pages

Sunday, July 8, 2018

Menteri KBS, Syed Saddiq kutip sampah di Stadium, ini UMNO tak mampu buat

Tindakan Menteri Belia Dan Sukan, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman wajar dipuji apabila tidak kekok mengutip sampah selepas menyaksikan perlawanan akhir Piala FA di antara pasukan Selangor menentang Pahang yang menyaknikan kemenangan berpihak kepada Pahang 2-0, di Stadium Bukit Jalil



18 comments:

  1. aduhai.knp sblum jadi menteeri tak pernah nmpak pun kutip sampah kat stadium lpas habis bola,lepas ni kutip sampah bila habis bola liga super pulak,

    ReplyDelete
  2. suma samlah sara dia kutip sampah kunyit bawang.skli.kutip

    kah kah kah... kementerian kunyit kutio sampah kunyit dan.membawang..

    ReplyDelete
  3. Teladan yg bagus Saddiq!

    Jangan ada pula mulut-mulut lebih yg cakap ini cuma gimik. Kepimpinan melalui teladan. Harap terus istiqamah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy berharap berkat istiqamah bolehlah kutip sampah tiap2 hari dari awal tahun sampailah nak pru 15 nnt ea,baru kepimpinan dan teladan,

      Delete
  4. tuan sadiq kalau nk rating tinggi cadangan saya tuan boleh kutip sampah kat belakang kotaraya setiap pagi isnin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. p/s tuan sadiq haruslah sireh proof ea,

      Delete
  5. kementerian belia kunyit dan sukan rasa tak kemana takat apa yg ade jer la..

    .. sukan mengunyit jer la nnti...

    ReplyDelete
  6. Tak habis2 lagi ke mamat ni cari publicity murahan, satu standard macam kj suatu masa dahulu... hari2 mesti mau masuk tv, suratkhabar!!!

    ReplyDelete
  7. pagi zumba,mlm kutip sampah,nk kuar tv pun bukan dgn pakai seluar pendek,akai jgn pendek baru senang sikit damacai nak swing blik komen..

    ReplyDelete
  8. Heran betul la peel orang umno haramjadah ni.
    Korang boleh tak cari duit untuk bantu nabi najib umnoharamjadah tu bayar ikat jamin dia. Jual kunyit pon tak pe asal nabi najib kau tu dapat bayar ikat jamin dia besok

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tak?modai dah takda..najib jugak disebut2,sayang kat najib lg ehh,dulu selalu selfie dgn dia ehhh,

      Delete
  9. macai2 harami penerima habuan haram dari umno najib komen kat atas ni dah tak der modal nak mengomen memberi hujah dan fakta....

    Jalan terbaik kepada macai2 ini hanyalah setakat memberi cacian, kenapa? Tak boleh terima umno najib kalah ker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. marah la tu takda modai nk swing..

      Delete
    2. amboi mare nampak,,bagilah point yg boleh swing blik,bukan dgn cerita dah masam,sakit perut kah kah

      Delete
  10. Satu stadium ke kutip... Atau tak sampai setengah beg plastik sampah tu... Atau cukup sekadar untuk 2, 3 keping gambar sahaja dia kutip

    ReplyDelete
  11. Waktu MB perak dulu kutip sampai penyokong PH kata lakonan, ni menteri PH kutip sampah dipuji melangit..hehe..patut la PM sendiri ckp supporter dia uneducated buat penilaian ikut parti disokong...apapun ss bagus bg contoh mcm ni, lps ni didikla pl penyokong agar berfikir lbh matang ya..

    ReplyDelete
  12. Contoh yang baik mesti diteruskan

    ReplyDelete
    Replies
    1. contoh mcani ka nguyit+bob kasim,

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com