SILA KLIK

pages

Sunday, July 29, 2018

LEMAHnya PPBM, hanya berani bersuara di fb, WUJUD tak MP PPBM di Dewan Rakyat?





11 comments:

  1. Sama mcm menterinya la... Rujuk Twitter saya.....

    ReplyDelete
  2. PPBM ni mcm tikus bila berhadapan dgn DAP yg mcm harimau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bkn ppbm saja..amanah pkr mp melayu semua bwh kaki dap..apa lagi nk diharapkan pd mrk jaga melayu islam

      Delete
    2. Najib di bawah kangkang rosmah. Habis duit negara tanggung shopping mak badak

      Delete
    3. Aku pelik dgn Melayu Munafik ni asyik dok sebut najib, dia dah kalah dah jatuh bukan lagi pemimpin umno bukan lg pemimoin BN, najib dan rosmah dh tiada kena mengena, dia tunggu dibicara d mahkamah, tu pon masih tada bukti la bagai tp lantak lah tu antara kerajaan JAHAT PH dgn najib yg kami dh tk kesah,

      Skrg ni soal Islam dan Melayu, kalau ko munafik nak lawan mari berdepan, demi Islam aku akan lawan sapa saja

      Delete
    4. Alahai al harami 10.16, perhimpunan ummah pon tak hadir, belum lagi citer sebelum2 ini, kanina punya macai

      Delete
    5. Parti Amanah aku mmg tk harapkan lansung utuk sokong Islam, menteri agama mujahid pon dah sesat

      Delete
    6. 10:29 anak haram:

      Delete
  3. Untuk renungan..jadi pembangkang ada hikmahnya untuk bangkit kerana penjilat2 tak da isu untuk pembangkang..apa yg cg postkan adalah fakta apa yg berlaku pd kerajaan skrng,sbb tu setiap posting cg tentang isu kerajaan,penjilat hanya mampu komen tentang sejarah sbelum pru 14.kita bersih dari kesilapan kerajaan sekarang..jd usah pedulikan komen penjilat..kerana kita berada di pihak yg benar dan penjilat hanya mampu ungkit cerita lama..

    ReplyDelete
  4. Islam lemah bukan kerana kuatnya org kafir tetapi kerana ramainya islam yg munafik.
    Parti amanah mat sabu....adalah cabang dap. Dap tak nak melayu2 spesis mat sabu masuk dlm dap dan merebut jawatan dlm dap, so diaorg sponsor satu parti lain....parti mat sabu. So dapatlah melayu2 ni jadi president parti, naib president. .and bla..bla. . bla . Hahahaha....harap2 satu hari nanti mat sabu gigit balik tuan yg beri dia makan.. which is dap

    ReplyDelete
  5. Wahai PPBM, jika kamu tidak ingin PAS mengambil sokongan Melayu dan berlaku Tsunami Melayu pd PRU15, kamu mesti berjuang utk bangsa Melayu. Tentang isu-isu yg mencabar hak org Melayu walaupun dari kalangan kamu sendiri(DAP). Jadikan suara kamu didengar.

    ReplyDelete

Sila Klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com