SILA KLIK

pages

Tuesday, July 31, 2018

Kulasegaran hilang kredibiliti' - Rais Yatim


KUALA LUMPUR: Ahli Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU), Tan Sri Dr Rais Yatim menyifatkan Menteri Sumber Manusia, M Kulasegaran sudah kehilangan kredibiliti kerana tidak pandai 'membawa diri' sejak menjadi anggota Kabinet.


Menerusi Twitternya hari ini, beliau berkata, implikasi amat besar apabila seseorang menteri atau penjawat awam digesa meletak jawatan ekoran kenyataan berhubung orang Melayu adalah pendatang, manakala orang India adalah penduduk asal Tanah Melayu.


"Bila seseorang menteri atau penjawat awam digesa letak jawatan lantaran mulut celupar mengenai satu-satu isu yang berimpak negatif nasional, implikasinya amat besar.


"Menteri ini sudah hilang kredibiliti sebab tak reti bawa diri sebagai anggota Kabinet," katanya.


Beliau yang juga bekas Penasihat Sosio Budaya Kerajaan itu turut memuat naik gambar muka depan sebuah akhbar tempatan yang bertajuk 'Desak Letak Jawatan' ekoran dakwaan kononnya Kulasegaran mengeluarkan kenyataan terbabit dalam satu majlis agama Hindu di Nilai, Negeri Sembilan minggu lalu.


Bagaimanapun, Ahli Parlimen Ipoh Barat dari DAP itu menegaskan kenyataan beliau sengaja diputar belit oleh pihak tertentu dan fitnah berkenaan sengaja dibuat untuk meniupkan isu perkauman dan propaganda terhadap sejarah Malaysia.

7 comments:

  1. sesam geng bergadoh sakan... bahana sumpah karma fitnah jijik yg ko oramg buat kan... atok raja fitnah pun dah cakap janji tak tunai kerajaan tanggung dosa... dosa ko hadam karma fitnah pun hadam sekali lah...


    kah kah kah... tunggu karma pilihanraya langkawi jer lagi bila nak sampai karma tuh yerr...


    haahh tepukk tepuk..!!

    ReplyDelete
  2. Tulah selama ni pembangkang.. baru berapa bulan jd menteri dah buat taik..agaknya dah lama dia pendam nk ckp..dulu takut kena akta hasutan bila jd menteri baru ada berani...

    ReplyDelete
  3. Kenapa raja raja kita mcm tokong
    Tak pernah bersuara demi bangsa dan agama
    Asik cerita politik je,,,jalan jalan naik lori naik motor pergi masjid

    Main tembak tembak, mqin polo
    Tapi gaji semua rakyat bayar
    Sekali sekali sergah lah org yg usik bangsa mereka atau agama mereka,,

    Dah lah org politik penakut dan tak boleh harap takan raja pun makan kenyang je buat diam

    Kesian sikit pd bangsa sendiri di persenda org

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru.skg nak.mimtak suma di sergah... atok ko pegi mana takot ssgt nak sergah sergah dah skg ni... atau telo atok ko dah kena clamping top dog... kah kahh kah..

      mau jadi batu api lagi ka... puiiii...!!!

      Delete
  4. si budak botak rais anak yatim ni pon satu kan... kita tau la hobby dio goma bako jambatan repair jambatan..

    budak botak rais ni kan ahli parti cap bungo yg dia pulak terpekik terlolong di himpunan perpaduan ummah hantam mazlee UEC tu pasai apo...?

    ko kan ahli parti kjaan PH dan parti cap bungo... pergi la terpekik terlolong dlm kerajaan dan parti cap bungo kan lagi bagus...ko pergi herdik budak mazlee sesamo parti cap bungo kan lagi baguss... saja nak kasi troll yg tak menjadi... kah kah kah mangang sungguh@bakajambatanrepairjambatan nih kah kah kah... haah tepuk.. tepukkk..!!

    saja nak troll himpunan perpaduan ummah la teeww...

    ReplyDelete
  5. Sepatutnya awal jadi kerajaan..rekod mestilah cantik. hulurkan tali pada rakyat jgn over excited..nnt dah cukup panjang baru gulung blik tali tu dr rakyat..gelojoh sangat..ni tidak,berlumba nk buat taik..

    ReplyDelete
  6. Diaorg ni kalau cakap lurus pun berbelit belit inikan pula bila menipu.sampai kiamat tak mengaku

    ReplyDelete

Sila Klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com