SILA KLIK

pages

Saturday, June 23, 2018

UMNO BERUBAH? MAKIN "GILA" YA:Najib, Anak Najib, Jamal Pelarian dan 73 ketua bahagian menang tanpa bertanding


Dalam senarai yang diberikan kepada media, antara pemimpin bahagian yang menang tanpa bertanding ialah Datuk Seri Najib Tun Razak (Pekan), Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi (Bagan Datuk), Datuk Seri Hishammuddin Hussein (Sembrong) dan Datuk Seri Mustapha Mohamed (Jeli) 

Seramai 66 timbalan ketua bahagian dan 46 naib presiden bahagian juga menang tanpa bertanding.

Ab Rauf menambah, 85 ketua Pemuda bahagian menang tanpa bertanding.

Bagi ketua-ketua bahagian Wanita, 108 menang tanpa bertanding dan 126 lagi ketua bahagian Puteri juga menang tanpa bertanding.


11 comments:

  1. Kalau dah tak ada yang nak tanding nak cerita apa?.... maknanya UMNO masih ada semangat ukhwah... meh tanya sikit... dalam PPBM.... mukriz...muhyidding...dan Tun sendiri amacam?... eemmmmm should we ask.... sah ker jadi ketua bahagian masing2?.... oklah ikut ROS yang sekarang ni di kira sah....

    ReplyDelete
  2. Sikap dan sifat ahli,pemimpin umno tidak berubah walaupun sudah kalah, susah untuk mereka bangun semula, molek kiranya umno hari ini teruskan tidur dan jangan bangun2 lagi.

    ReplyDelete
  3. tuan nko anak beranak tak nko sebut plk..

    ReplyDelete
  4. lets umno make decision ... yg lain beramboss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul..! betul...!

      Umno dah tak mahu pikir utk pikat hati majoriti rakyat Malaysia khususnya orang Melayu.

      Therefore, Umno should be allowed to decide whatever it wants to do... nak main golf ker... nak shopping ker... nak bermadah seloka berpantun ker...

      biarkan.... biarkan....

      Kita yang sokong PH perlu fokus kepada kerja-kerja memulihkan semula ekonomi dan tadbir urus negara.

      Delete
  5. lets umno make decision ... yg lain beramboss

    ReplyDelete
  6. Umno akan bangkit semula.
    PRU 15 nanti UMNO dan PAS serta PKR akan bentuk pakatan baru yg akan memerintah Malaysia

    ReplyDelete
  7. Umno telah mampus & akan mampus.

    ReplyDelete
  8. Umno pernah mampus & akn mampus.

    ReplyDelete
  9. Bayangkan kalau mereka ini menang dan masih jadi kerajaan lagi.Apa yg akan berlaku.

    ReplyDelete
  10. sikap hati busuk orang bukan UMNO memang busuk dari bangkai, macam ketua PH tu, busuk hati Nampak salah orang je… dia banyak kes dia lantik macai bangang nak cover dia... biar fair lah orang tau ooii.. berapa lama ko nak hidup pun..

    ReplyDelete

Sila Klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com