik umno yg ada pengalaman dalam ini,,
    Yg melayu PH ada yg tengah belajar ada yg dah boleh jadi cikgu,,
    Melayu melayu,, jagan main api budak budak main bungapi

    Hallooooo kawan semua barng mahal bila nak turun duit rm dah jadi 4hinggit lebih
    Untuk antarabangsa org malaysia dah miskin 25% dari nilai uSD
    Kuasa membeli menjadi kecil, org Malaysia akan jadi jaguh kampung syok sendiri
    Munkin org umno lama simpan dalam USD kat luar negara,,
    Maklumlah duit samun,,
    Jngan marah ,, jihat

    ReplyDelete
  7. Sebab tu tuhan dh ingatkn jgn jadikn kaum kafir itu pemimpin atau ikutan kamu..biarla aku ada pemimpin penipu pncuri sbb dia akn mndpt blsan allh dr dosanye dpd aku mngikut kafir laknatullh yg baik lakunye

    ReplyDelete
  8. Mahathir skrg bukan seperti yg dulu.menteri bukan islam dah bebas berkata apapun.jika berterusan begini jgn kata ph, dgn mahathir skali berkubur.kalau org melayu boleh ambil risiko mengundi ph untuk tukar kerajaan rasanya cukup mudah untuk mereka kembali ke zaman bn.bersatulah melayu & islam

    ReplyDelete
  9. Org2 yg dlm dap ni, kalau duduk kat negara mana sekali pun, mereka akan topple kerajaan yg ada. Bukan sebab kerajaan yg ada tak bagus. Tapi sbb tamak gila kuasa. Letak kat negara china sekali pun, perangai dia tetap sama, dia akan mainkan isu lain pulak utk dpt kuasa. Senang cakap kalau dah jahat tu pergi mana pun teyap jahat.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive

Total Pageviews