pages

Saturday, May 12, 2018

(7 GAMBAR) Koleksi Jam Tangan Rosmah Bernilai Jutaan Ringgit








sumber:

9 comments:

  1. Imelda Malaysia ...

    ReplyDelete
  2. Setiap Ramadan Rosmah akan qatam Quran.Tetapi apa satu pun dia tak faham.Berulang alik ke Mekah,dan sembahyang depan kaabah hanyalah ilusi semata.Siapa kata ia boleh membersihkan hati?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni sape nak judge amalan orang. Tak pasal2 ko dah berdosa pada Rosmah. Ni la kalau dah hati tu keji dan busuk

      Delete
  3. Jam omwga ada jumpa tk..

    ReplyDelete
  4. Jam tangan orang yg dikira..minyak turun 1.50 tak

    ReplyDelete
  5. Dia nak pakai semasa dalam penjara Kajang nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita tengok sahaja apa keputusan nanti. Jangan mengandaikan sesuatu yang belum terjadi. Manusia macam kamu ni memang cetek akal

      Delete
  6. jam omaga aku mana jijah.....?

    ReplyDelete
  7. ChinaDOl dah rembat.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com