innity

pages

Sunday, August 13, 2017

(((LIVE))) KERUSI TERBANG, BAKAR SUAR: KEKECOHAN di Nothing To Hide 2.0




Sidang Media Mengenai Kekecohan Pada Jam ke 1:25:01

Program Nothing to Hide 2.0 yang berlangsung di Shah Alam hari ini bertukar kecoh apabila kasut dan kerusi dibaling di dalam dewan.
Kekecohan bermula ketika seorang peserta bertanya kepada Tun Dr Mahathir Mohamad mengenai peristiwa Memali, apabila tiba-tiba kemudian kasut dibaling ke arahnya.
Keadaan menjadi tidak terkawal apabila ada penyokong bertindak balas dengan membaling kerusi di dalam dewan.
Dalam keadaan kelam kabut itu, Dewan Raja Muda Musa di Kompleks Belia & Kebudayaan, Shah Alam yang menjadi lokasi acara itu juga dibakar dengan suar.
Turut dilaporkan berlaku pergaduhan antara penyokong BERSATU dan pengacau yang tidak dikenali.
Mereka bertumbuk di dalam sehingga keluar dewan sehingga kelihatan beberapa lelaki turut berdarah di muka.
Sekurang-kurangnya dua suar dinyalakan di lokasi berkenaan oleh pihak yang tidak dikenal pasti.








29 comments:

  1. UMNO kalah hujah, macam biasa lah sabotaj le, dah lupa ke Jamal kan dulu bersilat pecah-pecahkan batu di kepala, keganasan sinonim dengan orang kalah hujah

    ReplyDelete
  2. kalau dah bawa suar tu mmg rancang le, klu kerusi ke kasut ke ok lagi, ni sah sah plan nak buat kecoh

    ReplyDelete
  3. aku risau kalau BN kalah PRU14, apa akan jadi, mereka pasti tidak akan biar kan peralihan kuasa berlaku dengan mudah, mari kita berjuang habis-habisan, kalahkan mereka pada pru14, kita hadapi bersama2, kejahatan pasti kalah

    ReplyDelete
  4. harap-harap Polis boleh berlaku adil dlm siasatan, Polis pon kena ingat jika PH memerintah nnti, mereka juga kekal jadi polis, bukan kena berenti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh ke kalau KPNajib dah dipicit telor kes Gopi?

      Tough...Malaysia diambang...???

      Delete
  5. ntah2 macai bunga dah plan kekecohan ni...biasa la nak dapat coverage

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ko bodoh jgn ingat rakyat malaysia bodoh mcm ko

      Delete
  6. Aku pun yakin 1000% kalau dah bawa suar memang perkara ini sudah dirancang. Apa punya binatang punya manusia macam ini punya pikiran. Kalau hendak cari kebenaran pun lawanlah dgn hujah bukankekerasan dan buat kecoh. Memalukan bangsa betul.

    ReplyDelete
  7. Aku pun yakin 1000% kalau dah bawa suar memang perkara ini sudah dirancang. Apa punya binatang punya manusia macam ini punya pikiran. Kalau hendak cari kebenaran pun lawanlah dgn hujah bukankekerasan dan buat kecoh. Memalukan bangsa betul.

    ReplyDelete
  8. Sendiri buat tahi tapi salahkan UMNO.. hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. babi UMNO, kalah hujah buat onar pulak, nak gaduh one by one lah kalau berani, jom masuk gelangan, aku nak bg sampai lunyai

      Delete
    2. kalau ikut logik akal yg waras, mmg tak logik Armada yg rancang, kerana pastinya ada polis, pastinya polis akan tahan, pastinya bawa ke lokap, pastinya soal siasat, pastinya teruk budak tu dikerjakan polis,pastinya armada tak akan buat mcm tu

      Delete
  9. nampak sangat dah rancang puak umno ni, buktinya:
    1. pakai baju armada (tapi palsu, syed dah sahkan armada tidak keluar baju mcm tu)
    2. tanya soalan pasal Memali sbb mahu coverage media kekecohan disebabkan tanya soal memali. Ini akan meraih sokongan orang PAS bodoh
    3. bila tanya pasal memali (yg Tun M mmg sentiasa jawab selamba je selama ni) terus berlaku baling kasut
    4. Bila baling kasut, balik kerusi dan mula bakar suar
    5. lebih 10 orang pengkhianat terlibat (rancangan mmg teliti)
    6. Bila bawa suar, sah lah ini perancangan jahat dipercayai UMNO
    7. lebih baling kasut, kerusi dan bakar suar, pengkhianat cepat2 buka baju dan lari
    8. sebb mereka tahu polis akan tahan mereka dan tidak biarkan penyokong PH balun pengkhianat
    9. Maka pengkhianat akan di bawa ke balai oleh polis dan mereka selamat

    ReplyDelete
  10. Ada sorang pemimpin yang cakap parti umno tak amalkan politik menakutkan orang..tapi tengoklah apa depa dah buat..hehe

    ReplyDelete
  11. Mak korang punya hamput wahai penyokong Umno laknatullah

    ReplyDelete
  12. Umno hapus lenyap

    ReplyDelete
  13. Rakyat Malaysia boleh agak ini kerja siapa. Ini tak lain kerja petualang-petualang Melayu yang bertuhankan duit, kuasa dan pangkat.

