pages

Sunday, August 12, 2018

[FITNAH TERHADAP TENTERA MALAYSIA] Ketenteraan kita Paling Lemah di Asean: Mat Sabu Salah Fakta


MENTERI PERTAHANAN SALAH FAKTA. MASIH MENTALITI PEMBANGKANG.
1. Malaysia bukan ranking terakhir di kalangan negara Asean dalam kedudukan kekuatan ketenteraan. Dalam 10 negara anggota Asean, kita berada di tengah.
Sila rujuk link berikut :
https://www.globalfirepower.com/countries-listing.asp

2. Mentaliti pemimpin pembangkang yang rakus fitnah kerajaan tanpa usul periksa patut dihapus apabila menjadi Menteri Pertahanan. Masyarakat dunia melihat dan menilai, jangan malukan Malaysia.
Jangan sampai kami baling microphone pulak.. - Fairuz Jamaludin FJ

15 comments:

  1. Bodohh betul fairuz jamaludin nii..disini kita lihat mat sabu bijak main psikoligi..matsabu kata tentera kita lemah biar musuh leka padahal atm antara terkuat diasia..malaysia patutnya sudah maju dlm bidang ketenteraan kalau tdk ada ketirisan dan rasuah oleh kerajaan terdahulu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. babi btul tad ni, ko ingat negara lain kaji pasal ketenteraan ni mcm main guli ke, boleh tipu mcm main guli ke,

      isu sini fakta tu salah la bodoh

      Delete
    2. aku teringin nak tahu apa kelulusan tad maoff ni, bila dia komen ni, tahap SPM tak lepas ni

      Delete
    3. tad manoff ni mcm kelakar berhujah macam budak kampung tak berpelajaran, kesian PH diupahnya budak mcm ni, buat habis duit PH je ni

      Delete
  2. kerajaan yg diasaskan sentimen persepsi fitnah jijik tak kekal lama...

    ReplyDelete
  3. Kalau ko xtau strategi dlm bidang tentera baik ko diam saja..atau pergii mamposs lagii baikk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu je lah hujah paling cerdik tad manof ni, suh org pergi mampos,

      Dia malu lah tu, hujah dia mcm org bodoh kt atas tu keh keh keh malu malu, yey malu malu, tad budak bodoh, tad budak bodoh, tak lulus spm, berlagak nk jd pegawai khas menteri Pakatan Penipu

      Delete
    2. Tad manof bodoh yey, tad manof bodoh yey, hah hahahhahhahbbbabbi

      Delete
    3. sindir mat sabu ke?

      Delete
    4. Hehe..Ted dah kantoi, terbuka semua kebodohan dia dan agen DAp ni. Bagi alasan stadard bebudak fail spm

      Delete
  4. Kesian PH habiskan duit bayar mamat kampung tak lulus PMR ni jadi cybertrooper PH, buang duit buang masa, lg org benci PH adalah

    ReplyDelete
  5. Gila Malaysia ni, menteri Pertahanan sendiri fitnah Tentera sendiri

    ReplyDelete
  6. Ted
    Itu mintiri torpedo kapla tumpol selfie laga dada dgn amoi bijak main psikologi atau bijak main puki...?

    ReplyDelete
  7. Kalau Malaysia lemah dalam ketenteraan mengapa Malaysia boleh menyertai misi pertahankan Masjidil Haram yang hendak di tembak dengan peluru berpandu oleh musuh2 Masjidil haram.

    ReplyDelete
  8. Erkkkkk...arghhh kenyang sudahh.maacii dh mkn blom..kalau xtau baikk korang diam jerr..kjp lagii pasal lgbt plk..kikiki..marilah sini aku belanja..duit tgh teball nii..πŸšπŸ›πŸœπŸπŸ²πŸ¨πŸ΅☕🍻🍷🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍺🍹

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive

Total Pageviews