innity

pages

Thursday, May 31, 2018

Bila Lagi Lembaga Pengarah Khazanah mahu LETAK JAWATAN


Jika 9 Pengarah Khazanah Nasional ada maruah & harga diri, silalah letak jawatan sebelum Kerajaan mengambil tindakan memecat kesemua 9 pengarah ini. #MalaysiaBaru

Ahli Lembaga Pengarah Khazanah Nasional sepatutnya meletakkan jawatan & lebih cepat lagi bagus - Menteri Kewangan Yang Berkhidmat Tuan Lim Guan Eng.

6 comments:

  1. ops balas dendam dan menjarah harta tinggalan Najib nak diteruskan ke khazanah pulak ke macai? Kasi dapig pegang laa semua..korang kan happy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haruslah happy..gst sudah tadaaa..tol sudah few yf kena hapuss..manyak happy maaa..lu tatak hepi ka..?manyak duet bole jimat ooo...laya suda lekat maa..

      PM sama DPM olang islam melayu..apa lu mau takut?haiyaa..ley mo kow choo aaa?

      Delete
    2. Apa nak hairan, dahulu BN kerajaan sekarang PH adalah kerajaan. Kalau nak letak DAP semua dalam khazanah pun bukan halangan kerana DAP adalah komponen PH. Kenapa pembangkang sibuk2 dalam hal ehwal kerajaan?

      Delete
  2. Yg ni plak bagi Aku tgk la perkhidmatan mereka dulu. Kalau Dia org OK, berguna pada khazanah, tak Salah guna kuasa utk parti atau apa saja, kekalkan la. Tapi kalau sebaliknya tu, paham2 la. Elok la Berhenti, serahkan pada Yg Lebih amanah.

    ReplyDelete
  3. Tak perlu semua nak kena bhenti atau di pecat..!!

    Kaji bebetul.. yg mana ok harus dikekalkan!

    Yg mana tak ok.. nak pecat ker apa ker terpulang lah asalkan mengikut undang2!

    Kita nak malaysia baru dgn harapan baru demi agama, bangsa dan negara..!

    Bukan malaysia baru dgn segala2 nya di bubar dan ganti baru..!

    Yg ok.. kita kekalkan!

    FOR BETTER NATION! MALAYSIA BOLEH..!!

    ReplyDelete
  4. Mungkin masing2 tak menduga tak menjangka UMNO najib tumbang malahan kapal umno itu sedang karam perlahan lahan karam.

    Begitu juga yg berada GLC, Gaji dibayar begitu lumayan, sehinggakan rakyat di zalimi dan dianaiya, apa kerja yg diberikan?

    Lihat felda sebagai contoh, berapa keuntungannya?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com