SILA KLIK

pages

Sunday, April 22, 2018

(13 GAMBAR) Ribuan Hadir Ceramah PH di Johol, N9


LAGI Gelombang Rakyat dizahirkan dalam Jelajah Felda Selamatkan Malaysia pada 21 April 2018, Sabtu 8.30 malam di Pekan Ayer Mawang, Johol, Kuala Pilah, Negeri Sembilan.

Rakyat hadir tanpa dipaksa tapi hanya mahu menyatakan sokongan

Tiada guru dan penjawat awam diarahkan hadir

Tiada pelajar tahfiz dipaksa hadir

Tiada sogokan  wang ringgit

Tiada pengangkutan disediakan

Rakyat hadir tanpa paksaan, ini amat menakutkan Pas dan BN













19 comments:

  1. Hidup Tun!!....semuga Allah bersama Tun dalam perjuangan ikhlas ini.

    ReplyDelete
  2. hang cuba kira sekor2 ada satu ribu ka? kah..kah..kah.. yg datang tu belum tentu nak kasi undi.. masing2 nak dengar jugak apa auta. Org UMNO PAS pun dtg. pangkahBN PAS jugak la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini jenis otak Melayu era tahun 50'an bodoh tahap jamban

      Delete
    2. Sekali jatuh, umno tak boleh bangkit. Habislah najib..

      Delete
  3. Dulu madey di keji2 tetapi kini di puji2/disokong, sah lah pembangkang pakar u-turn/hipokret. BN tetap dihati ku, kik3

    ReplyDelete
    Replies
    1. BN Parti kleptokrasi tahap merbahaya,,dari itu jauhi diri ANDA dari regime penyangak,perompak, penipu dan laknatullah ........!!

      Delete
  4. Pru14 lawan 2 perjuru je....pakatan lawan Bnpas

    ReplyDelete
  5. PAKATAN lawan pasbn

    ReplyDelete
  6. PAKATAN lawan pas bin rosmah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hei kalau taknak panggil saya datin seri pun panggil auntie ke, makcik ke jangan iadap main seut rosmah jer tau

      Delete
  7. AIR MAWANG DEKAT POKAN BAHAU NI
    DAP BAHAU YANG DIKERAH DATANG
    STRATEGI DAP ORG KG DIARAH PERGI
    JAGO JAGO ORANG CINO PUNYA MAINAN


    ALAHAIIIII....!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hotak kau ayer mawang dekat bahau...jauh sejam perjalanan tu fari ayer mawang nak ke bahau..dekat lagi dengan tampin setengah jam aje...menipu beragak la...den orang johol..baral

      Delete
  8. hadoiii! takutnya!!! ribu2 datang. yes, memang ribu2 yang datang. tapi kena gak fikir yang ribu2 datang tu semua pangkah ph ke? aku suka sangat datang dengar ceramah pembangkang sebab nak jugak tahu apa isu yang nak dibongakkan. maklum, jika datang mat sabu kaki bongak, seronok dengar lawak jenaka dia. rugi tak suggest dia masuk maharaja lawak. akhirnya yang mengundi ph tak ramai manapun. tolak yang jadi pemerhati, tolak budak2 tak daftar undi, tolak pengundi luar, tolak penonton raja lawak siapa yang tinggal? sendiri boleh congak beb.

    ReplyDelete


  9. 11.11. Samalah jugak dengan program najib bang ooiiii.
    Datang berbas-bas dari seluruh pelusuk negeri.
    Habis dikerah kakitangan kerajaan, kehadiran wajib.
    Budak-budak kolej, budak sekolah, mat rempit semua dikerah datang.
    Siap bagi duit poket, duit makan, ada cabutan nombor bertuah lagi.
    Ni semua nanti nak pangkah dacing ke?
    Meluat lagi ada la.





    ReplyDelete
  10. Biasanya kelkatu ramai bila ada api...perhimpunan itu mungkin batu batu api...itu le ramai mai.

    ReplyDelete
  11. Ramai pencacai menggigit bibir
    Ceramah Pakatan lautan manusia
    Sebab klepto dah salah tadbir
    Parti klepto nak tamat usia!

    Dulu pernah Tun di Seremban
    Cai kata hanya dua ribu
    Beribu hadir Klepto nak humban
    Cai takut ramai tu taboo!

    Cai mengaku ramai yg datang
    Tapi katanya tak pangkah Pakatan
    Mana tahu, tak undi tak tatang
    Ramai datang nak beli rambutan?

    Kalau dah ramai pasti berminat
    Apa lagi mendengar hujah
    Kalau tak sokong pergi pun penat
    Kenapa pergi setakat nak terjah?

    Ada sebab ramai yg hadir
    Sebab mereka sokong Mahathir
    Parti klepto sudah berlendir
    Satu dunia berbau hanyir!

    Betapa takut klepto sekarang
    Duit tak beli semua orang
    Walau Pakatan teruk diserang
    Pada Klepto berpatah arang!

    ReplyDelete
  12. Org yg sokong pasbn memang org yang paling bangang kat malaysia.

    ReplyDelete

Sila Klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com