SILA KLIK

pages

Wednesday, May 16, 2018

17 Kisah Jamal "Jamban", sebahagian besar BERAKSI di PAGAR SUK Selangor


















6 comments:

  1. Jamal the biggest paid clown of our local politics.... anyway some of his pranks has gone overboard n actions should be taken against him.... nobody should treat our rules n laws as jokes...,

    ReplyDelete
  2. dia ni sok bila dah terlentang atas katil takleh gerak.....
    mau meleleh ayaq mata dok pikiaq apa kerja bangang dia dah buat selama idop dia
    masa tu mau meroyan meraung sorang2 cam org gila.....
    kesian kat anak bini dpt laki & bapak otak senteng mcm ni
    biar susah tp beradap dari kaya tapi bangang

    ReplyDelete
  3. Malaun ni la antara spesis yg paling teruk dilahirkan oleh umno. parti umno kalah teruk kerana spesis seperti ini. perjuangan berpaksi kepada dedak. buang ke sungai, buaya pun jelik nak makan..

    ReplyDelete
  4. Dia buat keje tak senonoh tu satu hal...

    Yang ramai duk mengikut tu satu hal lagi... kenapa orang macam ni boleh ada pengikut?

    Yang dia boleh dapat gelaran Datuk Seri ... itu lagi menghairan!!!

    Apa nak jadi dengan orang Melayu sekarang.....

    ReplyDelete
  5. Harap keadilan akn brrjln untuk jamal pak tongkol ni...hantar ke sungai buloh bersama najib n geng .reformasi.

    ReplyDelete

Sila Klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com