pages

Wednesday, May 23, 2018

[MOHON KE PERHATIAN TUN M] Misi Selamatkan Kastam DIRAJA Malaysia

SELAMATKAN KASTAM!
INILAH KP KASTAM YG DILANTIK OLEH NAJIB RAZAK!
KENAPA PERLU NAMAKAN MUZIUM KASTAM DIRAJA MALAYSIA KEPADA MUZIUM KASTAM TAN SRI ALI HAMSA? 

NAK BODEK MINTA SAMBUNG KONTRAK KE?
TUN sendiri pun tak mahu kerajaan meletakkan nama beliau pada mana mana jalan, bangunan dan lain lain selagi beliau masih hidup. Inikan pula KP Kastam yang memandai mandai letak nama muzium kastam DIRAJA Malaysia kepada muzium kastam Tan Sri Ali Hamsa. Apa kau ingat besar sangat ke jasa ali hamsa ni berbanding RAJA-RAJA Melayu kami dan YDP Agung?
Agak pelik ketika perkara ini berlaku di zaman NAJIB selaku PM masa tu. Adakah Isu ini dilihat seperti mahu membodek KSN iaitu tan sri ali hamsa yg mungkin bertujuan utk menyambung kontrak KP Kastam yang bakal tamat pada bulan September 2018? Agak agak laa...!!!
Malangnya nasib bagi KP Kastam ini apabila tampuk pimpinan kerajaan telah bertukar tangan kepada pakatan harapan pada pilihanraya Mei 2018 menyebabkan bos dia seperti Erwan sarigar geng Najib telah dipindahkan?
Perkara ini tidak harus berlaku, menamakan muzium kastam DIRAJA Malaysia sempena nama seorang yg bukan..(faham-faham la) tambah lagi status jabatan kastam ini sendiri sebagai Jabatan kastam DIRAJA Malaysia dibawah DULI YANG MAHA MULIA YDP AGUNG.
Adalah lebih baik dan afdal jika dibiarkan nama cukup dengan MUZIUM KASTAM DIRAJA MALAYSIA saja.
*Nampak seolah-olah Lihat pada gambar ini dengan jelas menampakkan pegawai pegawai JKDM dalam gambar ini pun meluat dan menyampah
sumber: Don Diego

5 comments:

  1. Peti sejuk bekukan macha ni.. Dia dinaikkan pangkat sbb Kastam nak diperbadankan. Nasib baik ditangguh pada 1/1/2018. Kalau tidak habis la kutipan kastam masuk sykt kroni kemudian baru disalurkan semula kpd kerajaan. Spt yg myeg buat pada imigresen. Buta2 untuk ratusan juta setahun.

    ReplyDelete
  2. kenapa kerajaan(PH) masih kekalkan ali hamsa?

    ReplyDelete
  3. Dah tu nk namakan kn nama jiran sebelah ketua kampung tok hang kot baru betul camtu ke nama ja pun nk ribut mcm lh keamanan tergugat beria sgt mintak nk selamatkan adoiyai nk letak nama sibabun dungu xda jd kesalahan pun kecualilah kalau letak nama besar2 SIBABUN DUNGU ITULAH POK HANG baru la npak salahnye kan biar mmg betul pun tp tetap salah sbb buat kesabaran org tegugat besar kemaluan hang jd salah lh kaedahnye gitu kn ini letak nama Ali Hamsa ja dok jd kudis pn dah nk Kene selamatkan adoiyai doniyaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam banyak-banyak komen yang aku baca termasuklah dari blog lain, ini adalah komen paling haprak oleh macai spesis Wan Rosli.

      Delete
  4. Ali Hamsa bersama dengan irwan serigar ini jugalah penyokong tegar najib, salah satunya adalah apabila mereka memaksa seterusnya memberi amaran kepada kakitangan kerajaan supaya mengundi dan menyokong najib pada PRU14 yg lepas.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com