pages

Saturday, May 12, 2018

Tun Mahathir jumpa Anwar Petang tadi


KUALA LUMPUR - Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad dilihat hadir dan dilaporkan bertemu Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim di Pusat Rehabilitasi Cheras, kira-kira jam 5 petang tadi.

Tiada sebarang kenyataan diberikan kepada pihak media berhubung butiran pertemuan berkenaan dan Tun Mahathir dilaporkan beredar kira-kira jam 6.30 petang.

Beberapa pimpinan komponen Pakatan Harapan lain turut kelihatan termasuklah Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng, Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar dan Ahli Parlimen Ampang, Zuraida Kamaruddin.

Memetik laporan Awani, Naib Presiden PKR, Tian Chua yang ditemui di luar pusat perubatan itu mengesahkan kehadiran Tun Mahathir dan ada perbincangan antara kedua-dua pemimpin berkenaan.

“Saya tiada dalam mesyuarat tadi, tetapi beliau datang dalam pukul 5 petang,” katanya

10 comments:

  1. sapa yg berkuasa sebenarnya skg...

    ReplyDelete
  2. negara polis sudah jelma kembali.. sekatan immigresen sudah dikenakan walaupun tiada sebarang pertuduhan lagi dibuat.Dulu memburukkan orang ini keliling satu dunia bebas dari sekatan immigresen ... selagi tiada pertuduhan bolehkan sesorang disekat immigresen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otw cai.. xkn dh lupa psl 1MDB?
      Skrg kan tgh susun kabinet.
      Nk bercuti dlm negara kan boleh.
      Lg mengurangkan pengedaran wang keluar negara. Termasuk yg halal dan yg HARAM.
      Xpuas2 lagi nk bercuti luar negara?
      Proses ekstradisi mengambil masa dan kerajaan memilih jalan yg menjimatkan.
      Hehehehe
      Ada paham?

      Dl pun rmi pembangkang diblaklist dari keluar negara tanpa alasan langsung. Jgnkn kata pertuduhan.

      Delete
    2. Jangan dilayan mangkuk ayun seekor tu. Ketika polis dan pihak imigresen menutup ruang orang yang disyaki (belum dituduh pun lagi) membunuh imam dari Palestin baru-baru ini, ada dia beri komen macam yang dilontarnya sekarang?

      Delete
  3. 9:33, takkan nak tunggu dibawa ke mahkamah baru nak sekat ke luar negara? Saudara tak fahamkah bahawa sekarang kita berada dalam situasi peralihan kerajaan dan kita ada banyak bebanan kes?

    ReplyDelete
  4. 9.33,yang kena sekat tu engkau ke???kalau bukan kau toksah meroyan le tak tahu lah kalau kau ni salah sorang talibarut yang kena sekat tu..

    ReplyDelete
  5. 9:33 adalah penyokong kuat rejim kleptokrasi yg. suka melanggar undang2.Sekarang nak pakai undang2 pulak.Jalan daa....

    ReplyDelete
  6. Itu semua sendiwara donia..melambat2 kn proses..perlantikan cabinet.buat kenyataan..najib dilarang kluar..perbesar kn isue ag spr bagai..tujuan nk melambat2 kn proses subsidi minyak..ptptn..tol.buat2/la bergaduh bagai..sendiwara donia no wahid

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com