innity

pages

Sunday, July 16, 2017

VIDEO Lelaki DITARIK Tangan yang Cuba diletak dibahu PM semasa bergambar


VIDEO Lelaki DITARIK Tangan yang Cuba diletak dibahu PM semasa bergambar

8 comments:

  1. So, apa isunya? Nk kata pm x bagi buat gitu, bukan pm pun yg tarik tangan. Ini adalah berkaitan bergambar dgn pemimpin. Kalau ikut protokolpun bukan menjejas apa2. Niat nk bergambar dgn pm dah tertunai. Cuma apa yang saya nampak ialah blogger ni cuba mengumpan pembaca supaya respon negatif dan akan tertulislah ayat2 sumpah seranah kepada pm. Pm tak friendlylah, pm bnyk songellah & macam2 lagi. Tapi apa yang boleh diperhatikan dlm video tu pm cool je.

    ReplyDelete
  2. Itu pun nak jadikan isu dasar terlebih makan dedak. Yg tarik tangan bodyguard PM mungkin ada prosedur tertentu yg beliau perlu patuhi

    ReplyDelete
  3. Rakyat punya tangan agaknya kotor bagi PM yg mulia dan suci. Tak payahlah nak ambik gambar dengan Najis ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan....nampak tak? inilah respon yang dikehendaki oleh si empunya blog. berseronoklah sementara boleh...

      Delete
  4. Ok lah tu nak bagi nampak bersopan kan. Jika tangan dia atas bahu PM nanti dia viralkan kata PM kawan punya baik boleh dijualkan cerita pula untuk kepentingan sesuatu kan.

    ReplyDelete
  5. Orang yang melakukan kesalahan memang sering takut dengan bayang-bayang......!!!

    ReplyDelete
  6. DEKPO GAK NOK BUAT PM MACE SAING LAMO,TADOK ADAT SUNGOH,JENIH HOK TAK RETI BASO JAH BUAT KELAKU LAGU NI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro,kalau nak komen tak payah pakai huruf besar..tu tandanya tak ada adab.dlm dunia maya huruf besar tu bermaksud menjerit.ada paham ka?

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com