SILA KLIK

pages

Monday, May 14, 2018

(((LIVE))) Sidang Media YAB Datuk Seri Ahmad Zahid bin Hamidi


Sidang Media YAB Datuk Seri Ahmad Zahid bin Hamidi yang mempengerusikan mesyuarat Majlis Tertinggi UMNO di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC)

10 comments:

  1. WAHAI ADMIN CG baca ni..

    Ya ya..memang berjasa runtuhkan BN yg dah rosak dan lupa daratan.

    Tapi Kau tak sedar kau dah tolong pemimpin yang akan dipilih PH jadi menteri ni akan mencabut sikit sikit hak melayu dan kemudian tambah sikit sikit haloba cina. Tambah keegoan bukan melayu. Dulu serosak rosak kerajaan BN pun, kalau ada orang cina kafir hina agama, hina sultan, hina ulamak, boleh lapor dan akan ada tindakan tegas.

    Lepas ni agak-agaknya cina yang samseng dan kurang ajar yang ramai dalam PH tu akan mula menghina bangsa, agama Islam tak? Tindakan tegas akan diambil tak? Sebab kerajaan baru ini adalah kerajaan liberal. Kerajaan semua agama sama rata. Perlembagaan tinggal perlembagaan sebab komplen, report polis, teguran tak akan diambil perduli lagi. Anak-anak muda pula akan disogok hiburan bebas dan melalaikan mereka. Oktober fest akan berlangsung di merata-rata, Dah tak peka.

    Aku akan tuntut di akhirat nanti perbuatan kamu admin, dengan apa yang bakal berlaku di tanah melayu ni, sebab CG mempromosi tanpa batasan agama dan bangsa. Hanya semata-mata dunia dan kemewahan yang dijadikan keutamaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macai harami 3.35 (hidup lagi ko ye, ingatkan dah goooollll!!!)

      "mencabut sikit sikit hak melayu dan kemudian tambah sikit sikit haloba cina."

      Yg sebenarnya umno najib dah cabut hak org melayu, hari ini berapa tinggal tanah rizab org melayu?

      "Lepas ni agak-agaknya cina yang samseng dan kurang ajar yang ramai dalam PH tu akan mula menghina bangsa, agama Islam tak?"

      Bukankah terdapat ramai NGO mewakili orang melayu yg boleh buat aduan? Malahan umno najib ada banyak ngo2 yg keluar masuk tb3 suku dan rtm buat aduan kepada polis. Kenapa? Takde habuan takde aduan ke?

      "Aku akan tuntut di akhirat nanti perbuatan kamu admin"

      Ko tunggu ajelah perbuatan membela ketua, kepala bapak kepada penyamun2 semalaysia di akhirat kelak. Hukum dan janji Allah itu pasti.

      Seperti kata najib, haram jadah!






      Delete
  2. Aku percaya pada Tun M, dia 22 tahun jd PM tak berlaku apa yg ko risaukan, kalau ko nak tahu, Najib lebih tidak pentingkan melayu Islam berbanding Tun M dan muhyiddin. Najib membesar dan hidup di London dan dalam kemewahan, dia apa kesah pada Melayu dan Islam

    ReplyDelete
    Replies
    1. sokong anon 0339 PM..najib org bangsawan..xpeduli hak org melayu..lihat ape dah jadi skarang..umno kalah sbb pertahankan najib..sokong mmbawa rebah..org melayu dah xberminat dgn umno..angkara siapa.?tak pyh lah macai umno sibuk nak kata harapan xjaga melayu..sedar diri dan insaf dgn pengajaran..kamu najib n co buat org melayu tunduk dan mengia kan saja ape pemimpin ckp walaupun ia nya salah..tanpa memikirkan kesempitan org melayu peringkat bawahan..kamu gula2kan org melayu dgn wang,gadaikan maruah org melayu sehingga jadi bahan jenaka kaum2 lain..mmg bangsat umno di era najib..semua ini angkara kamu najib n co..

      Kamu mengaku melayu islam tp dimana asas perjuangan kamu yg sebenar..?adakah benar perjuangan kamu ikut landasan..benar kata tun m utk umno.."KEMBALI KE AKAR KAMU!!"

      Delete
  3. Bagi aku zahid hamidi tak layak menjadi ketua pemimpin umno @ bn!

    Korang perlu adakan PAU dgn segera! dan benarkan ahli semua peringkat cawangan, bahagian mahupun majlis tertinggi umno utk bersuara secara bebas!

    Malah, galakkan mereka utk berbahas dan memberi kritikan membina secara tertutup dan terbuka tanpa dikenakan sebarang sekatan atau tindakan! Tetapi jgn sampai bergaduh sudah lah..!

    Proses ini harus dibenarkan sehingga PAU diadakan! Ini amat penting utk ahli menilai setiap pemimpin yg ada! Selain itu, ia juga dpt mencungkil bakat dan menonjolkan diri pemimpin yg sebenar..! Selepas PAU, berbaik semula dan bekerjasama dlm satu kumpulan..!!

    Takut ker..?? Masih lagi kata tak boleh..?? Takut itu..?? Takut ini..???

    Jika mentaliti korang masih begitu, nothing change..!!

    Jika umno nak berubah! Kerana berani mengambil langkah drastik ini..!

    Umno dah tewas pun! So tdk perlu takut akan kritikan dari parti lawan..! Malah, ahli jg tdk perlu takut mengkritik pemimpin yg tdk bertindak sbgai seorg pemimpin yg memperjuangkan parti, islam, melayu dan negara..!

    Jgn lagi terikat pada setia pemimpin dan parti, maka diam dan angguk sahaja..!! Buat masa ini tidak boleh begitu..!!

    Korang kena berani berubah..!! Ubah dan ubah..!!!

    Ingat rakyat berani berubah dgn undi PH yg mana di dlm nya ada DAP..!

    Risiko di ambil kerana itu lah namanya berani berubah..!!

    Yg betul kita sokong..! Yg salah kita tegur..!!

    Maka, jika umno masih berada di takuk lama, jika umno masih tak berani nak berubah, ckp mcm bagus, tapi isi takde, tunggu jela masa nya umno terkubur terus di bumi malaysia..!!

    SELAMAT BERJUANG DEMI PARTI, AGAMA, BANGSA DAN NEGARA!


    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu semua org2 umno pegi balik mengaji habis dulu..dah habis mengaji pegi mengkaji..

      Jgn lupa berguru sekali dgn RAIS YATIM..beliau hebat ttg selok belok adat,ADAB dan budaya melayu..

      Selepas itu baru lah cerita psl perjuangan..

      buat malu mengaku melayu islam tp perangai serupa yahudi zionis..

      Delete
  4. Eer.... Nk tanya sikit. Bila nk check kerakyatan Wali Songo Bagan Datuk ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wali songo!!buat malu je kalau wali tersengih boleh la...

      Delete
    2. wali senget.

      Delete
  5. Untungla yg menang cabutan bertuah aritu.

    ReplyDelete

Sila Klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com