pages

Wednesday, August 8, 2018

Benarkah Malaysia akan jadi negara Republik Kristian seperti Singapura dan Fiji??


BENARKAH MALAYSIA AKAN JADI NEGARA REPUBLIK KRISTIAN SEPERTI SINGAPURA DAN FIJI?

Oleh: Penulis Khas

Apa sudah jadi kepada Filipina? Dulunya Manila diperintah oleh Raja Sulaiman. Mindanao diperintah oleh Sultan Muhammad Kabungsuwan. Sekarang dah jadi negara Kristian diisamping puluhan agama lagi ada di dalamnya.

Apa sudah jadi kepada Vietnam? Dulu namanya kerajaan Melayu Islam Campa (Panduranga, Kauthara, Vijaya, Inderapura, Simhapura). Sekarang dah jadi negara Komunis-Buddha. Orang Malaysia tak tahu pun Vietnam tu dulu sebenarnya sebuah kerajaan Melayu Islam.

Apa jadi kepada Thailand?
Sebahagiannya dulu di sebelah selatan adalah wilayah Melayu Islam dan tempat lahir ramai para ulamak Islam Nusantara. Sekarang sudah jadi negara Buddha. Orang Melayu pun sudah tak reti bercakap Melayu dan tidak tahu tulisan jawi. Budak sekolah rendah Melayu di sana sudah percaya bahawa Perlis, Kedah, Kelantan adalah asal Thailand yang kini dijajah oleh Malaysia.

Apa dah jadi kepada Singapura? Dulunya bernama Temasek, tempat berdagang pelbagai rumpun Melayu. Tempat berlabuh sultan-sultan Melayu dari Riau-Lingga. Sekarang sudah jadi negara kosmopolitan berkiblat ke Washington dan Tel Aviv.. Anak kita kat Johor pun tak tahu bahawa Singapura dulu negeri Melayu Islam beraja di bawah kedaulatan Johor. Itu dulu..

Apa pula akan terjadi kepada Pulau Batam dan banyak lagi wilayah di Indonesia? Bukankah gerakan Kristianisasi di sana sudah masuk gear 5? Batam sudah jadi daerah kristian terbesar di Indonesia!

Jadi apa mustahilnya jika Malaysia adalah sasaran seterusnya? 

Mereka acah kita sedikit dengan isu kalimah Allah. Sudah ada di kalangan orang Melayu dan tokoh-tokoh Melayu yang murtad. 

Mereka tuntut agar perlembagaan yang menghalang penganut agama lain sebar agama mereka kepada umat Islam dimansuhkan. 

Mereka minta anak-anak yang baru lahir tidak ada status agama. Kita berlonggar mereka sudah leapfrogging, melompat katak jauh ke depan lagi. Kita mungkin mati dalam iman, tapi cucu cicit kita belum tentu lagi.

Sedikit sikap hazar (berhati-hati) lebih baik dari bersikap selamba rock dan tidak apa selamanya..

Nota Kaki: Pesanan ustaz di atas amat wajar diambil iktibar memandangkan bahawa di dalam kerajaan PH kini DAP yang paling dominan dan berkuasa. Mereka ada 71 MP bukan Islam berbanding 41 MP beragama Islam. Jika statistik ini pun kita tak nampak rasanya pemikiran politik orang Melayu kita sekarang sudah boleh dibuang ke laut. - NBI.

18 comments:

  1. Ko jangan cg..ckit lagi..anjing suruhan pR0ttt

    ReplyDelete
  2. Sudah2lah cg oii..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ted dah tak boleh cirit, sbb dah sembelit pulak kali ni terbaca artikel kesedaran org melayu.

      Delete
  3. Ki ki ki..cukup laa cg..ted dh senak tew

    ReplyDelete
  4. Psssttttt...jgn bagitau sesiapa malaysia akn dpt pm pertama beragama kristen..kikiki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akhirnya Ted ngaku itulah selama ni rancangan syaitan dia dan DAP. Jadikan malaysia negara Kristian sesat..

      Delete
  5. Balaci madeykutty masih berloyar buruk dengan isu2 akhirat ini, mungkin salah satu bentuk Allah SWT akan uji dan 'menegur' hamba-hambaNya yang masih beriman atau sudah hanyut dengan gelombang kesesatan dunia sebelum didatangkan bala yang menakutkan. Ini bukan permainan politik, ini adalah amaran Allah SWT dalam Al-Quran. Dikhayalkan orang melayu dengan slogan slogan merepek seperti kleptokrasi, pro lgbt, kebebasan, demokrasi, kuasa rakyat dan sbngnya, dan proses menjumudkan Islam dilakukan dengan penuh konsisten oleh jentera kuffar + munafik. Ditambah pula ustaz2 'tradisional' yang kebanyakkan berfahaman PAS, sudah lesu dari perjuangan kerana merekapun dulu 'gagah' bukan sebab Islam..tapi sebab PUTRAJAYA.. itulah hakikat, dahsyatnya tipudaya dunia.

