innity

pages

Sunday, May 13, 2018

"Mulai Malam Ni, Rakyat Boleh Buka TV", Kisah MB Terkejut buka TV..- Azmin Ali



Dato’ Menteri Besar, Dato’ Seri Mohamed Azmin Ali beri jaminan kebebasan media dan hormati hak rakyat. TV3 dan RTM mula siar mengenai kewibawaan pentadbiran Kerajaan Negeri – Majlis Kesyukuran Kemenangan Rakyat Parlimen Gombak, 13 Mei 2018.

6 comments:

  1. Kena Cari TV besar skit ni. Pasal Sebelum ni, bila pukul 8 pm je start la rasa nak humban TV Kat longkang.. Tapi tak pernah buat la. Mane mampu nak Beli TV hari2. Skang ni bila bukak berita, mcm Ada Satu Suasana teruja lA. Tu la org cakap. Bila hari2 benci. Lama2 Jadi Suka... Betul tak. Waktu pagi bila nk pegi keje rasa semangat tu melantun lantun. Mungkin semangat menang tu tak habis lagi.. Cuma Harap janji2 ditunaikan. .Ambik la masa skit. Mungkin rakyat akan faham. Bukan mudah nak buat rumah bila tetlalu banyak anai2. Mesti kena hapuskan perosak dulu. Lepas tu baru boleh nak buat baru ke, nak repair ke. Yg penting perosak dah dihapuskan. Insyaalah, Amin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap harap apa yg kau angan angankan akan berlaku dan menjadi kenyataan ...

      Delete
    2. satu hari nanti kita semua akan humban tv bila nak muntah, tengok tv 1 hingga 3 puji macam nak rak pemimpin2 PH yang kembang hidung. Mula panjat projek nak kasi hidup bergaya.

      Delete
  2. kami terkejut menteri kewangan banglo lajak murah masih dalam kes mahkamah dilantik jadi menteri.

    hari ini menang esok minyak turun dah turun ke belum ni.

    tol dah hapis kr belum ni..?

    tan seng giaw kata 1mdb tak terlibat segerakan kes 1mdb..

    jurusan menteri pertahanan wow culinary jangan lekat bau kuih apam kat kereta kebal pulak nanti

    bakal PM ke 8 kita memang tunggu sangat sangat jangan kempunan lagi kali ini game plan puak dalam PH sedang berjalan skg ini.

    ReplyDelete
  3. aku harap ngo-ngo semua sudah bersedia untuk memberi tekanan pada kerajaan Ph dalam mengotakan janji manifesto ph 100 hari seperti dijanjikan...jika tidak ditunaikan, harap ngo berserta rakyat buat perhimpunan besar-besaran untuk mendesak mereka...

    ReplyDelete
  4. ngo semua tu makan dedak PH .. mana nak demo dah ..madey ngan nuar kan dah baik ..pehal nk demo lg

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com