innity

pages

Sunday, June 3, 2018

Sedih lihat Persidangan UMNO hanya di ruang tamu Rumah


Sedihnya apabila Persidangan UMNO hanya dianjurkan di ruang tamu sebuah rumah.

Jika dahulu, persidangan UMNO penuh dengan kemewahan dengan pengikut yang ramai menghurungi dedak. Akhirnya Allah jatuhkan mereka agar semuanya sedar dan insaf serta kembali ke jalan perjuangan sebenar UMNO kerana Agama, Bangsa dan Negara. 

Puad Zarkashi menulis di laman facebook beliau "Merasmikan Persidangan Tahunan UMNO Cawangan Kg Istana. Tetap bersemangat meneruskan perjuangan. PDM Kg Istana adalah antara PDM kawasan bandar yang menang. Tahniah"





Masihkah kau ingat?
Ketika Tun M tarik sokongan terhadap Najib PM kesayangan kau kerana kelemahan dasar negara

Kau kata Tun M tak boleh move on, masih berlagak nak jadi PM

Masihkah kau ingat?
Ketika Tun M minta Najib letak jawatan PM kerana rosakkan negara, derma RM2.6billion, 1MDB

Kau kata Tun M buat tuduhan tanpa bukti, Tan Sri Muhyiddin, TPM dan Dato Sri Shafie Apdal dipecat

Masihkah kau ingat?
Tun M buat Deklarasi Selamatkan  Malaysia kerana memang untuk selamatkan negara

Kau kata Tun M takkan berjaya kumpul sejuta tandatangan. Walhal akhirnya berjaya dan diangkat kepada Agong

Masihkah kau ingat?
Bila tiada apa-apa tindakan, Tun M cuba bincang dengan Ahli Parlimen untuk buat undi tidak percaya kepada Najib di Parlimen 

Tun M tidak berjaya kerana MP mengaku di media telah diberi RM1-2 juta seorang

Masihkah kau ingat?
Tun M terpaksa tubuhkan PPBM untuk tumbangkan Najib

Kau kata sudah nak mati pun Tun M masih gila kuasa

Masihkah kau ingat?
Bila Tun M berjaya mendapat sokongan untuk memimpin Pakatan Harapan bagi tumbangkan BN

Kau kata tak mungkin Tun M boleh berjaya dan tak mungkin BN akan tumbang

Hari ini Tun M telah jadi PM kali kedua untuk membetulkan negara yang telah dirosakkan oleh Najib dan pengikutnya.

Sekarang baru KJ sedar dan meratap sesal.
Baru semua pengikut UMNO sedar mereka lalai hanya mengejar duit duit duit....

Baru kau sedar hanya mengejar kemewahan fatamogana cash is king.. 

Nasi sudah menjadi bubur...

Baru nak insaf, sudah terlambat

19 comments:

  1. Hidup atok u turn


    atok kau...!!

    ReplyDelete
  2. PADAN MUKA FUAD ZARKASHI DAN PEMIMPIN SERTA PENYOKONG UMNO/BN YANG BERKEPALA BATU ITU...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sabarlah saudara,ada mata lihat,berkatalah didalam hati,hari ni hari dia..hari kita bila pulak..tak elok diluahkan kata2 tu,simpan dan renungkan masa depan saudara jika ia berlaku pada diri saudara pula,selamat hari raya.salam

      Delete
  3. Maka perlu diperingatkan kepada golongan ini yg bersekongkol bersyubha dan menganaiya rakyat, janji Allah itu pasti! Dan kamu semua terimalah hukuman hasil perbuatan kamu, dan mereka yg mengundi parti PAS juga turut menerima nasib yg sama kerana pemimpin2 mereka menerima habuan dari najib si pencuri!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanah melayu dan ugama islam dah tergadai ko masih bersorak lagi anjing dap kafir betul kau ni

      Delete
  4. Lanyak CG lanyak lagi
    Mudah2an ahli dan pembesar umno memperolehi keinsafan dan berubah balik kepada perjuangan asal.

    ReplyDelete
  5. ini cerita pak kadok menang sorak yang masih terkebil2 menunggu janji2 parti kesayangan sebelum pru dulu..berbagai cerita direka cipta untuk meleka kan pengundi yang sudah mengidam nak merasa hidup senang lenang dgn harga minyak murah sara hidup yg rendah dan hutang ptptn di lupuskan..jd sebelum mengata pihak lain tunaikan janji2 tu dulu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penyokong PH tak peduli janji-janji semua tu.Apa yang penting rejim perompak mesti dijatuhkan.Kau masih buta mata,buta hati,buta akal,dan buta kayu untuk memahami hakikat ini semua.BN Najib rebah,tewas,jatuh,dan kalah sebab yang tinggal menyokong BN Penyamun adalah orang cacat akal seperti kamu.

      Delete
    2. Janji pm ko najis tu berambus dari putrajaya dan UMngok da mampus...tinggal tgu dedak cam ko ni je yang x mampos-mampus...masih ade lagi dedak tu ke?

