SILA KLIK

pages

Friday, May 11, 2018

4 pemimpin UMNO yang surprisingly menang VS yang Hebat Bercakap Tapi Kalah



4 pemimpin UMNO yang surprisingly menang!!!


PEMIMPIN KESAYANGAN UMNO YANG KALAH 
PEMIMPIN YANG SELALU BERCAKAP HEBAT MACAM DIA SAJA YANG TAHU SEGALA-GALA

6 comments:

  1. Menang pun tak berguna. Bn sudah jadi pembangkang. Jiwa mereka tak kental bila kekurangan peruntukan. Nak berkempen masuk kampung, nak bawa isu rakyat di parlimen pun diorang dah segan. Jatuh standard bila menteri hanya jadi ahli parlimen biasa. Pasti ponteng kehadiran di parlimen.

    ReplyDelete
  2. Umno dihina, dikeji, disumpah angkara pemimpin umno sendiri. Bongkak, sombong, pembohong, rasuah. Kerana kuasa, mereka langgar hukum agama. Masih tak sedar diri masih nak mendabik dada. Najib, zahid, nazri, mat maslan malah semua MT mesti bertanggungjawab, kerana merekalah umno tumbang. Mereka tipu ahli umno dan rakyat. Sekarang ni apakah umno mampu bertahan sebagai parti yg sah.. atau parti haram. sama2 lah kita lihat akibat dari kepimpunan umno yg setengah gila ni..

    ReplyDelete
  3. Ini situasi yg. sangat disukai oleh Nazri.Dia tak perlu susah-susah bekerja.

    ReplyDelete
  4. Lepas ini, tak lama lagi kita nak lihat tsunami ahli2 umno pula dalam mesyuarat agongnya. Kita pecat presiden, timbalan, naib dan semua MT. Itupun kalau ada lagi UMNO..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu pun kalau umno tak diharamkan.

      Kalau haram...semua hilang kerusi!!!

      Kah kah kah

      Delete
    2. Itu pun.klu masih ada telor lg..

      Delete

Sila Klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com