innity

pages

Sunday, June 3, 2018

Rindu "kecelakaan" Jamal, Sunyi pula rasanya


















4 comments:

  1. jamal ni mcm budak nakal yg suka kacau kita...bila dia tk kacau kita lg mmg kita akan rindu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raja2 Melayu pun suka kelakuan orang macam ni,sebab tu la dia dianugerahkan 'Datuk Seri'.

      Delete
  2. Jamal ni adakala apa yg dia cuba sampaikan ada kebenaranya.. cuma cara dia mcm kurang bertemadun. Tapi adakala perlu juga kita sampai kan sesuatu dgn cara begitu.. kita jgn lupa siapa Azmin Ali.Anwar bini Azmin .. jgn bila PH menang kita lupa hal hal mereka.. mereka l3bih teruk dari jamal.sepatutnya Jamal yg jadi ketua pemuda UMNO.. bukan menantu Pak Lah yg gila sensasi jadi ketua pemuda..
    Satu KPI pun takde baru jadi ahli umno dah jadi menteri... lepas tu bantai Najib bila Najib dah kena ikat kaki tangan.. masa Najib kuat dia takut.. Jamal lebih jantan dari ketua pemuda bacol budak tingkat 4... jgn kita lupa jika dia cerdik pak lah tak tersungkuh di tengah jalan..salah satu sebab besar pak lah jatuh kerana budakni..
    Jamal Jamal... kan elok jadi ketua pemuda umno...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu sebab rajakapor bagi dia datuk seri.Berseri-seri lah Malaysia!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com