innity

pages

Wednesday, June 6, 2018

KELAYAKAN Najib Asaddok, Penasihat Pertanian Negara, kELAS TITANIUM AZIZAN OSMAN?


Kawan-kawan saya daripada kalangan penyokong kerajaan (PH) pernah berkata,

"Kita pilih Tommy Thomas sebagai Peguam Negara (AG) kerana merit dan latar belakang beliau dalam bidang guaman yang hebat

Kita mesti lantik orang yang ahlinya."

Baiklah. Dengan menggunakan formula dan hujah yang sama, apakah nilai merit dan latar belakang Najib Assadok sehingga beliau layak dilantik menjadi Ahli Majlis Penasihat Pertanian Negara?

Setakat maklumat saya tahu, beliau adalah usahawan internet (anak murid azizan osman), dan terlibat aktif dalam industri seminar motivasi. Adakah disebabkan ini, boleh membantu para usahawan industri pertanian membuat copywriting yang baik, menjual produk agro secara online hingga sales meroket, atau bagaimana?

Atau ia hanya lantikan politik memandangkan beliau adalah orang kuat Amanah Johor (kalau saya tak silap, Pemuda Amanah Johor).

Ini soalan serius.
Serius, i don't get it.

sumber: Shukery Azizan

14 comments:

  1. apa ni Salahuddin Ayub?? ko rosakkan nama PH ni, budak kaki kelentong yg sifu dia Azizan Osman kelentong ko amik

    ReplyDelete
  2. program motivasi Najib asaddok kencing kuat, makan duit je

    ReplyDelete
  3. Dari keempat empat ni prof datin paduka dr fatimah yg sebenar benarnya layak. Seorang yg mengetahui luar dalam bidang pertanian.

    ReplyDelete
  4. Mungkin menteri pun kena auta dgn kaki putar. Org ni mungkin jenis titanium punya auta. Cair bila dengar hujah, praktikal belum tahu.

    ReplyDelete
  5. Sekarang ni bidang pertanian memang memerlukan kaedah komunikasi dan internet yang terbaik. Kalau nak tahu kaedahnya pergi lihat sendiri kumpulan pertanian diHulu Langat yang terbaik diMalaysia yang menggunakan teknologi yang terkini. Kalau tak tahu jangan komen dan konden orang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib asddok bukan pakar teknologi la, dia pakar menipu seminar macam Azizan osman, this is kepala bana

      Delete
    2. KAH KAH KAH KAH PAKAR TEKNOLOGI KE KAH KAH KAH, SEMINAR KELENTONG JE LAH DIA PANDAI

      Delete
    3. pakar internet kepala bapok mung, aku ni petani la

      Delete
  6. Cmon Salahuddin. Jgn kena tipu dgn orang2 macamni. Ini spesis Azizan Osman. Buang budak ni. Ini Malaysia Baru. Malaysia yg berdasarkan merit yg asli.BUANG!!!!

    ReplyDelete
  7. Kenapa otak menteri boleh percaya pada orang macamni? Kenapa Salahuddin Ayub tak cerdik macam Tun M?

    ReplyDelete
  8. Aku sangat gusar dengan kebolehan berfikir Menteri Ni

    ReplyDelete
  9. Ambo xnak pertikai keputusan menteri pertanian, mungkin dia ada sebab dan alasan TAPI bila dah banyak sangat aduan yg bersifat negatif.. APA SALAHNYA jika dinilai semula..
    Orang boleh maafkan kesilapan kita tapi orang sukar memaafkan kesilapan yg dibuat sekalipun sudah berulang diberi peringatan...
    Era ini adalah zaman di mana rakyat adalah pemerhati.. tolong yb solahuddin.. check balik perlantikan.....

    ReplyDelete
  10. Rakyat beri 1 minggu sahaja untuk buang orang ini.Ambil la pakar pertanian yang berpengetahuan tinggi dan diiktiraf.Elakkan lantikan politik.Nampak dalam gambar pun ada yang tak kena.Lebih kepada glamour macam artis.Aku yakin kalau Salehudin jadi Menteri Penerangan pun,budak ini tetap akan dilantik sebagai pakar perunding imej,konsep,dan pengisian Radio dan TV Malaysia.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com