innity

pages

Sunday, September 10, 2017

[VIDEO] Beza PPBM dengan UMNO: Kami DATANG Guna Duit Sendiri




The Johor town of Muar was flooded with red hibiscus flags last night as Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) celebrated its first birthday at a private hall there.

The venue was filled with activities starting 11am, such as cooking demonstrations, an online marketing workshop and street soccer to liven up the celebrations before the evening's climax of speeches from the party's founders.

Amid the activities and celebrations, there were also booths selling food and wares lined up, one of which was operated by Terengganu Bersatu chief Razali Idris.

The 51-year-old was selling 100 pieces of golden woven Malay sampin emblazoned with Bersatu's logo. Each piece, costing RM500, contributes to his state's fund for daily operations, he said.

This is something unimaginable in their former party Umno, as their state chiefs – who are usually federal ministers, menteri besar or chief ministers – would be more likely mingling with high-level guests in VIP rooms at such a big event instead of peddling goods

7 comments:

  1. Klies lah jawapan.... poyo... mmaknanya semua program PPBM tu percuma lah kan?.... PKR pun boleh kata datang tak di bayarpun...DAP juga... PAN?... so now nak kata UMNO buat s3mua programme berbayarlah kan??? ... baguslah tu... hangpa kata wang tu tak menjamin sokongan... cuba tanya kepimpunan HAapRAK korang buat programe seluruh negara tanpa henti tu mana datang duit?... lupa nak tanya kan?.... apasal nak buat programe? Sebab nak tunjuk ada sambutan. Maksudnya depa menipu hangpa semua untuk datang keaambutan yg depa labur dari duit kocek pemimoun dia orang yang billionaire.... tak terfikirker mana datang duit tu?... jadi.... hangpa datang dengan belanja sendiri tidak bawa makna apa2 langsung hokeyyyy.... Ingat Nama Saya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok la tu...

      Daripada najip and gang yang ada program politik tapi guna harta kerajaan apehal?

      Itu belum cerita pasal bas2 yg disewa khas yg bawa orang2 yang sanggup jadi pak sanggup berkumpul ramai2 selepas dapat upah rm50 dan nasi bungkus. Tau tak siapa mereka semua? PATI dan mat rempit. Kakitangan kerajaan pula dipaksa hadir oleh ketua jabatan. Tak malu ke paksa2 orang hadir majlis kau? Itu bukan upacara kerajaan. Tapi majlis politik. Nampak tak bangang ooooi

      Kah kah kah

      Delete
    2. Tak hilang ke lagi kebodohan kau suharli mangkuk. Cari pawanglah berubat. Takut bodoh sampai mati lak nanti ...

      Delete
    3. li rop..laen mcm ja kau muncul balik ni...aku suspek kau ni cybertrooper berbayar umgo..maybe aku salah tp tindak tanduk hg mengiyakan nnya..kalau betul duit yg kau dpt tu haram bro..jd darah daging..anak bini kau darah daging haram bro..kalau nak buat dosa jgn libatkan org lain aaa..biar sendiri tanggung..ni sampai seluruh keturunan kau sampai hari kiamat tanggung akibat dosa kau ni..nau'zubillah...

      Delete
  2. 4.11

    "cuba tanya kepimpunan HAapRAK korang buat programe seluruh negara tanpa henti tu mana datang duit?... lupa nak tanya kan?."

    Dari kaji selidik yg dijalankan, majoriti yg hadir pada ulangtahun PPBM adalah menggunakan wang sendiri, ada berkongsi kereta, kumpul duit sewa bas, naik motosikal berkonvoi, terdapat juga sanggup jual kain songket pastu derma tabung PPBM dan lain2 lagi.

    Sama seperti sejarah penubuhan umno.

    Inilah yg dinamakan demi perjuangan agama bangsa negara dan demi masa depan anak2 serta kembalikan kepada perjuangan asal umno itu sendiri.

    Tujuan dan matlamat utama adalah satu iaitu, menamatkan penganaiayaan umno najib terhadap rakyat dan negara ini.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com