pages

Monday, October 23, 2017

[GAMBAR2] Malam Tadi di Kedah PENUH, Malam ni di Perlis JUGA PENUH [Jelajah Semarak]

 
((LIVE)) PROGRAM JELAJAH SEMARAK 3M PPBM PERLIS, bertempat di Pejabat PPBM Negeri, Jejawi.
Bersama,
1. YABhg Tun Dr Mahathir Mohamad
2. YB Tan Sri Muhyiddin Yassin
3. YB Dato’ Seri Mukhriz Mahathir







7 comments:

  1. bagi je lah peluang kpd tun untk merasakan dia di rai kan org ramai mcm dulu....mmg biase bila dh hilang kuasa..teringin nk merasai zaman2 dulu...maklumlah 22 tahun memerintah...hari2 org meraikan tun...but at the end of the story...BN ttp memerintah Malaysia bersama ngan PAS...Long live the Melayu and Islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah kenduri penuh la, bukannya org luarbandar susah tetapi untuk meraikan hajat tetamu.

      Delete
    2. Tun xde pengaruh.....Najib dan Rosmah ada pengaruh..... hehehe.....hidup UMNO dan PAS...

      Delete
    3. aiksss..kata baling kaca pun x pecah?

      Delete
    4. long live melayu n Islam???? bukankah org melayu PAS jgk yg mengkafirkan org melayu UMNO sampai pecah belah masyarakat jadinya..sampai solat kena imam 2 berasingan...??apa yg long live nya bang?

      PAS bukan parti yg memperjuangkan ISLAM secara hakiki..full stop!

      Delete
  2. ok laaa dari angkut dgn bas, seluruh negara nk rai pm, sekarang terpulang kepada rakyat kalau selesa dgn keadaan sekarang bagi najib jadi pm, kalau nk rasa perubahan supaya negara lebih baik bagi PH satu penggal bkn lama pon baru kita dpt nilai.rakyat malaysia dah tiba masanyo menjadi rakyat yg binjak pandai mcm korea,jepun, ausi,us dan sebagainya selalu tukar pemerintah baru cepat menjadi negara maju.tepok dada laaaa

    ReplyDelete
  3. Org UMNO kena akuilah Tun M memang merisaukan UMNO. Syafie Afdal juga merisaukan UMNO.
    Tapi yg aku lebih risau UmNO memerintah dan satu lagi DAP pula makin berpengaruh sbb melayu makin lembut hati dgn DAP.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com