innity

pages

Sunday, August 13, 2017

TERSEBAR VIDEO Detik Bermula SERANGAN Penjahat - Jelas DIRANCANG




sumber: HiMalaysia Tv

17 comments:

  1. UMNO jugak yang dipersalahkan.... dia org sendiri yang buat pasal org lain pulak disalahkan... mcmana nak menerajui negara...

    ReplyDelete
    Replies

    1. Sudah la 12.13.
      Itu memang taktik umno dulu, kini dan selamanya.
      Segala jenis samseng, penyamun dan penyangak memang cari makan dalam umno.
      Kau salah sorang daripada mereka kot.

      Delete
    2. ayat ni cybertrooper UMNO dok ulang2, nampak sangat dah tak mampu nak berhujah, mcm budak2, ko buat ko tuduh aku kih kih kih
      Dah jelas2 muka2 dlm gambar tersebar tu geng umno, apo lah ko bengap sangat

      Delete
  2. Selain daripada MO1 punya angkara, jangan dilupa samseng Bagan Datuk itu juga mempunyai motif untuk mengkucarkacirkan acara Tun M itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak kesah la sapa pon, yg pasti UMNO

      Delete
  3. dah agak dah... kekecohan yg dirancang pastu tuduh umno... tengok jalan cerita pun dah nampak ianya adalah cara DAP... yelah, nak alih isu tangkapan rasuah di Penang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayat ni cybertrooper UMNO dok ulang2, nampak sangat dah tak mampu nak berhujah, mcm budak2, ko buat ko tuduh aku kih kih kih
      Dah jelas2 muka2 dlm gambar tersebar tu geng umno, apo lah ko bengap sangat

      Delete
    2. nak alih isu rasuah di penang? merapu betul ko ni.kalau ye pun nak spin, bagilah logik sikit.musuh DAP yang terbesar ialah BN,logik ke DAP buat kacau di program yang diadakan oleh BERSATU untuk menjatuhkan BN semata - mata nak alih isu rasuah di penang?isu rasuah di penang tu bukannya isu besar kepada DAP dan x dapat perhatian sangat pun sampai perlu dialih2.aku rasa ko ni lantikan baru cybertrooper umno pasal tu merapu je bila nak spin fakta.

      Delete
  4. makin sah umno berkubur kalau buat mcm ni, tak cedik, TIDAK bijak nak buat huru hara
    1. kami tahu tujuan UMNO buat semua ni
    2. untuk polis ambil tindakan dan jadikan alasan untuk tidak benarkan program mcm ni selepas ini.
    3. kerana program nothing to hide ni sangat tidak mampu dilawan oleh Najib
    4. program ni Tun M dengan selamba jawab semua soalan
    5. kalau mcm ni susah lah umno nak guna tv3suku untuk kelentong

    cuma:
    1. yang ko bawa suar pi bakar dalm dewan tu apa ke jadahnya (aku tahu lah ko nak buat kecoh)
    2. tu kan jelas mmg rancang nak buat kecoh (UMNO ni pon satu pi upah mamat bodoh)
    3. pastu pakai tshirt armada (bangang tahap cipan)
    4. yg paling best, yg umno upah ni semua muka2 ni kaki pengkhianat dan berpaling tadah (ko ingat gambar diorang ni tada orang amik ke, lain lah ko pakai topeng)
    4. sekarang dah tersebar muka penjahat yang tanya soalan provokasi dan geng mencetuskan kekecohan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Desperate strategy from a desperate person.
      Trying to hold on to the last straw.
      Using violence to give bad impression to PH.
      But unfortunately, all fingers ponting to one direction - the grand coward thief.

      Delete
  5. Tak mungkin Pakatan hendak sabotaj perhimpunan sendiri. Sedangkan itu satu platform terbaik untuk memberi keterangan yang jelas pada orang ramai.

    Satu hal yang kita semua tahu, Tun Mahathir bukanlah orang yang lari dari sebarang persoalan.

    Tun Mahathir sebagaimana yang seluruh dunia kenali ialah orang yang berani hadapi apa juga persoalan tak kira dari orang tempatan mahupun dari wartawan-wartawan luar negara.