    Oleh kerana petualang ini sudah merasai beban kekalahan, jadi dengan masa yang tinggal sedikit sebelum PRU14 ini, mereka ambil semua kesempatan yang ada untuk melemahkan pihak Pakatan.

    Berbagai tindakan diambil untuk mematah dan menghalang langkah Pakatan dengan harapan Pakatan dapat ditepis dari merampas tampuk pemerintahan.

    Ini mesti dan wajib dibuat kerana petualang-petualang ini mengetahui akan kedudukan mereka jika kalah dalam Pilihanraya nanti.

    Dengan itu selepas ini, kita akan lihat lebih banyak tindakan agresif dan biadap akan diambil ke atas Pakatan.

    Pada pihak Pakatan, sila ambil langkah berhati-hati dan bersiap-siaga sentiasa.

    Begitulah betapa rendahnya maruah petualang Melayu ini. Mereka tergamak buat kerja kotor demi selamatkan kekayaan harta dan kuasanya.

    Agenda utama mereka ialah diri, keluarga dan kekayaan mereka, bukannya rakyat dan negara.

    Sudahlah rakyat ditipu dengan berbagai pecah amanah dan dibodohkan rakyat dengan alasan yang tidak masuk akal.

    Rakyat tidak pernah diberi bukti yang sahih terhadap apa yang mereka katakan, sebaliknya kita hanya diberi bukti secara lisan saja. Bukti hitam dan putihnya kita tidak pernah lihat.

    Jelas petualang-petualang ini tiada bukti dan mereka sedang membohongi kita. Mereka tidak ada segan-silu menipu rakyat.

    Petualang ini telah hilang maruahnya. Maruah mereka telah digadai kepada Tuhan wang dan kuasa.

    Maka itulah kita lihat mereka tidak ada perasaan segan dan malu menyerbu sabotaj dan mencederakan orang di tempat yang dikelilingi oleh orang awam.

    Mereka tergamak buat tindakan yang keji lagi hina seperti tiada berpelajaran.

    Dari pecah amanah merompak wang rakyat, menghina darah keturunan orang, mencari-cari salah dan apa saja punca-punca yang boleh burukkan nama Pakatan, hinggalah hari ini kita tengok satu tindakan biadap ke atas seorang tua yang dulu pernah menabur jasa kepada negara ini.

    Inilah jadinya kalau diri sudah menjadi hamba duit, hamba kuasa dan hamba pangkat.

    Lepas ini kita tunggu dan lihat akan berlaku lebih banyak tindakan agresif bodoh yang akhirnya mendatangkan malang pada si pelaku mastermind di belakang tabir.

    Kerja jahat akan dibalikkan semula oleh Allah Taala kepada yang melakukannya. Itu janji Allah swt.

    Rakyat sedamg memerhatikan anda petualang-petualang Melayu. Langit tidak selalu cerah, hari tidak sentiasa panas. Hari dan saat kamu akan ditentukan Allah swt, amin.

    ReplyDelete
  14. Ingat tak, aritu najib ade ckp kalo nk rampas balik Selangor drp PH, mesti mulakan dr Shah Alam....x sampai seminggu pun.... Nothing to hide 2.0 dibuat kt Shah Alam, so macai macai NajibUmno dh mula rancang nk buat kecoh kt sini, kalaupun bukan geng Jamal n the gang, ni mesti macai upahan umno yg menyamar jd geng Bersatu,dgn kuasa Dedak Najib...memang diorang xlepas peluang la...Kalau puak puak UMNO,ckp ni masalah Bersatu, anda silap....Kalau dh sampai tahap baling kerusi, suar tu memang nampak bencinya mereka dekat Tun M....

    ReplyDelete
  15. Orang umno terkenal dgn sifat tkda telor .mcam presiden umbo gak tkdak telor0

    ReplyDelete
  16. Ini semua rancangan jahat pembangkang nak dapat publisiti murahan dan keuntungan politik.

    Mereka tau banyak media yang akan membuat liputan program nothing-to-hide ni dan ambil kesempatan memburukkan UMNO dan BN.

    InsyaAllah DS Najib, UMNO dan BN semakin bersatu, mantap dan yakin untuk mengharungi segala bentuk cabaran dan rintangan yang sengaja diada-adakan oleh puak-puak ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Ada maknanya Allah Ta'ala akan melindungi puak yang mentekedarah wang Negara dan Rakyat,,Allah Ta'ala tidak pekak dan buta seperti kamu......!!!!

      Delete
    2. Ex umno vs ex umno....sama sama gila kuasa

      Delete
    3. Ramai kwn2 aku geleng kepala dgn sandiwara murahan bersatu. Mereka malu dgn matlamat menghalalkan cara Tun M.

