pages

Monday, July 30, 2018

Malangnya Negara DIPIMPIN Menteri RASIS

Menteri RASIS tidak layak menjadi pemimpin, apalah nasib rakyat Malaysia











10 comments:

  1. Semua ni punca mahadey laknatullah!!

    Mahadeywa Laknatullah tak nampak mcm seorang negara-wan yang dh berpengalaman jd pm selama 22 tahun.

    Kpi nya sama shj spt mak lampir bekas penjual buah dan kulasegaran yg baru 75 hari jd mentri buruh..

    Madey yg pernah jd pi em ke4 yg kita kenali dulu hanyalah sebenarnya 'bersinar' disebabkan bersinar hebatnya parti umno! Dan bersatunya mwlayu dibawah UMNO menyebabkan madey kelihatan 'hebat' ketika itu..

    Tp madey kini tak ubah seperti seorang lelaki tua yang sangat BODOH ..LEMBAP.. SLOW LEARNER.. LOW ESTEEM LOW VALUE ..BANGANG dan KUFUR AGAMA bila tanpa jemaah UMNO!!

    Lihatlah dia skrg dengan tiada apa kekuatan kawalan teehadap akai aksi bodoh bangan mentri2 lantikannya..dia hanya mampu tunjuk sekelumit power hanya dalam bab memhina dan mengainaya Najib dengan menperkakaskan PDRM dan Singh balaci!!

    Selain dari itu majlis penasihat orang orang TUA bodoh juga tidak lebih hanya membuli orang orang yang dilantik zaman UMNO sahaja..tak lebih dari membuat zalim pada Melayu juga..

    Yang safe secure confort untung dijulang hebat ialah CINA dan HINDU PARIAH!!

    puas hati kebodohan melayoo..kunuunmn ayat nk test nanti 5 tahun kalih balik..kepala bapak.luu laacai ph..dh hbis rosak kalih apanya..kasi lunyai hbis lah baru puas hati!!!

    ReplyDelete

  2. Nasi dah jadi bubur.. Wahai admin CG dan team kawan kawan ko yang menjadi takibarut perang saraf hingga ramai terhasut undi memenangkan parti rasis kuffar DAPIG Laknatullah semasa PRU14, kamu semua didoakan TAKKAN terlepaslah dari Azab Allah..dunia dan akhirat di Padang Mahsyar nanti... maka jawablah dihadapan Allah Azza wajalla nanti atas setiap geraklaku, patah fitnah yang menyebabkan berlakunya tragedi sekarang ini..juga tertumbangnya DSN dan UMNO tanpa syarei. Rakyat termakan hasut benci fitnah... dan benteng itu lah yang sepama ini menjaga Islam, Melayu, Institusi Raja, keluhuran Perlbagaan, kini telah tiada.. Ia berjasa membentengi ideologi Syiah, Komunisme, LGBT yang selama ini kita pertahankan..akhirnya runtuh lebur disebabkan tentera khawarij macam kamu admin CG...

    Aku masih ingat dengan jelas setiap malam ko akan upload kan posting ceramah TonTaik dan DAPig sbg perang saraf atas Najib UMNO.dengan julangan megah.gambar gambar cinebabi2 dapig bersama sama dalam semua event PH Madey..apakah perasaan ko admin CG masa itu butakah hati??..atau tenggelam dgn nafsu dedak haram?

    Amat sedih difikirkan kenapa gamaknya buat begitu dan apa yang diramal ditakuti kini 100% terjadi!!

    Mamposlah nanti puak puak kamu tanpa Rahmat Nya.. tanpa Aman kamu2 semua yang bersekongkol dengan rejim ph mahadey laknatullah ini semasa menjatuhkan kerajaan UMNO NAJUB yang sgt jelas membela Agama Bangsa dan Keluhuran Perlbagaan..kelemahannya tak sampai merosakkan Agama dan Bangsa seperti sekarang!!

    Sedih sekali..hanya dengan memainkan fitnah 'Najib Perompak'.. segala yang haram dan dosa telah 'dihalalkan' oleh puak2 munafik ini untuk menaikkan ph laknatullah!

    Semoga kamu admin CG dan kawan2 blogger kamu takkan terlepas dari azab kemurkaan Allah dunia dan akhirat selagi tak bertaubat Nasuha dan minta ampun pada Najib / UMNO..takkan terlepaslah kemurkaan dan azab Allah hingga ke akhirat..

    Amiin ya Rabbal Alaamin!!

    -Hamba Tuhan Yang Esa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau dah kenapa..?? Sasau tak tentu pasal..??!

      Kau tak perlu taksub pada najib dan umno lah..!

      Kita tak perlu taksub pada PH juga..!

      Walhal tak perlu taksub pada mahathir mahupun anwar..!

      Delete
    2. Apa yang 10:20 AM ckp ada betulnya. Ini bukan masalah taksub tetapi rungkaian dr kesilapan kita semua sebelum pru14 dengan tujuan jatuhkan bn.Natijahnya kini maruah melayu dan islam dirobek. Tak terkesan kah dengan apa yang terjadi sekarang ni?

      Delete
    3. Doakan yg baik2 je...kalau doa yg xelok pun xguna jgk bak kata kau nasi dah jd bubur...baguslah CG ade jgk kesedaran, kalau blog lain haramm..anggap je lah usaha CG ni sebagai tebusan di atas kesilapan lalu.

      Delete
    4. aku mmg ikuti CG, blog ni dari awal awal dulu mmg tak boleh nak kategori kan penyokong BN atau Pembangkan masa tu, semua dia hentam kalau tak btul, PAS, BN, Pakatan rakyat ...mcm ni lah bagus, nyatakan kebenaran walau pahit, bukan fanatik melulu

      Delete
    5. Yer 12.13

      Aku sokong kenyataan kau..!


      11.57,

      Aku sokong kita sudah rasa ini masanya utk kita bsuara terhadap kepincangan PH dlm memerintah..! Demi ISLAM, MELAYU dan NEGARA..! kita harus bersatu..!!

      Tp bukan mcm 10.20, mcm org sasau takde adab berbicara..!

      Melaknat org sesuka hati..

      Sendiri kena laknat allah.. baru tahu..

      Delete
  3. Yang jelasnya kita nak kere jaan baru selain DAP-PH ni. Kita orang melayu mesti bangkit sekarang!! tak payah la nak tunggu 5 tahun sbb kurang ajarnya DAP-PH ni akan merosakkan negara kalau dibiarkan. Sekarang cari jalan macamna untuk menurunkan kere jaan haram ni secepat mungkin secara aman.

    ReplyDelete
  4. Ted mana? Ted macai DAP-PH senyap pulak. Kurang ajar punya orang kau Ted! Kere jaan apa yang ko nak hidupkan ni Ted?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive

Total Pageviews