innity

pages

Thursday, October 12, 2017

Zamihan didakwa kacau keharmonian kaum Cina



Skuad Mubaligh Selangor membuat laporan polis terhadap Presiden Pertubuhan Sunni Malaysia (Aswaja) Zamihan Mat Zain berhubung satu ceramah dalam sebuah video berkaitan isu dobi di Johor.

7 comments:

  1. Bila melayu pergi kedai kamu, ada anjing dlm kedai kamu tak ganggu keharmonian org melayu ke?

    ReplyDelete
  2. Pertubuhan Ahli Sunnah kunun.Tapi banyak tindak tanduk dan kenyataan nya menyamai syiah.Sampai Sereban pun duk mirip mirip syiah

    ReplyDelete
  3. Yg hina lagu Negaraku,kacau keharmonian negara.

    Tindakan harus adil & menyeluruh selepas ini. Keharmonian tidak blh berlaku double standard dan berpilih2.

    ReplyDelete
  4. Aku dah dengar apa zamihan cakap..tak ada pula menghasut..cuma cara dia tegur tu agak keras..

    Pada aku yg pakai kopiah putih tu lagi bahaya beb...

    ReplyDelete
  5. Kedai orang cina letak tokong kecik dia di depan kedai tanpa kebenaran penguatkuasa tempatan, adakah boleh juga dikira mengganggu keharmonian umat islam yg membeli dikedainya?

    Nanti ada yg jwb jgn pergike kedai cina tu. Jadi mcmna dgn kebebasan umat melayu pula yg nak berniaga ikut cara Islam?

    Minta pihak berkuasa memikirkan mencari jln utk fhmkan rakyat.

    Harap bukan org melayu shj kena tunduk pd kehendak bangsa cina. Nak jaga harmoni kena tgk perlembagaaan negara. Hak org melayu menjalankan aktiviti hidup mengikut resam agama dan bangsa. Bangsa lain boleh hidup aman tetapi tidakboleh amalan agama mrk mengganggu keharmonian org melayu. Tapi sekarang dah terbalik.

    ReplyDelete
  6. Memng pun kalo tang melayu je bukn main cept tindakkn..sebab tu otak melayu ni kalau jual hrga tiggi sbb x guna sgt..kpd yg brkenaanla

    ReplyDelete
  7. Di sekeliling mubaligh cino ni suma muko muko syiah.. liberalist.... pluralist. ... COMANGO dan G25...


    muko muko tak boleh pakai punya melayu....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com