pages

Saturday, April 7, 2018

(DI JOHIR).Makin PH ditekan, Makin Ribuan Rakyat Beri Sokongan


Ribuan hadirin membanjiri program Jelajah Pakatan Harapan di Pasir Gudang Johor malam tadi. Terus gerakkan gelombang perubahan!






13 comments:


  1. شركة المثالية للتنظيف تسعد بتقديم خدماتها لعملائها بالمنطقة الشرقية خدمات تنظيف خدمات مكافحة حشرات خدمات تسليك مجاري المياه للمطابخ والحمامات جميع الخدمات المنزلية تجدونها مع شركة المثالية للتنظيف بافضل جودة وارخص الاسعار بالاعتماد علي كافة الادوات الحديثة والعمالة الماهرة

    شركة المثالية للتنظيف
    شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة المثالية للتنظيف بالخبر

    ReplyDelete
  2. Ribuan?? Kah kah.kah. cuba tgk btl2 gmbar tu. Dhle kerusi xpenuh, buat celah kwsn kecik, mlm hari. Prog Najib beribu dtg, cerah wktu siang nmpk jelas. Ni ntaah hantu ke org. Sian macai..mahdet dh tumbang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajib punya jolok duit n paksa datang... Lain der... Jangan jadi taik sangat

      Delete
  3. RE4MACC 1 & 2 LEBIH HEBAT LAGI
    SEJAK KUTY PEMIMPIN RE4MaC BASI
    TU JE LA RAMAI YANG DATANG MARI
    ALAHAII.. TU JE YG MAMPU KITAR SPIN KINI



    KIKIKIKIKI... LANTOK LA LABUUU....!!!

    YG PENTING BARUA DAP@SINGAPROK PENSABOTAJ NEGARA PERLU BERAMBOSSSS. .....!!

    ReplyDelete
  4. Biasa ajer!!!!

    Tak pernah tengok BN punya ke???

    hehhee....PH akan kalah teruk

    ReplyDelete
  5. Ha ha hs.. Aku tengok najid buat program tempohari... Ramai datang tapi TERPAKSA... Memang jem.. Contoh datang kota bharu dan berucap di wisma persekutuan.. Siapa yang hadir..
    1.kesemua AP. Adun Ketua cawangan do angarkan berjumlah 1000 orang.
    2. Kesemua goverment pusat yg erada di kelantan tak kira dari gua musang pun kena hadir lebih kurang 500 orang
    4. Kesemua guru daerah KB.berjumlah 3000 orang di kehendaki hadir
    5.rakyat jelata yg datang hanya 10 orang je itupun org dekat sebb nak tengok cabutan lembu bolrh ka sapa..

    ReplyDelete
  6. Ha ha hs.. Aku tengok najid buat program tempohari... Ramai datang tapi TERPAKSA... Memang jem.. Contoh datang kota bharu dan berucap di wisma persekutuan.. Siapa yang hadir..
    1.kesemua AP. Adun Ketua cawangan do angarkan berjumlah 1000 orang.
    2. Kesemua goverment pusat yg erada di kelantan tak kira dari gua musang pun kena hadir lebih kurang 500 orang
    4. Kesemua guru daerah KB.berjumlah 3000 orang di kehendaki hadir
    5.rakyat jelata yg datang hanya 10 orang je itupun org dekat sebb nak tengok cabutan lembu bolrh ka sapa..

    ReplyDelete
  7. Tak lama dah najis2 politik malaysia akan dibersihkan. Jeriji besi makin menghapiri najib & the gang

    ReplyDelete
  8. Hidup Tun. Hidup PH.

    ReplyDelete
  9. Ade lagi Wak simen ni. Ala, gelak sedapkan hati.. Takut la tu. Habis la Ko simen. Kene Cari kerja lain la. Aku dah cakap. Keje kilang pun Takpe . Janji halal. Dah tua. Tapi tK berubah ubah...

    ReplyDelete
  10. BN punya ramai? Biasa maa..belapa ramai oenjawat awam yg dikerah wajib hadir..itu blom kika gula2 n cabutan bertuah pelbagai dedak..talak helan la itu cash is king punya style..wa tatak mau mkn luit halam maa..mati lalam kubo manyak sakit woo..

    ReplyDelete
  11. Kuang kuang kuang.... BN akan kalah.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive

Total Pageviews