      Delete
  6. CG .. ke mana menghilangnya .. IDRIS JALA .. orang yg bertanggung Jawab dgn Perancang Ekonomi .. zaman Najib

    ReplyDelete
  7. Ahhaha ..nasi dah jadi bubur...aku sayang kat parti UMNO ..tapi oleh kerana najib lah aku pangkah PH supaya najib turun ..kenapalah org2 umno xfikir benda tu ..aku rakyat aku tau lahhh

    ReplyDelete
  8. Apa yg takkabur sgt puak penjilat ton ni? Apakaah menang baru sehari dua taktau apa lagi dideepan, dah lagak mcm firaun.. 60 tahun umno jadi kerajaan,. Yang buruk ialah zmn ton. Ton melanyak Dsnr dgn fitnah, takkan nak sokong? Menang cara bathil, akan runtuh dengan hina suatu hari nanti. Cemburu dgn kejayaan najib razak, maka direkanya. Hikayat imdb jholow hutang 2 trillion. Yg pelik jho low xnmpk2 ditngkp jgk, ceo lembaga imdb sekor pun tak kena siasat,

    Biarlah mesyuarat dirumah pun apa hinanya? Duit dirampas oleh rejim pemerintah zalim..hidup diteruskan. Balasan Allah akan tiba buat penzalim..

    ReplyDelete
  9. Memang sedih tetapi ini satu pengajaran bagus utk umno terus berubah..!

    Tetapi kepimpinan mereka pun harus berubah..!

    Tidak hny bercakap di mulut tetapi di perbuatan tidak lakukan seperti mana mulut berbicara!

    Umno harus ganti presiden dan timbalan presiden..! Ketua pemuda dan timbalan ketua pemuda! Dan begitu juga dgn sayap2 kepimpinan umno yg lain..! Harus ditukar..!!

    Zahid hamidi harus ditentang sebagai presiden umno..! Beliau memang TAK LAYAK!!

    timbalan presiden setakat ini ditandingi oleh dato seri mohamad hasan (satu langkah yg bagus!)

    Naib presiden ditandingi oleh kj dan tajuddin (perlu lebih ramai bertanding.. baru pilihan lebih bagus!)

    Ketua pemuda ditandingi oleh khairul azwan harun (tolong lah masa jd timbalan ketua pemuda pun gagal menarik sokongan anak muda dan gagal pertahankan umno /bn - kini nak bertanding jawatan ketua pulak..??! TAK LAYAK LANGSUNG..!!!) Ada ura2 si jamal md yunos pun nak merebut jawatan ketua pemuda jugak..???!! Tak berubah langsung umno..!!! PEROSAK PARTI..!! dan calon ketiga ASYRAF WAJDI - yg ni boleh dipertimbangkan..!! Mempunyai pendidikan yg bagus, semangat kemelayuan yg tinggi dan mempunyai perwatakan islam yg sangat baik..!!

    Timbalan ketua pemuda ditandingi oleh Shahril Sufian Hamdan - takde muka lain lg ker..?? Umno dah takde calon kepimpinan yg lebih baik dari si mamat ni ker..???

    Umno jika nak berubah kena berubah betul2..! Bukan tiga suku..!!

    Ahli umno kena pilih betul2..! Yg mana tak ok..! Takde ciri2 pertahankan agama, bangsa dan negara..! Tendang saja keluar mereka2 ini..! Jika hny bcakap pertahankan umno, tetapi tdk melalui perbuatan dlm mempertahankan islam, melayu dan negara.. maka, nyahkan saja mereka dari umno..!! Takde guna memiliki pemimpin yg hanya tahu mempertahankan parti tetapi tdk bersungguh2 mempertahankan islam, melayu dan negara..! Ini yg terjadi kpd umno sebelum ni.. sebab tu tewas pd pru 14 lalu..!!!

    Kita perlukan pemimpin yg berjuang utk mempertahankan parti, agama, bangsa dan negara..!

    Dan pd masa sama hak kaum lain jg kita jaga.. dan hak bumiputera dan islam tetap kita pertahankan..!

    SELAMAT BERJUANG UMNO BARU..!!

    ReplyDelete
  10. UMNO tetap UMNO
    Pemimpin always come and go
    Pengikut tak akan ko
    UMNO tetap bersama kao

    ReplyDelete
  11. Umno perlu orang macam najib, kj, zahid, ku nan, nazri, ahmad tajuddin untuk kekal masuk kubur. Kalu mereka ada tdm, mereka akan caci, cerca , maki hamun, sepak terajang pemimpin tersebut bila pemimpin itu sudah tiada kuasa. Umno parti yg tidak kenang budi kerana berjuang untuk poket sendiri. Tiada penghormatan demi cash is king.

    ReplyDelete
  12. Hidupppppppppppppp UMNO. UMNO tak akan hapus di muka bumi ini. Kalau UMNO hapus melayu dan islam akan hanyut di Malaysia ni. tetap sokong UMNO walaupun aku tak pernah jadi ahli UMNO

    ReplyDelete
  13. Berjaga-jaga ahli UMNO. Pencacai haprak sedang mengatur strategi untuk membunuh karektor pemimpin UMNO yang ada.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com