innity

pages

Sunday, July 30, 2017

Reaksi Allahyarham Tuan Guru Nik Aziz bila Tahu Tun M KELUAR UMNO




Betapa besar penghargaan yg di ucapkan oleh arwah..kpd Tun M semasa Tuan Guru masih hidup walaupun ada kala tidak sependapat..tidak pernah datuk nik aziz menghina Tun mcm menteri2 sekarang ni...arwah saorang yg mengenang budi..itu lah yg di namakan manusia yg waras.


7 comments:

  1. Hj hadi dah tengok komen arwah TGNA? Bagaimana pula dengan nik abduh? Faham atau tidak? Atau hati sudah gelap? berkarat? tak nampak lorong cahaya? dengan RM90 juta pemberian najib melalui orang perantaraan ustaz nasharudin bekas timbalan presiden PAS? dah kenyang ke belum?

    ReplyDelete
  2. Hehehe...perasaan TGNA sesuai utk masa tu shj. Sbb suasana politik berubah. Ketika tu PAS belum tau perangai PKR yg liberal, belum tgk perut DAP yg anti Islam. Belum tgk geng parasit (PAN) yg bg info songsang pd PAS.

    Manusia berubah pandgn bila suasan dan keadaan kawan dan lawan berubah perangai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko jangan hina Tuan Guru Nik Aziz, Allahyarham Tuan Guru tidak sejahil dan sebodoh itu dalam sepak terajang politik, beliau sangat mahir hinggakan perkara mustahil dalam politik umpamanya berkerjasama dgn DAP berjaya beliau laksanakan

      Delete
    2. TGNA benar dan berpandangan jauh.

      Delete
  3. Haha. Terima kasih kerana Ada Yg simpan benda ni. Sape ade what Up hadi dgn nik abduh. Tlg.

    ReplyDelete
  4. Tak lupa masuk kan dlm blog harakah sekali.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com