pages

Saturday, July 28, 2018

INGATAN UNTUK KAFIR: Kerusi DUN ISLAM Masih Menguasai



*FAKTA SEPERTI DIBAWAH πŸ‘‡πŸΌπŸ‘‡πŸΌπŸ‘‡πŸΌ*

Pecahan kerusi DUN Melaka:

*UMNO (13)*
AMANAH (2)
PPBM (2)
PKR (3)
_DAP (8)_

Pecahan Kerusi DUN Negeri Sembilan:

*UMNO (14)*
MIC (1)
AMANAH (2)
PKR (7)
_DAP (11)_

Pecahan Kerusi DUN Johor:

*UMNO (17)*
MCA (1)
MIC (2)
PAS (1)
AMANAH (9)
PPBM (8)
PKR (5)
_DAP (13)_

Pecahan Kerusi DUN Perak:

*UMNO (27)*
PAS (3)
AMANAH (6)
PPBM (1)
PKR (4)
_DAP (18)_

Pexahan Kerusi DUN Kedah !!!

*PAS (15)*
PKR (8)
PBBM (5)
UMNO (3)
DAP (1)
AMANAH (1)


12 comments:

  1. Ingatan juga buat melayu umno..jgn main api perkauman dan agama..umno bila2 masa akan bubar dan wakil mereka akn sertai bersatu. .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bubar lah umno, ada aku kesah, aku pejuang Islam dan Melayu

      Delete
    2. Ted dah meracau, fakta majoriti org melayu kuasai ADun sudah kasi dia susah hati.

      Delete
  2. CG...gambar demo tadii kenapa xsiar..katanya lebih 100ribu hadir..kikiki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ted dah risau org melayu sikit sikit dah bangkit sedar kesilapan sokong kerajaan DAP-PH.

      Delete
  3. Mana korang nii..takkn skodeng jerr..jomm sembang2..🀘🀘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Telur mak kau tak cukup vitamin ted.

      Delete
  4. Udah2 le tu berpolitik 24jam. Kini masa menyumbang ke arah Malaysia Baharu. Adu domba tak membantu pun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byk cantik muka ko, ko dah buat mcm2 kat Islam dan melayu, senang2 nak lepas diri, Malaysia baru pala uto

      Delete
    2. Pemimpin ph hang pon x mmbntu ke arah mlysia baru, nk suruh kami plk.

      Delete
  5. Teruknya kjaan PH... kjaan kafir

    ReplyDelete
  6. Perang politik umnopas

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive

Total Pageviews