innity

pages

Sunday, August 13, 2017

((LIVE))Najib vs Tun M di Nothing To Hide 2.0 : 3.00 PETANG ini, AHAD 13 Ogos 2017




NOTHING TO HIDE 2.0




Yang Amat Berbahagia Tun Dr Mahathir Mohamad telah bersetuju untuk hadir ke program ini dan telah mengesahkan kehadiran beliau.



Penganjur memaklumkan bahawa mereka juga telah menjemput Yang Amat Berhormat Dato' Seri Najib Razak untuk hadir ke program ini.



Rakyat boleh mengemukakan soalan kepada kedua dua pemimpin ini dalam program ini.

Diharap majlis berlangsung dengan aman dan tenteram tanpa sebarang provokasi dari semua pihak.






10 comments:

  1. Kenapa tak jemput Trump je. Ingat pemimpin negara boleh jemput ikut Suka Kita.

    ReplyDelete
  2. mudah mudahan takde sape yang terkinja-kinja kena sawan babi dimajlis itu.

    ReplyDelete
  3. Jadi ke tak Najib datang.............?????

    ReplyDelete
  4. Buat apa la DS Najib nak datang majlis tu. Tak ada faedahnya langsung. Baik DS Najib tumpukan kepada kerja untuk kebajikan rakyat Malaysia sambil santai-santai tunggu hasil siasatan DoJ tentang 1MDB/IPIC dan siasatan DoJ ke atas Clinton Foundation.

    Raja Mamak dah panik tu! Cuba helah low class nak mainkan DS Najib.

    Chit pooodah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mahhh...berlian merah-jambu nih! 117 juta...suka tak? Beg beg tuh berapa lah sangat....

      Delete
    2. o DSN x hadir sebab tumpukan kerja untuk kebajikan rakyat..aku tengok dia bukan kerja untuk kebajikan rakyat tapi dok kerja untuk 'mengerjakan duit dalam poket rakyat'bila semua benda dah naik harga,DSN sibuk plak kerja menyalahkan TDM.senang kerja macam ni,memang santai.

      Delete
  5. Libur, libur saja Pak Najib. Raja Mamak tu udah kegawatan sekali. Tembelangnya barangkali udah hampir kegobrokan.

    Ia udah kelemasan tu. Tunggu masa saja tu. Nah... nantinya Pak Najib bagi aja pukulan terakhir. Terus ngak mau omongan fitnah lagi. Gitu gayanya.

    ReplyDelete
  6. Amat menghairankan kami apabila PAS enggan berkongsi dimana Tun Dr Mahathir mahukan semua komponen parti harapan di agihkan kerusi DUN dan Parlimen sama rata.

    Jika kerusi parlimen malaysia mempunyai 222 kerusi, maka parti2 sabah, sarawak, ppbm, PAs, amanah, pkr dan DAP diagihkan sama rata.

    Jika parti Harapan menang PRU akan datang, maka tiada lagi kuasa mutlak, kuasa veto kuasa diktator seperti mana umno najib berkuasa dan memerintah hari ini.

    Seterusnya hilang pengaruh, kuasa dan pelobi projek, segelintir puak ketua bahagian umno meraih laba dan habuan diberi oleh najib.

    Bermakna terhapuslah puak2 ini dari terus bermaharaja lela.

    Dan rakyat dapat diberi peluang agihan sama rata kekayaan negara.

    Berbalik kepada persoalan asal, kenapa parti PAS enggan berkongsi kuasa? dan kenapa pula PAS amat berpuas hati dengan laporan arul kanda berhubung skandal 1mdb ini?

    Adakah parti PAS telah digula gulakan?

    Inilah perjuangan Tun Dr Mahathir hari ini demi masa depan negara tercinta.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com