pages

Wednesday, July 4, 2018

((LIVE)) [NAJIB DIDAKWA] Najib tiba di di Kompleks Mahkamah KL


Keadaan kecoh ketika ketibaan bekas PM DS Najib di Kompleks Mahkamah KL apabila berlaku tolak menolak antara penyokong dan pihak polis.‬






10 comments:

  1. Knp najib xpakai baju oren

    ReplyDelete
  2. Tajuddin pasir salak masih bongkak macam dulu. Bodoh pun macam dulu. Beratus beg ..berjuta duit ..bergelung barang lemas
    ..berlori-lori barang curi
    ..masih nak sokong. Tunjuk solidarity kepala bapak kau. Bodoh giler penyokong party keris ni ..kesian

    ReplyDelete
  3. video najib sudah tersebar sebagai warga malaysia permohinan maaf dan tak sunyi dari khilaf dan salah sudah dimaafkan oleh rakyat malaysia. Perasaan yg sangat tabah dan tenang di ucapkan tidak seperti pemimpin yg lain terpekik terlolong bila di tuduh.. ketabahan dan ketenangan Najib sukar digambarkan bila bicara dan tuduhan fitnah dimulakan.

    Semoga kebenaran melawan fitnah insyallah muncul akhirnya.

    ReplyDelete


  4. Aku ingat songlap 42 B, rupanya 42 jota saja.... Terowong lagi banyak songlap 300 jota .

    ReplyDelete
  5. Najib sudah main semua Malaysian punya pantat sedap2 lagi masih yg support gila babi. kesian aku tengok org2 ni...semoga di bersihkan hati yg gelap, diberikan pemikiran yg waras dan dicelikkan mata yg kabur. Amiin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "sedap2 lagi masih yg support gila babi"

      Mereka adalah penerima bantuan dedak kelas lumayan.mereka juga kumpulan sorak cheerleader kepada kumpulan bernama "najib, kepala bapak kepada penyamun2 semalaysia"

      Delete
  6. laporan polis pada pasukan petugas 1mdb perlu dibuat di semua balai polis seluruh malaysia memandangkan Majlis Peguam mendakwa pasukan tidak boleh mendakwa selain dari Polis atau SPRM.

    Pasukan 1MDB ini perlu dibuat kerana salahguna kuasa yang ad terhadap fitnah jijik Najib.

    ReplyDelete
  7. Aku nk tggu ke akhir cerita baru aku bg komen lbh afdal..
    1.KES NAJIB
    2.JANJI PH SEBELOM ELECTION..

    YG DLM KEBIMBANGN
    1.TINDAKKN DN DESAKKAN DAP TRHDP JWTN2 UNTKNYE..

    ReplyDelete
  8. Aku nk tggu ke akhir cerita baru aku bg komen lbh afdal..
    1.KES NAJIB
    2.JANJI PH SEBELOM ELECTION..

    YG DLM KEBIMBANGN
    1.TINDAKKN DN DESAKKAN DAP TRHDP JWTN2 UNTKNYE..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive

Total Pageviews