    Maka yang tinggal sekarang beberapa kerat yang masih sayangkan Agama. Tetapi tiada pautan yang kukuh. Tanda2 kedatangan Dajjal, kemunculan Imam mahdi dan Nabi Isa A.S. merupakan janji2 Allah.

    Jadi apa yang kita mampu lakukan ialah terus mara dan kukuhkan ikatan ukhwah persaudaraan sesama fikrah Islam yang benar ini, jauhi dan hindari dari golongan celaka penipu yang cuba menghasut kita. Sebagai contoh sekor makhluk bernama ted manoff ini.. perangainya tak ubah seperti BABI dan MONYET seperti yang dirakamkan dalam Al-Quran:



    Pertama, seperti anjing

    Anjing sangat tunduk, patuh dan setia kepada siapapun yang memberi makan dan minum, meskipun dia seorang penjahat. Manusia yang seperti anjing tidak mau tunduk kepada ayat-ayat Al-Qur’an yang telah diturunkan, dihalau atau tidak ia tetap akan menjulurkan lidahnya.

    وَلَوْ شِئْنَا لَرَفَعْنَاهُ بِهَا وَلَـكِنَّهُ أَخْلَدَ إِلَى الأَرْضِ وَاتَّبَعَ هَوَاهُ فَمَثَلُهُ كَمَثَلِ الْكَلْبِ إِن تَحْمِلْ عَلَيْهِ يَلْهَثْ أَوْ تَتْرُكْهُ يَلْهَث ذَّلِكَ مَثَلُ الْقَوْمِ الَّذِينَ كَذَّبُواْ بِآيَاتِنَا فَاقْصُصِ الْقَصَصَ لَعَلَّهُمْ يَتَفَكَّرُونَ

    “Dan kalau Kami menghendaki, sesungguhnya Kami tinggikan (derajat)nya dengan ayat-ayat itu, tetapi dia cenderung kepada dunia dan menurutkan hawa nafsunya yang rendah, maka perumpamaannya seperti anjing jika kamu menghalaunya diulurkannya lidahnya dan jika kamu membiarkannya dia mengulurkan lidahnya (juga). Demikian itulah perumpamaan orang-orang yang mendustakan ayat-ayat Kami. Maka ceritakanlah (kepada mereka) kisah-kisah itu agar mereka berfikir.” (QS: Al-A’raf: 176).


    Kedua, seperti kera

    Kera atau monyet adalah binatang yang serakah, keserakahan membuat orang-orang Yahudi melanggar ketentuan Allah.

    وَلَقَدْ عَلِمْتُمُ الَّذِينَ اعْتَدَواْ مِنكُمْ فِي السَّبْتِ فَقُلْنَا لَهُمْ كُونُواْ قِرَدَةً خَاسِئِينَ

    “Dan sesungguhnya telah kamu ketahui orang-orang yang melanggar diantaramu pada hari Sabtu lalu Kami berfirman kepada mereka: “Jadilah kamu kera yang hina.” (QS. Al-Baqarah: 65).


    Ketiga, seperti babi

    Babi bukan hanya senang dengan kekotoran, tetapi juga tidak memiliki rasa cemburu, ia akan membiarkan perbuatan tidak senonoh yang dilakukan pihak lain terhadap keluarganya, begitulah bila manusia memiliki karakter babi dalam dirinya.

    قُلْ هَلْ أُنَبِّئُكُم بِشَرٍّ مِّن ذَلِكَ مَثُوبَةً عِندَ اللّهِ مَن لَّعَنَهُ اللّهُ وَغَضِبَ عَلَيْهِ وَجَعَلَ مِنْهُمُ الْقِرَدَةَ وَالْخَنَازِيرَ وَعَبَدَ الطَّاغُوتَ أُوْلَـئِكَ شَرٌّ مَّكَاناً وَأَضَلُّ عَن سَوَاء السَّبِيلِ

    “Apakah akan aku beritakan kepadamu tentang orang-orang yang lebih buruk pembalasannya dari (orang-orang fasik) itu disisi Allah, yaitu orang-orang yang dikutuki dan dimurkai Allah, di antara mereka (ada) yang dijadikan kera dan babi dan (orang yang) menyembah thaghut ?”. Mereka itu lebih buruk tempatnya dan lebih tersesat dari jalan yang lurus.” [QS. Al-Maaidah: 60).


    Semoga Allah SWT memelihar kita dan tanah air tercinta ini dari dikufurkan oleh perosak perosak Agama dari kalangan org kafir musyrik dan munafik macam mahathir laknatullah serta konco2nya

    Ameen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii apa nii..mula dgn petik ayat quran tapii diakhiri dgn maki hamun..dimana akhlak saudara..buat malu islam saja..kikki..😁😀

      Delete
    2. Lepas maki hamun orang ble pulak kluar ayat quran.Tak tau le puak mame kau ni.

