SILA KLIK

pages

Saturday, March 31, 2018

("MENAKUTKAN") Ribuan HADIR Ceramah PH di Lumut malam ini

Ribuan hadirin membanjiri ceramah Pakatan Harapan parlimen Lumut malam ini.


13 comments:

  1. Meh kita main kira2.... 20 kerusi melintang x 50 kerusi memanjang (paling banyaklah yer...kasi bonus sikit) = 1000 kerusi.... +-... 1000 odang jer.... jumlah biasa jer tu... macam kempen2 pru sebelum ni jer..... nak gentar apa doh....

    ReplyDelete
  2. Masa PRU13 dulu kita tengok MO1 dok sana sini kerja undi cina..dok tabur sama-sini nak pikat pengundi cina..kita masih tak lupa bagaimana MO1 ditipu pengundi Cina..terpampang disana-sini MSM orang cina menjulang placard I luv PM dimana juga MO1 pergi.
    Sekarang ni, nampaknya MO1 dah tau takkan dapat unid Cina. Kita tengok sekarag dia cuba mengejar undi melayu bumiputera pulak. Jelajah dia kali ini targetnya adalah pengundi Melayu/Bumiputera. Sana sini dia pergi..tabur macam2..audien dia adalah melayu/bumiputera. Itulah harapan dia. PH jangan lupa untuk counter balik strategi dia. Target MO1 melayu/bumiputera...strategu dia janji dan tabur macam2 guna cash is king.

    ReplyDelete
  3. Beza antara mereka yang hadir pada ceramah PH dan BN pada kali ini adalah RELA dan TERPAKSA

    RELA tanpa PAKSAAN vs TERPAKSA atas TEKANAN dan DIBERI DEDAK
    RELA hadir untuk BEREALITI vs TERPAKSA hadir untuk terus BERFANTASI
    RELA dengar berita FAKTA vs TERPAKSA untuk disumbat cerita FIKSYEN
    RELA untuk KEBENARAN vs TERPAKSA terima KEPALSUAN

    Whist TUN has his strength albeit his weaknesses too, he is the game changer. That is why Najib and his thieves go all out to distroy TUN's credibility and legacy. Inspite of all these, the game has changed drastically. Never in the history of Malaya and later on Malaysia where the civil servants and the police and armed forces being openly "FORCED" to SHOW LOYALTY TO PM. Kalau Raja dan Negara sudah semestinya....

    cerita sekarang jadi March of Confidence vs Fear of Losing

    ReplyDelete
  4. Said Jerome loyal kepala dohhh

    ReplyDelete
  5. Sebab yang ramai² datang tu semua dah diberi dengan HARAPAN palsu.....

    ReplyDelete
  6. Yang ramai² tu semua dah kena beri HARAPAN palsu...

    ReplyDelete
  7. 20 x 50 (kalau 50 barislah... rasanya tidak) = 1000 orang..... PRU sebelum ni pun banyak tu jugak.... adehhhhhbh.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dh cuak la tu tgk ramai orang buahaha

      Delete
  8. PH ada DAP kan? Sah lah aku undi BN juga, kik3

    ReplyDelete
  9. UMNO ada MCA dengan Gerakan engkau tak nampak.

    ReplyDelete
  10. MCA dan Gerakan baik masih terima hak2 keistimewaan Melayu/Bumiputera tapi DAP tak kan, kik3

    ReplyDelete
  11. Sampah Bangkok umno rakan dimakan anjing

    ReplyDelete
  12. kepala bapak kau kat penang melayu semua da tuka jd kristian ke??maka bapak bodoh dpt anak pun bodoh

    ReplyDelete

Sila Klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com