pages

Wednesday, July 4, 2018

Sebelum Ditahan SPRM, Najib Razak Tinggalkan Video Ini Buat Rakyat Malaysia





Video berdurasi 2 minit 20 saat itu dimuatnaik pada pukul 11 malam tadi antaranya meninggalkan mesej permohonan maaf kepada seluruh warga Malaysia dan beranggapan rakyat berhak mendapat pimpinan terbaik. Menurutnya dia sudah melakukan sedaya-upaya berkhidmat untuk rakyat sebelum ini.
Mengakui kelemahan sendiri, Najib menegaskan dalam video itu bahawa tidak semua tuduhan yang dikenakan ke dirinya dan keluarga adalah benar. Berita dan gambar yang tersebar tambah Najib bersifat khabar angin, palsu, putar belit dan fitnah.
Mesej berkenaan diakhiri dengan luahan kesyukuran Najib kerana menyatakan apa yang terjadi kepada dirinya dan keluarga adalah dugaan dunia untuk mereka dan tidak semua orang diuji sedemikian rupa.
Sumber: Najib Razak

8 comments:

  1. Tahniah ini lah orang nya pengkhianat negara penzalim rakyat tak mwngaku salah ...Allah telah turun kan pengalaman..moga terus diseksa oleh azab allah dunia dan akhirat amin

    ReplyDelete
  2. "....Najib menegaskan dalam video itu bahawa tidak semua tuduhan yang dikenakan ke dirinya dan keluarga adalah benar...."

    Waah... ini dah self-incriminating nih. Dia dah admit bahawa MEMANG ADA tuduhan yg benar!

    Can somebody please tell him to stop talking to the public!

    Nantikan even Tan Sri Shafee pun give-up. Just let your lawyers speak for you!

    ReplyDelete
  3. TunM..ditelan mati emak .. diluah mati bapak..
    akhirnya melayu juga yang tercekik..

    ReplyDelete
  4. Semoga kepimpinan firaun dan konco2nya mendapat oembaladan Allah

    ReplyDelete
  5. harta rampasan 1 billion harta sebutan kes 42 jota... lawak apakah ini...

    kah kah kah kah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni mmg bangang sejak dalam kandungan mak kau kan?

      Kalau bodoh nak mampos..toksah tunjuk kat sini.

      Ini baru kes SRC la bangang..ini pun dah 10 pertuduhan..

      Kes kes 1mdb dll blm masuk lagi

      Penyokong najib mmg baghal. Kah kah kah

      Delete
  6. lawak sungguh yg dirampas 1 billion yg dibawa ke mahkamah 42 jota... kah kah kah

    harta rampasan lagi mahal dari harta kes... lawak terbaik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu2 lah bahalol,banyak kes lagi.
      Simpan bodoh tu jauh2. Yg tu belum dakwa lagi...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive

Total Pageviews