pages

Monday, July 9, 2018

PELIK TAK, di Malaysia, PENGGANAS diangkat sebagai Pemimpin



Duduk bersama kumpulan LTTE yang confirm pengganas dan menjadi AJK tapi melabel orang lain yang tak pernah duduk bersama pengganas dan tidak menganggotai mana-mana kumpulan pengganas sebagai pengganas?

Mungkin DAP perlu menjawab sama ada mereka sedar atau tidak aktiviti Ramasamy dan andai sedar apakah mereka menyokong ideologi beliau dan kenapa beliau diberikan posisi yang penting kalau beliau pernah menganggotai kumpulan pengganas LTTE?

Sekadar pertanyaan...

- Firdaus Wong Wai Hung 

3 comments:

  1. Ekstrimis hindu..patutlah byk penjenayah dan kongsi gelap di kalangan kaum dia ni..fahaman pelampau..
    Tolong ambil tindakan segera!
    Ada baik nya lucutkan kewarganegaraan dia..hantar balik negeri tamil sana..boleh lah dia fokuskan pada perjuangan tamil eelam dia ni..negara tak perlukan orang yg ada kepentingan terhadap perjuangan warga luar yg tak ade kaitan dgn malaysia..sila berambus!!
    Jgn berlembut sgt dgn petualang ni..tolong ambil tindakan tegas..jgn smpai cacing naik ke mata..

    ReplyDelete
  2. Dh itu yg penyokong ph nak..dh di bagi tau..tapi tkmau dengar..dh di bagi tau dik razali..kata pulah razali dapat rasuah..padan dgn muka pengikut ph..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak tau x sbb ape melayu undi ph..??

      Salahsatu sbb pengundi melayu benci dgn macai najib yg bodoh mcm anon 1010..

      Pengundi bijak membezakan samada undi UMNO atau undi najib..disebabkan najib ada dlm umno,BN tumbang..

      Tu pun macai najib bodoh tak nak buat research..

      Tak payah lah Nak buat forensik lah ape lah..jwpn nye sng je..MELAYU BENCI NAJIB AND THE MACAI!
      FULLSTOP!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com