      Delete
  6. Baguslah..najib dah hmpir sampai titik noktah..pelik najib yg islam pun boleh terjebak dlm skandal terbesar dunia..islam pada nama saja..najib senyum lebar tgk macaii bersilat pertahankanya..kikiki..


    Next .prk pekan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib hilang 10 lagi seperti Najib akan tumbul.


      Next ko 93

      Delete
    2. Najib hilang 10 lagi seperti Najib akan tumbul.


      Next ko 93

      Delete
  7. KAH KAH KAH KAHH...

    RAKYAT BODOH..PAKATAN BANGANG..DAP KENYANG..MAHADEY SONANG

    KAH KAH KAH KAHH...


    HASMAH BOTAK JKKKK

    ReplyDelete
  8. PRK LANGKAWI akan beri nokhtah akhir pada keturunan (PARIA) Madey Kutty, Insya Allah.. semakin dekat kiraan. Paling heran madey ni nama je Islam tapi main judi forex, menyamun sungguh dahsyat, habuk pun tak tinggal, 30 billion, bersamaan nilai sekarang kira2 RM110 billion, lebih hebat dari skrip imdb, lepas tu untuk tutup sejarah kotor lama, dia upah orng bunuh nama musuhnya Najib Razak konon mencuri macam dia pernah buat dulu.

    Sebab itu skrip tu namapak 'real', digarap oleh true story perompak ulung (madey). tak cukup dengan itu terlibat pula dengan skandal membunuh orang Islam, lepas itu tak mengaku, hina pula sebagai 'mati katak'. Tak cukup membunuh, menyamun, dia juga melakukan kerja kerja yahudi laknatullah.. penentang Agama, mahu menghapuskan Islam dimuka bumi,

    sama seperti anaknya pula marina (tak dipastikan dalam IC a/p atau d/o (anak perempuan) mahathir kutty), nama seperti org Islam tapi boleh terjebak sah menjadi kepala aktiviti kaum gay seks bebas lesbian mengalahkan binatang jijik seperti babi dan anjing.. puak yang dilaknat Allah,

    Sejarah merakam Allah musnahkan kaum bumi Sodom ini, Allah benci tak izin hidup lagi atas muka bumi-Nya. Apakah kita masih simpati dengan Marina lgbt atau bapaknya seorang perompak?

    Insya Allah kita terus merafak sembah sujud pada yang Esa, Allah datangkan pertolongan-NYA segera, kalahkan dan musnahkan Mahathir Laknatullah dan kera jaan yahudi bertopengnya.. beri pembalasan yang amat tragis didunia ini lagi supaya menjadi pengajaran kepada mereka dan juga saki baki keturunannya dan keturunan sebelah Hasmah supaya ia tak menjadi racun barah kepada umat dimasa akan datang!

    Amiin ya Rabb

    ReplyDelete
  9. Melayoo haprak ph masuk khayal dengan candu cerita 'salah guna kuasa' Najib Razak? kah..kah..kahh BODOW betol macai..

    --------------

    Don't forget, Jho Low's father, Tan Sri Larry Low Hock Peng is Tun M crony. This wayang is a well planned fraud scheme to effect a government change in Malaysia.

    ReplyDelete
  10. orang asing sekian lama membantu pembangkang hingga berjaya menjatuhkan bn dan menjadi kerajaan malaysia hari ini.. tak kan tolong kosong je..mesti ada perjanjian syaitan antara mereka.. mungkin antara syaratnya mesti membiakkan lgbt dan kristian di negara ini. ternyata ahli dap orang cina semua ada nama kristiannya. orang cina pasal duit apa pun boleh..

    ReplyDelete
  11. Tanpa kita sedar sekarang pun dah jadi negara republikan... Raja dan Sultan dah tak diendahkan... Kecuali dua hari lps Sultan Perak dgn lantag bertitah ttg isu penghinaan Melayu... Ttg hak dan perlembagaan... Pemimpin Melayu dlm PH hanya mengikut telunjuk DAP... apa DAP cakap diam.. Lantak koranglah nak hina nelayu ke bak hina uslam ke... janji PH dah menang.... Kami memerintah skg...
    Kementerian teras semua DAP pegang... Kenenterian sokongan melayu oegang... Kenenterian sejuk.... Hanya dok berbangga PM melayu TPM juga melayu...itupun sbb termaktub dlm oerlembagaan... Kalau tak jgn haraplah melayu nak pegang jawatan penting...
    DAP makin bertocang... Melayu makin bergoncang...p ramasany dan kula berani mencabar. . Melayu bersembunyi dibawah gebar.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive

Total Pageviews