innity

pages

Sunday, October 8, 2017

[JANGAN FITNAH] Saya hanya ada RM100 saja dalam akaun - Yusof Azmi


Menyertai Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) sejak lima tahun lalu, Yusuf Azmi diberi tanggungjawab oleh mentornya Datuk Nadzim Johan mengendalikan beberapa isu penting yang menjadi topik panas.


Kekecohan penipuan di Kompleks Kotaraya, kes sewa beli kereta AGR Auto Trade Sdn Bhd dan yang terbaru, isu perumahan DBI Properties dan Juta Kelulut Global Resources tiba-tiba menjadikan dirinya begitu popular dan menjadi bualan banyak pihak.

Ketika namanya melonjak terutama di media sosial, ada yang beranggapan dia sedang menjenamakan dirinya untuk menggantikan Nadzim yang begitu sinonim dengan PPIM sejak penubuhannya 20 tahun lalu dan ada yang kata dirinya cerdik tidak bertempat.

Berkongsi dengan wartawan Metro Ahad, Yusmizal Dolah Aling, Yusuf yang diberi jolokan Abang Serban mendedahkan apa yang terbuku di hatinya dan menjawab isu yang dilemparkan kepadanya di dalam Kafe Ahad minggu ini.

2 comments:

  1. TAHNIAH PPIM ... SYABAS...

    .. BONGKAR DAN SIMEN.....

    ReplyDelete
  2. Bagus perjuangan kamu tp ingat dgn ujian allh psti ada dn ingat utk melakukn kebaikkn jgn smpi terabai perhatian kpd keluargamu.. Jgn smpi keluargamu brkecil hati kerna kesibukkn trhadap org lain..t ksh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com