pages

Saturday, July 7, 2018

[JADI NYATA] Dalang Liberal Comango di Kerajaan PH: Kebebasan Murtad, Halalkan Seks Songsang, Hapus Hak Melayu, Benarkan Kristianisasi & Syiah





11 comments:

  1. dolu dolu dah tanya apa hukum pluralisma banyak jadi setan bisu hukum melancap dlm isle paling fofular ... mopti mopti asyik isu lapuk kapir mengkapir tak abis abis

    ReplyDelete
  2. lu pon setan nak salahkan mufti buat apa..duduk gua mana ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9.44

      Jgn tuding jari. Ini akan terjadi apabila para mufti dan agamawan dibisukan dipekakkan dsn di butakan dengan pangkat darjah kebesaran jawatan kuasa wang ringgit dsbnya. Sebab itu curi jadi derma, fakta jadi fitnah, yang benar dispin jadi palsu....realiti jadi fantasi....

      Just imagine melayu nak diarabkan. I wud remain melayu beragama islam...thats realiti

      Delete
  3. Apa yg aku nak cakap, ramai org islam di malaysia ni xmampu melihat mana yg mudarat dan mana yg lebih mudarat semasa mangundi aritu. BN ade silap, Pas ada silap, PH pun ade silap..jd inilah peluang utk anda meneliti, mengkaji dan menimbang tara di atas konflik yg sedang berlaku. Apa2 pon kita berdoalah semoga yg berkuasa hari ini akan bertambah baik dan lebih sensitif dgn isu agama islam. Doa senjata org beriman.

    ReplyDelete
  4. itu baru sikit..byk lagi fahaman dalam PH. kali ini rasanya tunM gagal membentuk kerajaan yg cemerlang.

    ReplyDelete
  5. Admin CG, jika ada salah laku comango ini, kenapa tidak heretkan mereka ke mahkamah?

    Melayu islam dan PAS punyai ramai ngo2 dan dianggarkan beribu ribu.

    Ramaikan? Jangan takutlah....buat laporan ke pihak berkuasa?

    Atau takut? Tiada keberanian ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. takyahlah nk saman2,kita main2 kat sini sudahlah..tak betul ke apa isu diatas?ada berani ke nak betulkan dgn hujah...

      Delete
    2. Hujah? Bagaimana nak berhujah? Jika tiada fakta comango ini, hanya stakat air liur macai, sama mcm najib si perompak, nak saman hari selasa, sampai ke akhir hayat umno tumbang masih tak saman2, macai oh macai.

      Delete
    3. kalau takat cerita air liur macai,saman hari selasa itu semua dah masam lah, lebih baik pg main guli dlm poket seluar kalau takda fakta sendiri gali lah kat google,bkn reply dgn cerita susu masam,takda point lain ka damacai..

      Delete
  6. Pendirian macai2 Pakatan Haranap, apa jd pun Tak apa, Islam lingkup ka, melayu lingkup ja, Bahasa melayu lingkup ka, jilat juboq DAP ka, asal najib jatuh aje. Ekeke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jilat pun jilatlah bang,janji harga barang dah turun 74 percent,kerja kosong dah berjuta,minyak dah turun takyah nk apung,duit pun dah naik nilai dkt 4.19,tol satu mesia dah zero gst.kunyit pun dah bnyak kat pasaran itu semua hasil jilat bang..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com