      Delete
  17. Umno tidak memperoleh sebarang faedah pun dengan menggagalkan program nothing-to-hide. Sebaliknya yang untung ialah Tun M dan PH!

    Mampu ke dia untuk menjawab soalan2 berkenaan skandal2 yang dilakukan selama 22 tahun dia menjadi PM? Mampu ke?

    Kalau setakat bagi jawapan 'itu cerita lama', 'saya dah lupa', 'saya tak tau'. Baik tak perlu anjurkan program tersebut melainkan ada satu tujuan tersembunyi utk mengkambing-hitamkan DSN dan umno.

    Kekecohan ini dicipta sebagai pemangkin utk mencipta gelombang kebencian kpd DSN dan umno. Dengan izin Allah, rencana ni akan gagal.

    Bahkan umno akan bertambah kuat dan mantap dgn pimpinan DSN bagi menghadapi PRU-14 dan kami yakin kemenangan akan berpihak kpd kami dgn majoriti 2/3. InsyaAllah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa pula alasan ko untuk mengatakan Tun Mahathir x mampu nak menjawab semua soalan berkenaan apa yang dia buat selama 22 tahun memerintah?ko ingat mahathir penakut macam najib?mahathir berani datang ke program dan menjawab soalan.dibandingkan dengan najib,najib langsung x berani datang pun masa program nothing to hide yang puak dia sendiri anjurkan.dasar si bacul yang xde keberanian.tapi ada juga puak yg sudi jadi pengikut contohnya,kau anon august 14, 2017 at 1.51 am ..

      Delete
    2. makin sah umno berkubur kalau buat mcm ni, tak cedik, TIDAK bijak nak buat huru hara
      1. kami tahu tujuan UMNO buat semua ni
      2. untuk polis ambil tindakan dan jadikan alasan untuk tidak benarkan program mcm ni selepas ini.
      3. kerana program nothing to hide ni sangat tidak mampu dilawan oleh Najib
      4. program ni Tun M dengan selamba jawab semua soalan
      5. kalau mcm ni susah lah umno nak guna tv3suku untuk kelentong

      cuma:
      1. yang ko bawa suar pi bakar dalm dewan tu apa ke jadahnya (aku tahu lah ko nak buat kecoh)
      2. tu kan jelas mmg rancang nak buat kecoh (UMNO ni pon satu pi upah mamat bodoh)
      3. pastu pakai tshirt armada (bangang tahap cipan)
      4. yg paling best, yg umno upah ni semua muka2 ni kaki pengkhianat dan berpaling tadah (ko ingat gambar diorang ni tada orang amik ke, lain lah ko pakai topeng)
      4. sekarang dah tersebar muka penjahat yang tanya soalan provokasi dan geng mencetuskan kekecohan

      Delete
  18. makin sah umno berkubur kalau buat mcm ni, tak cedik, TIDAK bijak nak buat huru hara
    1. kami tahu tujuan UMNO buat semua ni
    2. untuk polis ambil tindakan dan jadikan alasan untuk tidak benarkan program mcm ni selepas ini.
    3. kerana program nothing to hide ni sangat tidak mampu dilawan oleh Najib
    4. program ni Tun M dengan selamba jawab semua soalan
    5. kalau mcm ni susah lah umno nak guna tv3suku untuk kelentong

    cuma:
    1. yang ko bawa suar pi bakar dalm dewan tu apa ke jadahnya (aku tahu lah ko nak buat kecoh)
    2. tu kan jelas mmg rancang nak buat kecoh (UMNO ni pon satu pi upah mamat bodoh)
    3. pastu pakai tshirt armada (bangang tahap cipan)
    4. yg paling best, yg umno upah ni semua muka2 ni kaki pengkhianat dan berpaling tadah (ko ingat gambar diorang ni tada orang amik ke, lain lah ko pakai topeng)
    4. sekarang dah tersebar muka penjahat yang tanya soalan provokasi dan geng mencetuskan kekecohan

    ReplyDelete
  19. Setakat berani datang tapi tak berani memberi jawaban yang sepatutnya kepada soalan-soalan yang diajukan. Memang la dia berani!

    Jawapan-jawapan selamat dia:

    - Itu polis punya SOP.

    - Itu cerita lama.

    - Saya sudah lupa.

    - Soalan itu sudah tak relevan.

    Chit poodah.

    ReplyDelete
  20. Macai 805, agaknya ko nak Tun mangaku insiden memali salah Tun?

    Tun sebagai PM ketika itu harus bertanggungjawab sebarang kejadian tidak di ingini, kematian tidak dapat di elak kan, jika SOP polis ini, mereka tiada pilihan untuk bertindak.

    Ianya adalah pilihan terakhir untuk pihak polis.

    Walaubagaimana pun Tun masih pertahankan intergriti polis, walaupun hari ini najib telah menjual maruah pasukan polis.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com