SILA KLIK

pages

Wednesday, April 18, 2018

Tulisan Anina Saadudin: Budak Langkawi 'menggeletar' jumpa Dr M


Budak Langkawi 'menggeletar' jumpa Dr M

20 comments:

  1. NOSTALGIA MANGANG DIULANG ULANG
    APA SAJA LINTAS DIKEPALA TRUS TERJANG
    DOLU LAIN.ULU LAIN SKG LAIN.PARANG
    RAKYAT LANGKAWI TOLAK PEMIMPIN USANG...

    ReplyDelete
    Replies

    1. 7.53, itu fantasi engkau.
      Teruskan lagi denial-syndrome engkau tu.

      Delete
    2. 7.53, Adalah lebih baik memberi sokongan terhadap pemimpin usang tersebut, sekurang kurangnya rakyat tidak bersekongkol dengan pemimpin2 umno yg menzalimi, menganaiya dan melacurkan rakyat berulang kali.

      Jika umno menang, ianyanya adalah kemenangan tipis dan jika umno kalah.....disinilah kami rakyat harapkan kebijaksanaan Tun dalam usaha menjatuhkan najib, rosmah dan zahid hamidi.

      Kebijaksaan Tun dimaksudkan adalah memastikan tidak memberi ruang kepada PKR seterusnya memberi lesen percuma kepada DAP melakukan sesuka hati mereka.

      Menumbangkan najib adalah matlamat asal perjuangan ini, bukan pula bersubahat bersama DAP menjadikan negara ini sekular seterusnya menghapuskan hak2 kaum bumiputra dan orang melayu.

      Perasaan dendam DAP (majoriti kaum cina dan india) terhadap orang melayu jangan sekali kali diperlecehkan.

      Kepada macai2 harami sekalian perbuatan kamu tidak akan dimaafkan, waima di mahkamah akhirat, inikan pula perhitungan dunia ini.

      Delete
    3. Biar pemimpin lama ada otak dari pemimpin kepit takda otak

      Delete
    4. Ayoooo..komen juga ko kt blog nii..mangkok hayun..anina kantoi buat seks sampai 4kali pancut..muka xtau malu kerana 4 juta dari najib hilang terus maruah..org mcm nii nk diangkat jadi pemimpin..pirahhh..

      Delete
    5. Biar usang tp jgn kurang ajar mcm kau dan penipu mcm pemimpin kau...dasar melayu pariah kacang lupakan kulit..sama mcm negeri Kelantan kau yg mundur tu..

      Delete
  2. Pemimpin usang umpama kelapa tua, banyak santan, buat gulai tip top...
    Jangan pemimpin musang, menyamar alim dalam reban ayam..satu demi satu jadi mangsa..

    Bercakap jangan guna kutut bro..

    ReplyDelete
  3. To Anina,

    1. When I first saw your video condemning Najib viz RM2.6 bil donation and 1MDB, I told my wife we have here a new Rafidah Aziz. Following that, subsequent actions and moves by her were well received by public at large,

    2. True to the saying CASH IS KING, Anina over the months succeeding that was effectively neutralised and changed course and alignment.

    3. My children who had earlier had showered heaps of praises on her were totally devastated and pledged never again to trust immatured human being like Anina.

    4. Anina, I have this to say unto you

    EXPLAINING AWAY THE TRUTH

    It is no good at all 
    to conjure all sorts of reasons 
    to explain away truth: 

    One could subscribe to truth 
    only when one has self-respect in the first place; 

    When a man tells untruths, 
    he has no respect for himself 
    and little would he do better for others 
    except for his own gain; 

    And when a man tells lies, 
    he has a tendency to forget: 

    With one lie after the other, 
    eventually he would be caught 
    in his own tangled web

    Moga Allah menerangkan mata yang dikabui wang ringgit........Wallahuaklam

    ReplyDelete
  4. Sekarang balik semula makan dedak!