    Tun Mahathir tidak pernah lari untuk menjawab dan menerang sesuatu perkara dan masalah dengan terperinci. Beliau sentiasa ada jawapan yang kukuh

    Pendek kata Tun Mahathir bukan manusia pengecut sepertimana orang yang baling batu sorak tangan yang kemudian lari menyorokkan diri disebalik orang lain.

    Juga Tun bukan seperti orang yang lari dan takut dengan soalan, tidak mahu menjawab, memberi alasan yang dangkal tidak masuk akal dan memutar belit berdusta.

    Masyarakat nampak permainan ini.

    Rakyat Malaysia khususnya wartawan-wartawan yang hadir di Nothing To Hide 2.0 itu nampak akan kejahatan yang tersembunyi.

    Orang yang jahat dan pengecut lama-kelamaan akan jatuh berpunca dari silapnya sendiri.

    Orang begini tidak dapat bertahan lama kerana orang yang banyak terpalit dengan kesalahan dan kelemahan pasti akan gagal.

    Tunggulah masa kejatuhan pengecut ini akan tiba. Allah dan masa yang akan menentukannya, amin.

    Apa pun juga yang berlaku sedikit pun tidak melunturkan semangat juang pihak Pakatan dan sedikit pun tidak akan melemahkan mereka.

    Kejadian tersebut ada hikmahnya.
    Peristiwa buruk itu telah memberi kredit dan membuatkan sokongan rakyat bertambah padu kepada Pakatan.

    Masakan Allah akan kurniakan kebaikan dan kabulkan doa hajat orang yang meminta yang baik-baik dari Allah untuk dirinya tapi pada masa yang sama dia menganiayai orang lain.

    Jawapan masyarakat ramai ialah Pakatan disabotaj secara jahat.

    ReplyDelete
  6. Siapa yang lebih diktator?

    ReplyDelete
  7. Kalau kita semai benih padi, kita pasti hasil yang akan dituai adalah padi tetapi jika kita semai lalalang, kita pasti dapat LALANG. Itulah contoh yang paling tepat yang perlu dihayati oleh PEMBANGKANG. Mereka yang merusuh iru adalah generasi yang dilahirkan oleh "gerakan refornasi" yang telah BASI. Tuiii. Lepas tu salahkan orang lain.

    ReplyDelete
  8. Kalau kita semai benih padi, kita pasti hasil yang akan dituai adalah padi tetapi jika kita semai lalalang, kita pasti dapat LALANG. Itulah contoh yang paling tepat yang perlu dihayati oleh PEMBANGKANG. Mereka yang merusuh iru adalah generasi yang dilahirkan oleh "gerakan refornasi" yang telah BASI. Tuiii. Lepas tu salahkan orang lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pembangkang tidak pernah mensabotaj majlis yang dianjurkan oleh UMNOlah bongok!!!

      Delete
  9. itulah korang bodoh biul tolol.... mahathir yang dah rancang awal-awal untuk mendapat sokongan dan simpati orang awam yang masih berbelah bagi untuk menyebelahi PPBM... mahathir sejak tahun 1982 dulu lagi dah mahir berlakun dan menipu sampailah menulis buku yang memfitnah dan menghina orang yang menentang dia. ada baca buku Malay Dilemma karangan Mahathir ? buku tu tak diluluskan untuk tapi bila dia jadi PM buku terus diluluskan. kalau Megat Junid masih hidup lagi pasti banyak keburukan mahathir yang akan dia bentangkan. semua orang yang pernah rapat dengan mahathir dah masak dengan perangai 'laknat dia' paling jelas bila dia tak dapat terima bila anak dia (mukhriz) di tumbangkan daripada menjadi MB kedah sedangkan dulu bukan seorang dua pemimpin yang di 'buang' oleh dia semasa dia menjadi PM dulu. Kan dulu Mahathir adalah PRESIDEN UMNO itu kenyataan yang pasti dan tentu saja perangai dia semasa dalam UMNO tu dapat di jauhkan dari diri dia sebab dialah bapak kepada segala petualang skandal laknat dalam uMNO dulu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com