pages

Friday, June 1, 2018

Kenapa Anwar bertindak seperti Menteri?






32 comments:

  1. Anwar bagi amran kepada Tun M, tak bagi aku PM selepas 2 tahun aku akan buat reformasi seperti 1999

    ReplyDelete
  2. Jangan lepas ni anwar pulak buat ofis FGOM ganti FLOM kat TPM office... 😁

    ReplyDelete
  3. Dah tak sabar-sabarlah tu nak jadi PERDANA MENTERI.
    Biarlah dia terus macam ni, biar semua orang naik meluat.
    Bila dia buat LOMPAT PRK lepas raya nanti, tahulah pengundi apa nak buat.

    ReplyDelete
  4. PELIK TAPI BENAR. SAMBUTAN PARTI ATAU NEGARA? LEBIH SENDUK DARI KUAH PULAK MANGKUK AYUN NIH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. O...Putra Chubadak rupanya kamu ni, memang ngan sangat dengan badak birkin tu ha ha ha...

      Delete
  5. PELIK TAPI BENAR. SAMBUTAN PARTI ATAU NEGARA? LEBIH SENDUK DARI KUAH PULAK MANGKUK AYUN NIH.

    ReplyDelete
  6. Carilah jawapannya dengan penuh kebijaksanaan, semangat persaudaraan, berbaik sangka, dan penuh dengan keimanan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau macam ni boleh ke?

      ...ehemm...

      Mungkin Kak Wan tidak mempunyai keyakinan untuk memikul tangggungjawab sebagai seorang Timbalan Perdana Menteri. Memandangkan suaminya mempunyai pengalaman kerana pernah memegang jawatan tersebut dulu, maka Kak Wan mintalah suaminya untuk menemani dan menunjuk arah. Maklumlah berjumpa dengan Ketua negara asing sesuatu yang bertaraf tinggi.

      Sedangkan Najib pun selalu mintak Rosmah menemani sebab katanya Rosmah bijak, Rosmah ada Masters Degree.

      Delete
    2. rosmah ada masters degree of panyamun tamak haloba.

      Delete
    3. Cer tanya org2 yg benar2 mengenali mamat ni,apa jawabannya?

      Delete
  7. A convicted sodomist is always a convicted sodomist albeit unworthy pardon.

    Moga Allah gagalkan usaha nya mak memintas TDM....AAMIIN

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama goes to Tun DR M
      mahafiraun tetap akan .jd mahafiraun selamanya.

      Delete
    2. Adakah anda muslim?adakah anda berpuasa? Astaghfirullah hala'zim..

      Delete
  8. Salam. Apalah yang ada perasaan pada hati org2 Melayu?
    Dari zaman kesulatanan Melayu Melaka sampai sekarang ni, mesti ada prasangka yang tidak baik. Apalah salahnya kita berdoa sesuatu yang baik...

    ReplyDelete
  9. PM-in-waiting konon. Ni la orang panggil 'entitlement' Berok mat ye!

    ReplyDelete
  10. TUM M "saya tkkan benar kan peliwat jadi PM"
    Ada akai pikir.

    ReplyDelete
  11. Tkyah tunggu la muar...tk mati dlm 5 taun ni..lg satu..negara sekarang hutang banyakk 1 triliun....ekonomi tk stabil..mcmna nk serah jawatan PM.kna tunggu sampai tun buat stabil..rapi tk stabil2 juga...nk atabil. Tun ckp utang bertambah 1.3 triliun..ki ki3 guana eng dh mula cuak dgn tun..dia dh mula ckp bwnar. Hutang negara 686 bil jew..ki ki ki

    ReplyDelete
  12. Madey licik..tun nuar pn licik
    ..di biar tun tungkus lumus kerja. Dia mcm presiden m'sia..mati lanak..tun gila projek..nuar gila kuasa

    ReplyDelete
  13. Hanya di Malaysia

    ReplyDelete
  14. What did he said about his pardon by YDPA? YDPA was emotionally moved because he was deprived of a fair court justice. This after 65 postponement, represented by 11 well known lawyers and he choosed not to be crossed examined.

    ReplyDelete
  15. terdetik di hati ini,bila lihat pada situasi melaysia baru lepas pru lepas,rasa aku macam dah kena game jer.

    ReplyDelete
  16. You know why peoplr do not believe anwar ?

    Had he allowed himself be cross examined, we wud believed him. BUT HE CHOSE TO SHOUT FROM THE BOX...u want this kind of bodoh sombong PM?? We dont

    ReplyDelete
  17. Memang tak leh nk Caya sgt dgn si Nuaq ni. Tindakan Rafizi berkokok tak sudah ² Anuar sendiri dgn road show nya dgn alasan majlis iftar,then berlagak sprt dia lah PM amat mencurigakan! .Harap tun beware of this Tun!

    ReplyDelete
  18. komen ornag pandai cuba orang komen kita pulak
    agak agak macam mana la kerut muka
    jangan anggap kita ni suci sangat

    ReplyDelete
  19. Setiap hari saya berdoa kepada Allah semuga Allah mengagalkan Anuar dari menjadi PM....masih ramai lagi yang lebih layak,..malu lah rakyat Malasia jika peliwat ini masih diangkat menjadi PM...saya percaya bukan saya seorang sahaja yang berperasaan begini malah keseluruhan rakyat Malaysia yang sedar dan betul2 sayangkan negara.Dari itu sekali lagi saya menyeru kepada saudara2ku semua....marilah sama2 kita berdoa semuga Allah menyelamatkan negara kita dari diperintah oleh seorang PELIWAT.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sokong!!! anwar masih belum bertaubat!!! sama jugalah dengan macai2 harami najib yg masih berkeliaran!!!

      Delete
  20. untuk anwar menjayakan rancangannya menjadi PM ke 8, beliau memerlukan pakar2 strategi untuk menyusun gerakan demi mencapai impiannya. seperti mana sebelum ini, beliau menyediakan bilik tidur, bilik tidur untuk pakar2 strateginya serta berbincang di tengah malam, di samping itu karipap disediakan jika ada yg kelaparan.

    Persoalannya adalah, adakah anwar ibrahim sudah bertaubat diatas segala perbuatan lampaunya seperti meliwat dan salahgunakuasa?

    Adakah anwar ibrahim memerlukan parti PAS untuk membersihkan dan menyucikan dosa2 yg lalu? sepertimana PAS menyucikan dosa ibrahim libya? nombor ahli Pas adalah nombor syurga? dan PAS amat berpuas hati dengan skandal 1mdb?

    ReplyDelete
  21. Rakyat Permatang Pauh berketurunan Cina dan India akan pangkah calon bebas,demi mengelak daripada Anwar menjadi PM.Selamatkan Malaysia baru.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com