innity

pages

Monday, May 14, 2018

[VIDEO] Kenangan Terindah Rosmah - Najib


11 comments:

  1. sedih la pulak... hantu btul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang Islam Melayu mmg tak suka jatuhkan orang, sikap orang Islam mmg gitu tapi dah najib degil dan kleptokrat apa boleh buat

      Delete
    2. Jatuhkan dan memalukan beliau secada kejam atas pelbagai tuduhan yang Tun sendiri kata 'saya tak ada bukti... tapi orang bercakap'... jika benarlah Najib melakukan kesalahan... rasanya dah lama dia bungkam mulut mereka2 yang menyampaikan berita2 dan tuduhan2. Nak kata apa kalau sebahagian besar tuduhan yang dihempuk atas kepala beliau ... beliaulah juga yang mengarahkan siasan dibuat...dimulakan dengan pelbagai siasatan. Kalau Zaman Tun.... entah ..saga tak ingat.

      Delete
    3. Hahaha....(hantu betul) mmg win

      Delete
    4. now banyak masa leh gi shopping around the world,naik
      jet sana sini,boleh rilek dalam superyacht,boleh main golf dgm trump obama...hehehe tapi tu semua dalam mimipi la bila da duduk kat sb inn la.

      Delete
    5. Boleh ke rosmah ganti najib sebagai wakil? Apa hal jadi cam ni? Nampak tak siapa rosmah dibelakang najib? Ada undang2 ke jika PM tak dapat hadir, isteri dia akan wakilkannya?

      Delete
    6. korang tak ingat ke apa kata rosmah bila ditanya oleh wartawan ketika mendiang LKY melakukan private visit dulu?
      'kami akan menguruskam malaysia sebagai tag team(pasukan).so kalau najib nak buat keputusan kena dapat restu dari rosmah dulu la..
      dats y najib sediakan bilik khas untuk dia.

      Delete
  2. phoenix bangkit... Ko ni cepatnya lupa... mula2 naji tipu kata RM2.6b tak masuk akaun peribadi, pas tu masuk, pastu derma, pastu pulang balik....dlm masa tu TUKAR AG, tukar SPRM.. jadikan laporan Audit 1MDB bawah akta rahsia rasmi....pastu AG baru kata najib bersih.. kuasa AG untuk bawah pendakwaan ke mahkamah atau tidak...klu dah AG orang najib cam ne

    ReplyDelete
  3. sdgrakan kes 1mdb.... tanseng giaw dah ckp tak trrlibat.... kami pegang cakap beliau.... segerakan ... kerajaan yg ditubuh dng sentimen fitnah akan hancur

    bangkit lawan fitnah

    ReplyDelete
    Replies

    1. Relax la. Jangan kecoh-kecoh. Tu Mahathir dah arahkan supaya laporan Ketua Audit Negara tentang 1MDB dibebaskan dari OSA.
      Sama-sama kita tunggu dan baca nanti.

      Delete
  4. tak sabar2 nampak!bila ag da diganti nanti baru boleh cerita ya so rilek tak kan lari bala yang dicari..q

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com