    ReplyDelete
  5. ye ke? cam x bape nak konfiden je pantun...kakkakkakka...peyem ngan semah da leh siap2 pek barang la ye...booking tiket lari ke somalia ke uganda ke...kalo x sungai buluh menanti ni..

    ReplyDelete
  6. Salam CAHAYA Cinta-NYA..

    Semoga Cahaya-NYA bersinar kembali
    CAHAYA Cinta-NYA..Kaseh yg Azali
    Kaseh yg Azali..Kaseh memBERI
    Bak Kaseh IBU..Membawa ke Mati

    Bak Kaseh IBU..Dibawa ke Mati
    Kasehnya IBU...Kaseh memBERI
    MemBERI Kasehnya....Kekal Abadi
    MemBERI Kasehnya, Tak Tau Mngkhianati

    Yg Kaseh memBERI, Tak akan Mngkhianati
    Yg Kaseh memBERI....Tak Tau menCURI
    Bak Kasehnya IBU...Membawa ke Mati
    Sumber ILHAM....Pemimpin yg Sejati

    Lets dLIGHT ofLUV from d ALMIGHTY shines n owes shining beautifully in ur HEART my dearestONE hmmm..

    Dont let d darkness controlls ur HEART, n finally u r corupted n becoming d 'barbaric' ones!

    Lets sharing dLUV n dLIGHT to evry ones on this planet s well to d universe too ha ha..

    I LUV u hu hu..

    ReplyDelete
  7. 1.Apabila PH mengambil alih kuasa pentadbiran, strategi utama DAP adalah memulakan kemasukan beramai ramai rakyat negara china dan diberi kerakyatan.

    2.Dalam masa yg sama, panglima2 ATM, POLIS dan Pemimpin2 politik akan diberi habuan untuk menutup mulut mereka.

    3.Berapakah habuan tersebut? 10 juta? 20 juta untuk satu kepala?

    4.katakan anggaran 20 juta setiap seorang habuan diberikan x 200 penerima habuan = 4 billion.

    5.adakah jumlah 4 billion jumlah besar jika sumbangan itu dihulurkan oleh negara barat? Israel? Singapura? Dan dari gereja2 kristian seluruh dunia?

    6.jawapannya adalah tidak, jika dibandingkan dengan matlamat utama menjadikan negara ini liberal, negara islam menjadi kristian, hak istimewa kaum bumiputra dihapuskan.

    7.jangan sesekali kita alpa,lupa kebencian,dendam kesumat DAP dan kaum cina,india (bukan semua) terhadap orang melayu di negara ini!

    Walaubagamanapun,

    Matlamat dan tujuan asal untuk menjatuhkan dan menghukum najib, rosmah dan zahid hamidi kerana penyelewengan, salahgunakuasa,korup, penganaiyaan terhadap rakyat negara ini tidak akan dilupai dan pasti dibalas!

    Dengan izin Allah, mereka yg terbabit dan golongan bersyubha pasti mendapat hukuman setimpal!!!...tidak lari gunung dikejar!!!

    ReplyDelete
  8. Dulu madey kata DAP tak baguih tetapi la ni dah kata DAP baguih pula. Jadi yang mana cakap dia yg aku nak percaya? Baik aku percaya cakap BN lah, jadi aku tetap undi BN kan, kik3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu lain skrg lain..dulu nenek kau pon virgin lg..skrg suda laen..dlm politik tiada musuh dan rakan yg kekal..got it?

      Delete
    2. Hahahahahahahahaa...Anon 9.34PM Terbaikkk. Setepek Anon 12.08PM kena. Bisu terusss..

      Delete

  9. Apa ni admin, itu cerita tiga tahun lepas....dah basiiiiii.



    ReplyDelete
  10. Jasa Tun M tetap dikenang dan berguna sehingga hari ni.

    ReplyDelete
  11. Yang ada dah lagi teruk bah kata SY gali gali gali tutup sana buka sini

    ReplyDelete

Sila Klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com