pages

Friday, July 6, 2018

3 kali Malaysiakini Tukar Tajuk pasal LGBT



Tukar tajuk sampai 3 kali bila kena belasah.

Tajuk pertama kena balun kaw-kaw dengan PAS maka ditukar tajuk kedua.

Tukar lagi tajuk kedua apabila kena tibai dengan penyokong-penyokong PH yang pro LGBT.

Akhirnya ambil jalan selamat tukar lagi tajuk buat kali ketiga.

Ini macam punya etika kewartawanan pun ada sejak adanya Malaysia Baharu ini.o

XIE XIE
#Up9907 p

16 comments:

  1. Ustaz. Tolong hati hati dalam tindakan. Ustaz ada tanggung dengan Allah. Andainya ustaz dengan sengaja menyokong lgbt, ustaz dah lari dari hukum Allah. Ini bukan fitrah manusia.
    Tentu ustaz lebih mahir dari saya dalam hal ugama. Allah tak terima amalan songsang kaum nabi Luth. Setelah pujuk untuk meninggalkan amalan songsang tetapi kaum ini tetap berdegil.

    Akhirnya Allah mendatangkan bala kepada bumi nabi Luth.Amalan sungsang dan sex bebas amatlah keji dan dilarang. Manusia kaum nabi Luth tak layak tinggal dibumi Allah.Allah menenggelamkan bumi kaum Luth.
    Ustaz jangan sesekali tunduk kepada tekanan DAP, PKR serta kumpulan yang mengamalkan aktiviti songsang. Biar kita tunjukkan kekuatan dan keteguhan melayu dan Islam. Kalau hari ini kita ikut kehendak DAP dan PKR, nanti dia orang akan tuntut lagi.
    Buat rakan rakan dalam DAP dan pkr,jangan lagi buat desakan dibelakang tabir macam kes lantikan menteri dan speaker DUN.

    Ingat, kita bagi sokongan kepada ph kerana kita dah tahan dengan perangai Najib dan kerajaan terdahulu.
    Andai orang melayu dan Islam berasa terancam akibat tekanan dan tindakan DAP dan PKR, kami akan membentuk pakatan melayu bersatu.

    Buat ustaz, jangan sampai Allah turunkan bala kepada bumi Malaysia, ustaz lah yang bertanggung jawab.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SOKONG PAKATAN MELAYU ISLAM MALAYSIA

      Delete
    2. 8 44 apa pendapat kamu tentang RUU dibentangkan oleh PAS dlm parlimen? Apabila hukuman sebatan sedia ada dicantikkan lagi oleh PAS?

      Baiklah, apa pendapat kamu jika terdapat berpuluh ribu surau dan masjid dinegara ini jika tidak diuruskan dengan baik? Kotor? tidak dijaga? Tiada penyelenggaran?

      Baiklah, apa pendapat kamu jika pemimpin umno menghulurkan sumbangan derma, masuk dalam media dengan mock up cek sebesar gajah dipamerkan untuk tontonan?

      Delete
    3. Fokus kpd isu LGBT yg sedang dibicarakan di artikel ini..!!

      Yg kau nak masukkan isu2 lain kenapa..??

      Jika cara begini kau bhujah.. maka, tiada satu isu pun akan selesai..!!

      Ntah apa2 punya komen lah..

      Delete
  2. Jangan sesekali dibenarkan LGBT dimuka bumi ini.

    ReplyDelete
  3. Ali dh kata. Pemimpin melayu Pakatan Haranap cukup takut dgn kafir Dan sayang be sangat dkt cina terutananya cuna DAP, termasuklah si kutty.

    ReplyDelete
  4. Fuyooo geng kunyit dalam Kmenterian Sukan. .. kah kah kah maju lag sukan kunyit untuk negara... kah kah kah..

    kunyit berlaga dengan kuih pau maaak aaiii ... Maju lah kerajaaan Atok ..

    atok nak baiki dan repair kesalahan atok nan lalu...kahhakkkkk puiii..!!

    ReplyDelete
  5. Fuyooo geng kunyit dalam Kmenterian Sukan. .. kah kah kah maju lag sukan kunyit untuk negara... kah kah kah..

    kunyit berlaga dengan kuih pau maaak aaiii ... Maju lah kerajaaan Atok ..

    atok nak baiki dan repair kesalahan atok nan lalu...kahhakkkkk puiii..!!

    ReplyDelete
  6. Salam. Apabila hukum Allah SWT mula dipertikaikan maka wajib umat Islam bangun menentang "kelencungan" INI.Berdiam diri tanda "menyokong". Umat Islam wajib menunjukkan kesatu.

    ReplyDelete
  7. Aku sokong PH utk malaysia lama jadi malaysia baru..!

    Utk ubah apa yg salah dari segi agama dan undang2 pd pentadbiran lama kpd yg betul dari segi agama dan undang2 di pentadbiran baru ini..!

    Bukan utk korang tunduk pada kuasa minoriti kaum lgbt atau kafir harbi..!

    Kuasa allah itu lebih besar atas segala2nya..! Yg itu korang patut tunduk dan takut kan..

    Bukan pd kuasa manusia yg bila2 masa sahaja boleh hilang didunia..!!

    Paham ker tak paham..???!!

    INGAT..!! KUASA ALLAH KEKAL SELAMA2NYA!!


    ReplyDelete
  8. kalau tak kerana dia masakan dapat duduk di kerusi tu,bukan atuk ea tapi low pan,

    ReplyDelete
  9. Admin CG, Haram tetap Haram jangan persoalkan, tetapi PAS menggandakan, mencantikkan lagi hukuman hudud seperti dibentangkan RUU dlm parlimen tu ok ke?

    Ada dalam Quran tak berapa sebatan harus dikenakan? Ok la jika dalam Quran menyatakan 100 sebatan, PAS mencantikkan lagi dengan tambah 500 sebatan, ok ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau dah kenapa..??

      Admin citer pasal LGBT harus dikatakan haram dan tidak boleh dibiarkan mereka bergerak berleluasa..! Apatah lagi mengangkat martabat mereka adalah satu perbuatan yg tak betul..!!

      Membantu dgn tujuan utk memulihkan mereka.. itu tiada masalah..! Tetapi menyokong kelakuan mereka itu salah..!!

      Hal, yg kau sebutkan bkaitan dgn RUU ni.. harus dibicarakan pada artikel lain, isu dan topik yg sesuai..!

      Delete
    2. Xpe, aku layan jgk dia ni. Usul PAS supaya hukuman maksimum yg boleh mahkamah syariah jatuhkan ditingkatkan daripada 6 kpd 100 sebatan. Sesuailah dan bertepatan dgn nas alquran. PAS xcadangkan pun smpai 500 sebatan. Nk tanya, Ekau dgr drpd sapa smpai 500 sebatan ni?

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive

Total Pageviews