innity

pages

Saturday, September 30, 2017

(MENGGERUNKAN) 14 Gambar Majlis pelancaran PH Negeri Johor


Majlis pelancaran Pakatan Harapan Negeri Johor di Taman Dahlia, Johor Bahru.












 




16 comments:

  1. Tahniah PH. Semakin meyakinkan, selamat tinggal Umno.

    ReplyDelete
  2. Amin syukur ya allah

    ReplyDelete
  3. Ya.... menggerunkan teramat sangat... dahsyat.... tapi tulah kan... takut kenyataannya nanti lebih menggerunkan apabila kenyataannya bila kita tanya hadirin kebanyakannya berkata...."saja jer datang... kami nak dengar sendiri macamana Tun Tua tu jual temberang.... selalu cuma baca jer.... bila dah dengar sendiri barulah orang tak kata kita sekadar dengar2 jer bukan dengar sendiri".... amacam gerun tak? Samalah macamana yang berlaku di Kuching...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hapuskan kerajaan kleptokrasi dan Jho Low keparat......!!

      Delete
  4. Ada pendedak A9 kata cina je yg ramai dtg..tp aku tgk muka melayu jer ramai

    ReplyDelete
  5. PM musang king tak takut langsung. Untung duit durian pun boleh tumbang PH Johor. Kejap lagi Puad lidah pendek akan bagi komen dialah pulak. Satu johor akan pusing balik kat umno. Itu belum lagi Mat Maslan punya komen. Umno ni banyak pemimpin hebat. Bangsa johor tu ...

    ReplyDelete
  6. Gerun juga tapi aku doakan bn/umno tetap menang PR14 nanti, kik3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh sebab doakan kaki maksiat kebas duit rakyat menang!!!

      Kau dah tak kenal betul salah ke???

      Delete
    2. Doa golongan pencuri/bersubahat dengan golongan rakyat yg dizalimi tak sama...

      Delete
    3. BN UMNO dah mereput jgn sombong sbb mana2 kuasa didunia ada penghujungnya. Hairan UNNO masih tak sedar diri.

      Delete
  7. Menangkan la umno agar menterimenteri bole la kumpul harta banyakbanyak..

    ReplyDelete
  8. Ya allah gerunnyerrr akuu.... kikikiki... coma nak tanya cap munga dah ada berapa ratus cawangan... bahagian dan berapa jota ahli..? Kikikikiki..

    ya allah ya rabbi... gerun nyerrrr aku..... kikikikiki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biar gambar bercerita, lanskap politik bakal mengubah pemerintahan negara.

      Delete
  9. macam tu kau dah gerun...kesiannya, selagi 4 perkara utama pembangkang tak ada, selagi tulah pembangkang akan berputih mata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4 perkara utama tak diperlukan, kerana rintihan rakyat bakal menjadikan umno najib bn berputih mata.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com