pages

Friday, July 6, 2018

[TULAR] Ketika Najib Susah, Anak didakwa Berpeleseran di Taiwan, Video dikongsi Media berbahasa Cina





馬來西亞前首相納吉本月初因為被控在海外藏匿7500億台幣鉅款遭捕,在當地引發軒然大波,7月4日他以775萬元交保獲釋,當時他的兒女還在庭外守候。《蘋果》昨(5日)下午就直擊前一天還在大馬陪父親交保的納吉兒子納茲夫丁悄悄來台,身邊更多出一位女伴,2人先在信義區高級牛排館親密用餐,之後十指緊扣,一路黏TT到仁愛路上按摩,用完燭光晚餐兩人還疑似親親、一起回飯店房間,看來納茲夫丁這趟極樂台灣之旅玩得十分盡興。據了解該女伴正是34歲、出道4年的本土劇演員張東晴,目前在三立八點檔《金家好媳婦》中飾演「張海倫」一角,沒想到現在卻和身分顯赫的納茲夫丁連在一起,令人咋舌。

Google Translate

Former Malaysian Prime Minister Najib was arrested at the beginning of this month for accusing him of hiding 750 billion Taiwan dollars in overseas funds.

He caused an uproar in the local area. On July 4, he was released with a loan of 7.75 million yuan.

His children were still waiting outside the court.

"Apple" yesterday (5th) afternoon hit the day before the Najib son Nazfdin, who was still in Damascus with his father, quietly came to Taiwan.

There are more female companions around, and two people are in the senior steakhouse in Xinyi District. Intimate dining, after ten fingers tightly, all the way sticky TT to Renai Road massage, after exhausting the candlelight dinner, the two people are still suspected of kissing, returning to the hotel room together, it seems that Nazfdin's trip to Taiwan is very enjoyable.

It is understood that the female companion is the 34-year-old, four-year-old local actor Zhang Dongqing, who is currently playing the role of "Zhang Hailun" in Sanli's eight-point "Jin Jiahao's wife", but she did not expect to be now with the prominent Nazf. Ding is together, it is astounding.

Sumber: https://tw.entertainment.appledaily.com/realtime/20180706/1386181/

23 comments:

  1. Gambar tk melambag kn waktu kejadian yg sebenar..jngan la tabur fitnah lg...cari la cerita lain..kapir ko percaya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila kena dengan batang hidung sendiri kau mengamuk, yang kau pergi fitnah orang tak apa pulak???

      Mana kau tahu fitnah???

      Tapi, aku sendiri pun tak setuju kisah-kisah sensasi macam ni disebarkan. Ada beza, dosa manusia dengan tuhan dan dosa manusia dengan manusia. Tapi aku tak adalah sampai tahap kau, kena geng sendiri tau marah, fanatik, taksub, bila kau buat pada orang tak apa pulak!!!

      Manusia apa kau ni???

      Delete
    2. anak madey berpoya2 di luar dengan gay kenapa tak dedahkan?

      Delete
    3. cine kapir mana boleh percaya...opss lupa skrg kera jaan ph syg sama kapir.. tokong dapig mcm deputy pm.. kekekeke

      Delete
    4. tu kalo x walaun..kompem umngok...

      Delete
  2. AnonymousJuly 6, 2018 at 3:23 PM ni pengikut PASembur
    sesuke ati ngapirkan orang
    muheheheemu

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia kapirkan orng dia jawablah dlm kubur,mu kuat jilat mu jawablah dlm kubur..dua2 pun sama ma,

      Delete
  3. Nampak kan yang banyak dan menjadi dalang kepada penciptaan isu dan serangan keatas najib ni dari sebelum pru bahkan mungkin sekarang datang nya dari puak2 ini.Jangan sesekali lupa dengan pendedahan Amran Ahmad ahli seumur hidup Dap tentang kerja2 propaganda unit media parti yang dianggotai nya.

    ReplyDelete
  4. Ya Allah hamba-Mu memohon keampunan di hari yang mulia Jumaat ini,,hari penuh BARAKAH ini.. kasihanilah DS Najib Abdul Razak dan seluruh ahli keluarganya yang tidak bersalah..

    Berilah pertolongan-MU kepadanya.. angkatlah segala kebaikan dan jasa-jasanya selama 42 tahun berkhidmat sebagai pemimpin rakyat.. ampunilah dosa-dosanya.. maafkanlah kesilapan dan kelemahannya..jadikanlah dia pemimpin terbaik buat kami walau tanpa jawatan dunia..

    Aminn ya Allah Ya Rahman Ya Rabbal Alaminn

    ReplyDelete
  5. Selasa depan boleh saman kalau fitnah!

    ReplyDelete
  6. Kalau datang org fasik membawa berita..selidik lah dulu..jangan la kamu percaya atau sebar kan..nescahya kamu pun tergolon dikalangan orang yg fasik.

    ReplyDelete
  7. Kalau datang org fasik membawa berita..selidik lah dulu..jangan la kamu percaya atau sebar kan..nescahya kamu pun tergolon dikalangan orang yg fasik.

    ReplyDelete
  8. Takutlah pada does fitnah
    Tukang buat
    Tukang tabur
    Tukang dedak fitnah

    ReplyDelete
  9. Takutlah pada dosa fitnah
    Tukang buat
    Tukang tabur
    Tukang dedak

    ReplyDelete
    Replies
    1. tukang jilat sampai kilat

      Delete
  10. Melayu..Melayu.. Melayu..

    ReplyDelete
  11. Orang umno mcm ni la perangai. Arak, betina..syabu jarang2

    ReplyDelete
  12. Melayu Pakatan Haranap mcm ni lah, jilat pungkok DAP saja kerjanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa nak buat terpaksa jilat pun jilat lah,janji harga barang turun,minyak turun,gaji minimum,tol lupus,peluang kerja berjuta2..kan ada lg 40 hari..settle punya semua janji tu,

      Delete
  13. Bila datang berita dari puak kafir ini berhati-hatilah. jangan dipercaya kerana puak kafir ini akan melakukan berbagai fitnah dan adu domba untuk kepentingan mereka. Tak payah lah upload gambar yang semua orang boleh edit. nampak sangat tak cerdik orang yang buat ni

    ReplyDelete
  14. Harga barang makin naik, ringgit makin jatuh ke RM4.08 . rizab negara makin susut. Apa cerita ? Cai PH senyap sunyi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com