innity

pages

Sunday, June 10, 2018

((LIVE)) Sidang akhbar Tengku Razaleigh hari ini



SABARLAH...dijolok berkali2 masa PC di rumahnya tadi Tengku Razaleigh enggan umum apa2 pasal jawatan Presiden UMNO.Kata sabar,masih ada masa.
AKUI ada jumpa DS Najib baru ni tapi enggan cerita apa dibualkan mereka.Ku Li tetap kata UMNO kuat dengan 54 MP dan yakin boleh bangkit semula

5 comments:

  1. Wasted 18min 58sec of my life watching the video. Semua bagi jawapan selamat. Tak tahu, tak boleh komen sebab tak cukup info. Rasanya tak payah harap ke Ku Li untuk pulihkan UMNO kalau tak mahu buang masa.

    ReplyDelete
  2. kasi menang je.. bg la dia peluang merasa jd presiden, umur pun dah 81, apalah sgt kasi chance dia teraju parti yg nazak nih. ku li forever is coolie....

    ReplyDelete
  3. Coolie ialah manusia yg selalu gagal.

    ReplyDelete
  4. Tak pe lah, nak ulang lagi sekali, bahawasanya, umno perlu diganti pemimpinnya bermula dari presiden hingga ke ketua cawangan dengan wajah baru, muka baru dan wajah muda yg berkhidmat untuk rakyat.

    Umno 1.0 perlu diganti dengan umno 2.0, dileburkan dan diberi acuan yg baru.

    Doktrin baru umno 2.0 adalah rakyat adalah Tuan Kamu, tiada lagi rasuah, tiada lagi penyelewengan, salahgunakuasa, tiada lagi kontrak untuk ahli2 dan kroni2nya sahaja, tiada lagi tempat tertinggi parti untuk golongan elit dan bangsawan.

    Melihat kepada barisan kepimpinan terbaru umno yg ada hari ini, maka benarlah kata2 najib si pencuri, kepala bapak kepada penyamun2 semalaysia,

    "Layar dikembangkan, sauh dilabuhkan"

    Maksudnya adalah, kapal ni hanyalah berpusing2 dalam bulatan,tiada halatuju, kapal yg gah besar, kukuh, kemas suatu masa dahulu kini sudah mula bocor sana sini dan dimasuki air, tenggelamnya kapal umno bukan disebabkan faktor usia, tetapi hasil kerja tangan kapten itu sendiri dan macai2 haraminya.

    ReplyDelete
  5. Zaman anak raja memimpin UMNO sudah berakhir.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com